מחזור

kobid7210

New member
מחזור

שלום יש לי שאלה האם ניתן לקבל מחזור תוך כדי הריון ?... ז"א אם אני וחברה שלי שכבנו לפני חודשיים ולפני חודש היא כבר קיבלה מחזור יש מצב שהיא תהיה בהריון עכשיו ?
 

Finger Crossed

New member
לא הבנתי

היא הייתה בהריון ולפני חודש קיבלה מחזור תוך כדי הריון??? אם אתה שואל האם היא בהריון ממך כשהמגע המיני המלא האחרון היה לפני ודשיים והיא קיבלה מחזור לפני לחודש - לא זה לא הגיוני. אבל........ יש מצב שזה לא מחזור והיה לה רק דימום - וזה מאוד הגיוני. בקיצור - לך איתה לבדיקה גניקולוגית וע"פ גודל העובר תדע האם זה שלך או לא <הרופא נותן הערכה של מס' שבועות ההריון> בהצלחה
 

kobid7210

New member
..

איזה גודל עובר... לא לרוץ כל כך מהר לפני חודשיים שכבנו ומאז היא קיבלה כבר פעם אחת מחזור יש סיכוי שעכשיו אחרי שהיא כבר קיבלה פעם אחת מחזור היא כן תהיה בהריון ?
 

2 מלאכים

New member
כן

אם המחזור לא באמת היה מחזור אלא דימום מתחילת ההריון או דימום מסוג אחר שקשור להריון בעכיפין. יש המון סוגים של אמצעי מניעה אני מציעה להשתמש בהם אם לא רוצים הריון.
 

kobid7210

New member
אוקי

סליחה על הבורות אבל איך אפשר לדעת אם הדימום היה מחזור או לא ?
 
ניגשים לבית מרקחת

או לסופרפארם וקונים (בלי מרשם) ערכה ביתית לבדיקת הריון. יש הוראות פשוטות מאד לשימוש.
 

Finger Crossed

New member
לרוץ ואפילו לטוס...

כי אחרת יהיה מאוחר מדי לחשוב על פתרונות אחרים (שאני בהחלט לא ממליצה עליהם). וכמו שהסברתי קודם ומלאכים ושושי ומאיה הסבירו אחריי שוב, יכול להיות שזה לא מחזור אלא רק דימום הריוני. קנה בדיקה ביתית או לכו לגניקולוג.
 

kobid7210

New member
..

אז זהו שמה שבדיוק קרה זה ששכבנו וגמרתי בחוץ (אני יודע בדיוק למה זה יכול לגרום - עשיתי טעות וזה ידוע) הקטע הוא שמאז היא כבר קיבלה מחזור ועכשיו או שהיא מנסה סתם לשגע אותי או שלא יודע מה....
 
למעלה