מחזור משכנתאות – כל מה שאתם צריכים לדעת

CreditClean

New member
אחד מהמושגים הנפוצים ביותר בעולם המשכנתאות הוא מחזור משכנתאות.

מדובר בתהליך של סגירת המשכנתא הקיימת, בעזרת משכנתא חדשה וכדאית יותר. כך תוכלו לשנות את תנאי המשכנתא הקיימת ולשפר אותם לתנאים טובים יותר עבורכם. במחזור משכנתא אנו בוחנים את כל המשתנים הרלוונטיים שיובילו לשיפור וחיסכון במשכנתא.

מה הזמן הנכון לבדיקת כדאיות למחזור המשכנתא הקיימת ?

התשובה לכך היא פשוטה: בכל נקודת זמן כדאי והכרחי לבדוק את כדאיות מחזור המשכנתא . במידה ואתם מקבלים תנאים טובים יותר במשכנתא החדשה כדאי לכם לבצע מחזור משכנתא. מומלץ לפנות ליועץ המשכנתא שלכם אחת לשנה ע"מ שייבצע השוואה של התנאים הקיימים בשוק המשכנתאות אל מול המשכנתא הקיימת שלכם. במידה ועולה כי ניתן להגיע לחיסכון , ניתן לצאת לדרך ולבצע מחזור

כמו כן, במידה והשתנו ההכנסות או ההוצאות שלכם ואתם מגיעים למצב בו מפריע לכם תשלום המשכנתא, תוכלו לפנות ליועץ משכנתאות ולבקש ממנו לעזור לכם להכין תמהיל משכנתא חדש שיענה על הצרכים שלכם בתשלום המשכנתא.

למה כדאי לכם לפנות ליועץ משכנתאות?

יכול להיות מצב בו לקחתם משכנתא בבנק שלכם אך לאחר בדיקה של יועץ משכנתאות תגלו כי אתם יכולים לקבל משכנתא זולה יותר ובתנאים טובים יותר משמעותית בבנק אחר שתעזור לכם לחסוך מאות אלפי שקלים.

יועץ משכנתאות מומחה ידע לבדוק את דו"ח יתרות המשכנתא שלכם, לברר מה הם עמלות הפרעון המוקדם עבורכם – כלומר כמה תצטרכו לשלם במידה ופרעתם את המשכנתא שלכם מוקדם יותר, והאם יהיה לכם משתלם למחזר את המשכנתא שלכם

כמו כן, חשוב שיועץ המשכנתא שלכם ידע לתת לכם רקע נוסף ורלוונטי למצב הכלכלי עבורכם, בכדי ליצור מצב בו אתם יכולים לעמוד בתשלומי המשכנתא בצורה נוחה, מבלי שתרגישו חנק כלכלי.

אנו בחברת קרדיט קלין מתמחים בייעוץ משכנתאות וכלכלת הבית ובעזרת צוות מומחי המשכנתאות שלנו גם אתם תוכלו לקבל את תמהיל המשכנתא האידיאלי עבורכם, בין אם מדובר במשכנתא לכל מטרה, משכנתא לדירה ראשונה או משכנתא לדירה שניה.

לשיחת ייעוץ חינם חייגו: 6279*
 
למעלה