מחוסרי בית בהונגריה

צלמניה

New member
מחוסרי בית בהונגריה

במסגרת הטיול שלי בהונגריה נתקלתי רבות במחוסרי בית החל מהאשה הזקנה שישבה על הספסל ובה מיד נתקלתי כאשר יצאתי מהרכבת התחתית. וכמובן בלילה כאשר ראיתי אנשים ישנים בתחנות הרכבת בלילה ובתאי הטלפון
 

צלמניה

New member
גם אנשים זקנים צריכים לעבוד

בפאתי הרחובות ראיתי נשים זקנות המבקשות להרוויח מעט למחיה מנסות למכור פרחים או ירקות.
 

צלמניה

New member
זוית קצת שונה על החיים בהונגריה

מול העושר הרב של מכוניות חדישות וחדשות בכבישי בודפסט גם ניתן לראות את הצד השני של אלו שלא שפר להם מזלם לצערי גם אצלנו בארץ אבל בשבילי, בהונגריה, הניגודים היו קצת יותר חדים.
 

ברק 188

New member
אז זה נכון שהדשא אצל השכן לא..

יותר ירוק,אגב מי זה "הביבי" שלהם ואם יש שם בהונגריה איזה גוף ממשלתי = לביטוח לאומי שלנו? וקיצבות כגון מגזרים שאנו מכרים בארצנו.
 

עב

New member
והמצב בכפרים בכלל על הפנים

יש עוני גם בכפרים בהונגריה. בנסיעה שלנו ראינו הרבה אנשים מוזנחים בערי השדה ובכפרים. מה זה מוזנחים? אנשים לא נקיים, חסרי שיניים, סתם בטלנים משתכרים באמצע היום וכיו"ב. בד"כ זו תולדה של מצוקה כלכלית. בבודפשט נתקלנו במקבצי נדבות, מסוממים, קשישות שמוכרות קצת רקמה וכו'. זו תופעה די ידועה שצמיחה כלכלית לא מיטיבה עם כל אחד, לפעמים רק חלק מהמדינה והאוכלוסייה נהנה ממנה. הפנסיונרים במצב קשה, כי הפנסיה מבוססת על השכר של פעם בלי קשר למחירים של היום. אז גם בהונגריה יש צרות, לא רק כאן. נמשיך לחפש את גן העדן...
 
במסגרת הנסיעה שלנו להונגריה,

גם הקדשנו יום אחד לפינה הצפון מזרחית של המדינה, ליד מפגש הגבולות של סלובקיה ואוקרינה. למראית עין, סביבה חקלאית שקטה ורגועה. הדבר שצד את עיני, אישה עומדת לצד הכביש ומציאה למכירה מטאטא זרדים תוצרת בית. זאת היוזמה הכלכלית הגדולה ביותר בה נתקלנו תוך נסיעה של כשעה בתוך האזור הכפרי הזה. יחד עם זאת תשתית הכבישים מגיעה לכל מקום, יש מים זורמים וחשמל בכל מקום. עם הביוב המרכזי עדיין ישנם כפרים בהם השרות הזה לא קיים. באזורים בהם יש ביקוש תיירותי, המצב הרבה יותר טוב!
 

orlu

New member
../images/Emo45.gif

 
למעלה