מחדל של המוסד

billc

New member
מחדל של המוסד

http://news.walla.co.il/?w=/1/1644626 נתחיל בזה שאני נגד חיסולים בחו"ל, במיוחד שזה לא יכול להביא שום תועלת אני גם לא הכי מתלהב מחיסולים בארץ, אבל כנראה שאין ברירה וזה אחת הדרכים להלחם בטרור בכל מקרה, המוסד הוא גוף חובבני כבר שנים רבות, וזה נראה שהוא מחסל אנשים רק לשם תרגול הישראלים שאנשי המוסד השתמשו בזהויות שלהם, כנראה לא יוכלו לטוס להרבה מקומות בעולם או יעשו להם את המוות בכל פעם שיגיעו לשדה תעופה לפני שאנשים קופצים עלי, תחשבו שהמוסד היה משתמש בשם שלכם, ואז אתם טסים נניח לאנגליה ועוצרים אתכם בגלל השם שלכם אפילו אם ישחררו אתכם בסופו של דבר זה עדיין יהיה סיוט מישהו למעלה צריך לומר למוסד להתמקד בהשגת מידע ופחות לשחק עם ברצח, ואם הם חייבים, אז לפחות להיות קצת יותר מיקצועי
 

forglemmigej

New member
שום מחדל

ככה המוסד עובד שנים רבות אולי מגיע לדחוח הזה מדליה שהצליח לשרוד כל כך הרבה שנים אחרי הרציחות שלו??? תפקיד המוסד זה לאתר טרוריסטים ולחסל אותם ,לפעמים נכשל ברוב הפעמים מצליח ואנחנו לא יודעים על זה אפילו. כל מי שפוגע בשערה של מישהו מאזרחי ישראל בזדון שידע שהוא חי על זמן שאול. והאמריקאים לא כבשו מדינה שלמה אפילו שתיים לאחר ספטמבר אילבן כי פגעו באזרחים אמריקאים ?תפקיד ה יפה-נפש-סמולני-הזוי זה כל כך שנות התשעים.
 
לידיעת הקוראת פורג':

תפקיד המוסד איננו לחסל טרוריסטים אלא להשיג מודיעין חיוני לבטחונה של מדינת ישראל. חיסולים למיניהם הם חריגה מתפקידו.
 

אספרסו2

New member
במבחן התוצאה

בשורה התחתונה הצליחו. המטרה מקדשת את האמצעים, כל השאר זניח.
 

billc

New member
לרצוח מישהו זה לא בעיה, כל טמבל יכול

התוצאה של פעולה כזאת או אחרת נמדדת לאורך זמן אני בעד להלחם בטרור בכל הכוח, אבל גם להתשמש בקצת מוח
 

אספרסו2

New member
להעביר ביקורת

ולכנות אירגון כזה .שרק עצם קיומו גורם לעכברושים האלה להסתתר ולברוח, בתור טמבלים, אם נשאר לך קצת מוח,תחשוב בהגיון.
 
המחדל הוא

שכל האזרחויות הגנובות היו של תושבי ישראל. זה מחדל כזה שהוא חובבני כמעט. עד כדי כך שאם לא הייתי מכיר ישראלי אחד או שניים (כולל אותי כמובן) ואת האהבה שלנו לעיגול כמה פינות הייתי אומר שזה כל כך מחדלי שברור שמנסים להפליל אותנו. איזה מדינה תזייף אזרחויות של האזרחים שלה כדי לשלוח סוכנים בעולם? תפקידי המוסד מגוונים, כמובן. אני לא תומך גדול בחיסולים ממוקדים כי הם מפוקפקים מאד. הרבה יותר "נקי" מבחינת החוק הבינלאומי להאשים מדינה שלמה ולהחזיק את המדינה וכל התושבים שבה כאחראים לכל מה שיוצא מאותה המדינה, בדיוק כמו שעשו האמריקאים באפגניסטן ועירק.
 

airdene

New member
המושגים 'נקי', ארה"ב ו'חוק בינלאומי' סותרים

אחד את השני וביחד את השלישי. על Extraordinary rendition שמעת ? לזכותם של האמריקאים יאמר שהם ניצלו את האפשרויות הגלומות במושג - 'עובד קבלן' עד הקצה...
 

airdene

New member
יש לך כנראה יכולת מופלאה לאחוז בטיל בשני קצו

קצוותיו. חיסולים ממוקדים הם לחם חוקה של המלחמה המלוכלכת שמנהלים הצבא המייצג אותך והצבא האמריקאי באפגניסטן/עיראק/פקיסטן/תימן ועוד כמה מקומות שמשום מה העיתונות הבינלאומית, ngo's לזכויות אדם, נציבויות זכויות שונות של השמו"ם וכיו'ב bleeding hearts activists , לא מפקסים את מסעות התעמולה בהם. אנ'לא יודע מי ביחבש את מבחוח אבל אני מודה לו על המאמץ בכל מקרה.
 
יכולותי המופלאות

אני גם מהבודדים שלא חושבים שמלחמה בעירק לא חוקית. אני חושב שמעטות המלחמות הלא חוקיות. מלחמה היא דבר אחד. מבצע ממוקד הוא, אישי כ"כ. מלחמה קל להצדיק מבחינה משפטית, פעולות אישיות קשות להצדקה.
 

John the Savage

New member
אכן, לא מבין את הביטוי "הכל סמנטיקה"

כאילו סמנטיקה זה משהו לא חשוב. סמנטיקה זו המשמעות שמאחורי המילים. מה יותר חשוב מזה?
 

mayush63

New member
משמעות שאינה מילולית?

סאבטקסט, דינמיקה מילים זה רק כלי אחד להעברת משמעות די מעניין באמת להשוות את זה לסטטיסטיקה שגם היא בסהכ כלי לתקשר ולהעריך אינפורמציה, כלי הכרחי לגמרי כמובן, אבל אמצעי ולא המטרה בוא נגיד שלא אחת ולא שתיים, כשאתה מתחיל להתפלפל עם סמנטיקה סימן שמשהוא במשמעות המיידית, העמוקה, לא ממש עבר, או לא ממש ברור/'כשר', או שהוא תחת מניפולציה, הלא כן? או שסימן שאתה עורך דין (או אישה)... אבל בעצם אני חוזרת על עצמי
 

forglemmigej

New member
מה לא הבנת

מלחמות זה חוקי סיכול ממוקד לא כי זה אישי. אם היו עושים סיכול ממוקד להיטלר אולי המלחמה היתה נמנעת או לסדאם או לפול פוט או לכל מיני מנהיגי הדור באפריקה. מי החליט שמלחמה זה חוקי בכלל.
 
למעלה