מחדל:גשר הרכבת מפריע לנחיתות

מצב
הנושא נעול.
מחדל:גשר הרכבת מפריע לנחיתות

מחדל:גשר הרכבת מפריע לנחיתות
עוד פאשלה בתחום התשתיות.
כתבה מ"מעריב".
 

Sפיידי

New member
הבעייה שלנו היא

כמו שאומר פרופ´ ברוורמן , נשיא
אוניברסיטת ב"ש : מדינת ישראל היא כשל תכנוני וביצועי .
הבעייה שלנו היא
שאף פעם אנשים לא חושבים הלאה! זה בדיוק אותו הדבר עם הגשרים האלו שלא בגובה מספיק גבוהה כדי להפוך את הרכבת למחושמלת, תמיד חושבים על הרגע, מה טוב עכשיו אף פעם לא חושבים על שדרוג המערכת או על דברים נוספים ולגבי הרכבת לנתב"ג , מה לא חשבו על זה לפני כן?! יש שם שדה-תעופה! נוחתים שם מטוסים! אז חישבתם את זה שהרכבת תפריע למסלול נחיתה/המראה של המטוסים אני לא מבין את המהנדסים שתכננו את קו הרכבת הזה.. טוב, אז למרות הכתבה והכול יהיה קו לנתב"ג או לא?
 
כתבות נוספות ממעריב באותו נושא

הבעייה שלנו היא
שאף פעם אנשים לא חושבים הלאה! זה בדיוק אותו הדבר עם הגשרים האלו שלא בגובה מספיק גבוהה כדי להפוך את הרכבת למחושמלת, תמיד חושבים על הרגע, מה טוב עכשיו אף פעם לא חושבים על שדרוג המערכת או על דברים נוספים ולגבי הרכבת לנתב"ג , מה לא חשבו על זה לפני כן?! יש שם שדה-תעופה! נוחתים שם מטוסים! אז חישבתם את זה שהרכבת תפריע למסלול נחיתה/המראה של המטוסים אני לא מבין את המהנדסים שתכננו את קו הרכבת הזה.. טוב, אז למרות הכתבה והכול יהיה קו לנתב"ג או לא?
כתבות נוספות ממעריב באותו נושא
2 כתבות נוספות ממעריב על הפאשלה בבניית הגשר.
 

fireman

New member
הבידור שהפרוייקט הזה

מחדל:גשר הרכבת מפריע לנחיתות
עוד פאשלה בתחום התשתיות.
כתבה מ"מעריב".
הבידור שהפרוייקט הזה
מספק עד כה הוא ברמה עולמית! חבל על הזמן מומחים בחלמאות! שוב אנחנו רואים איך גופים ממשלתיים לא מתואמים אחד עם השני, אנחנו שוב מגלים את תופעת ה"סמוך" הייחודית לישראלים שבה לא בודקים את התוכניות באמת אלא רק חותמים עליהם כמו אידיוטים מזל שהוא נעצר אחרי שהושקעו בו רק 5 מיליון שקלים עד כה...הנזק יכול היה להיות הרבה יותר גדול כמו המחלף ההוא ששכחו שהרכבת צריכה לעבור בו.... מה שאני לא מצליח להבין ממנהל התעופה איך גשר בגובה של 10 מטר מ-ק-ס-י-מ-ו-ם מפריע למטוסים לנחות? איךם הם רוצים שירימו את הקורות של הגשר? עם הידיים? אולי שיגלגלו אותם כמו שעשו בפירמידות במצרים? (לגבי ההוראה לסלק את המנוף) כמה שהפרוייקט הזה גדול ככה הוא גם מפגר, אחד הפרוייקטים הכי כושלים במדינת ישראל, הפרוייקט הזה אם היה נבנה בארה"ב הוא היה מסתיים לפני שנתיים
 

oren*

New member
באסון וורסאי מתו תושבים ישראלים

הבידור שהפרוייקט הזה
מספק עד כה הוא ברמה עולמית! חבל על הזמן מומחים בחלמאות! שוב אנחנו רואים איך גופים ממשלתיים לא מתואמים אחד עם השני, אנחנו שוב מגלים את תופעת ה"סמוך" הייחודית לישראלים שבה לא בודקים את התוכניות באמת אלא רק חותמים עליהם כמו אידיוטים מזל שהוא נעצר אחרי שהושקעו בו רק 5 מיליון שקלים עד כה...הנזק יכול היה להיות הרבה יותר גדול כמו המחלף ההוא ששכחו שהרכבת צריכה לעבור בו.... מה שאני לא מצליח להבין ממנהל התעופה איך גשר בגובה של 10 מטר מ-ק-ס-י-מ-ו-ם מפריע למטוסים לנחות? איךם הם רוצים שירימו את הקורות של הגשר? עם הידיים? אולי שיגלגלו אותם כמו שעשו בפירמידות במצרים? (לגבי ההוראה לסלק את המנוף) כמה שהפרוייקט הזה גדול ככה הוא גם מפגר, אחד הפרוייקטים הכי כושלים במדינת ישראל, הפרוייקט הזה אם היה נבנה בארה"ב הוא היה מסתיים לפני שנתיים
באסון וורסאי מתו תושבים ישראלים
בלבד, וגם במזל מתוך מאות משתתפים בחתונה מתו רק עשרים ושלושה ז"ל. תארו לכם מטוס של חברה אמריקאית או אירופאית עם ארבע מאות נוסעים נופל בגלל גשר בטון - אנחנו יכולים לשכוח מתיירים בחמישים השנים הקרובות.
 

Sפיידי

New member
תראה,

הבידור שהפרוייקט הזה
מספק עד כה הוא ברמה עולמית! חבל על הזמן מומחים בחלמאות! שוב אנחנו רואים איך גופים ממשלתיים לא מתואמים אחד עם השני, אנחנו שוב מגלים את תופעת ה"סמוך" הייחודית לישראלים שבה לא בודקים את התוכניות באמת אלא רק חותמים עליהם כמו אידיוטים מזל שהוא נעצר אחרי שהושקעו בו רק 5 מיליון שקלים עד כה...הנזק יכול היה להיות הרבה יותר גדול כמו המחלף ההוא ששכחו שהרכבת צריכה לעבור בו.... מה שאני לא מצליח להבין ממנהל התעופה איך גשר בגובה של 10 מטר מ-ק-ס-י-מ-ו-ם מפריע למטוסים לנחות? איךם הם רוצים שירימו את הקורות של הגשר? עם הידיים? אולי שיגלגלו אותם כמו שעשו בפירמידות במצרים? (לגבי ההוראה לסלק את המנוף) כמה שהפרוייקט הזה גדול ככה הוא גם מפגר, אחד הפרוייקטים הכי כושלים במדינת ישראל, הפרוייקט הזה אם היה נבנה בארה"ב הוא היה מסתיים לפני שנתיים
תראה,
יש חוקים! ותווי תקן, אם החליטוו שגשר של 10 מטר מסכן חייהם של מאות אנשים במטוסים אז כנראה שיש לזה משהו! וגם אני יכול להבין אותם, המטוס הרי ,אם זה ממש לפני מסלול הנחיתה, צריך לנחות איכשהו נכון? וגם להגיע לקרקע ז"א 0-מטר, וכנראה שאם הוא ינחית יותר מדי מוקדם אז 10-טר זה יותר מדי והוא ייתקע בגשר, יש הגיון נכון?
 

פיני007

New member
כותרת מהעתון העתידי....

מחדל:גשר הרכבת מפריע לנחיתות
עוד פאשלה בתחום התשתיות.
כתבה מ"מעריב".
כותרת מהעתון העתידי....
כבר חודשים רבים עומלים הבונים והמתכננים על קו הרכבת בת מספר קילומטרים מועט ביותר בין מחלף שפירים לשדה התעופה. נכון שיש צורך לרדת מתחת לכביש מספר 1 (ת"א-ירושלים) ממרכזו ולצאת ממזרחו כדי להגיע לשדה, אך הנה התבשרנו אתמול מעל דפי גליון כלכלה של מעריב שאנו שוב בצרות: גשר רכבת בתוך הנמל נבנה בטעות גבוהה מידי ועלול לסכן את המטוסים הממריאים מהשדה. מטוס מלא נוסעים שהיה בשלבי המראה נתקל בגשר הרכבת העובר בנתב"ג. צנח מיד לאחר גדרות השדה, והתפרק ועלה בלהבות. שברי המטוס התפזרו על פני שטח גדול והדלק הרב שבמיכלי המטוס אינם מאפשרים לחוליות החילוץ להתקרב למקום. רשימת נוסים תתפרסם בהקדם האפשרי...... כשקראתי זאת חשבתי שאני בארץ חלם: מה קורה למהנדסים בישראל? לא יודעים לתכנן ואולי הקבלנים לא יודעים את מלאכתם ולא מבינים את השרטוטים שלפיהם הם פועלים? האם אנו שוב לפני פיל לבן שיש (א) להורסו ולבנות מחדש - מי ישלם את ההפרש, (ב) להודיע לכך הטייסים שיש להם בעיה והם עלולים להתרסק בזמן ההמראה, ככה סתם כחלק מהוראות הטיסה מישראל? (ג) להעתיק את מסלול ההמראה לכיוון אחר כדי לא להמריא לכיון הגשר הנ"ל. ברור שחכמי חלם היו בוחרים באופציה האחרונה כי מי יכול מול מהנדסי רשות הנמלים/התעופה/מע"צ וכדומה? והכל על חשבונן משלם המיסים שחייב לסבסד את כל הטעויות האינפנטיליות של בוגרי מכוני הלימוד הישראליים ובראשם הטכניון. אני מאד מקוה שיקרה נס ובחורף הקרוב נצפה בשטפון באיילון (המתהווה באיזור נמתב"ג) ושישטוף ממקומו את הגשר הזה. אולי אז יבנו אחר במקומו כאשר גובהו מתאים לתוכניות. אולי כלא אייל יכיל את גונבי המיסים הלאומיים? אולי שם ישבו ויעכלו את השטויות שהם מוציאים מתחת לידיהם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה