מחאת הטריאתלון- אילת

מחאת הטריאתלון- אילת

נרשמתי הבוקר לטריאתלון קיסריה. המחיר לחברי איגוד- 160 ש"ח. באותה נשימה חשבתי להרשם לטריאתלון אילת. המחיר לחברי איגוד- 470 ש"ח. עצרתי. נדמה לי שזה המחיר ששילמתי לחצי איש הברזל בעמק הירדן. אולי אפילו שילמתי פחות. המחיר לחצי איש הברזל בישראמן- 400 ש"ח בהרשמה המוקדמת. הלוגיסטיקה בישראמן- יקרה ומורכבת לאין שיעור מזו של טריאתלון אולימפי באילת. ועכשיו נשאלת השאלה- למה??? לפני שנה שילמתי ושתקתי. נמאס לי. בשלב זה אין לי שום סיבה טובה להרשם לטריאתלון הזה.
 

גנגו3

New member
אני בשוק ../images/Emo2.gif

וואלה מישהו שם באיגוד קצת התבלבל, 650 ש"ח למקצה ספרינט למי שלא חבר איגוד?!?!?!? אין מנוס- אני מצביע ברגליים, נמתין שהשפיות תחזור.
 

intervals

New member
צריך לפתוח בפייסבוק קבוצת צדק חברתי

לטריאתלון אילת
 

YKOREN

New member
תמיד התחרות באילת היתה יקרה יותר

למה, עד היום אני לא מבין אולי הים יקר יותר אולי הכביש מצופה זהב אולי המיים שנותנים בריצה מיובאים מהאלפים. תוסיפו למחיר התחרות את הלינה ובכלל צריך לגשת קודם למנהל סניף הבנק לקחת הלוואה.
 

ohad1co

New member
השאלה מה עושים?

אם הפוסט הזה יישאר רק בגבולות הפורום לא יזוז כלום. צריך לגרום להם להבין שהמחיר הזה מרחיק ספורטאים. במחיר הזה אני רחוק מאוד מאילת.
 
גם אני נבצר מלהגיע, מפאת המחיר.

טריאתלון אילת לא מסתכם ב450-700 שקל. זה עוד שני מיכלי דלק ולילה במלון. חבל, זה טריאתלון מדהים. כשאין תקציב, אין תקציב...
 

איתיורד

New member
שימי לב שאם נרשמת בישרוטל ישנה הנחה

של 150 ש"ח, למרות שזה עדיין יקר. מציע לך לקחת את הריבייריה שבו את משלמת 1200 ש"ח ליומיים ואפשר לישון שם עם עוד זוג כך שהעלויות יורדות משמעותית. אם את מעוניינת לדעת למה, מציע לך לכתוב בפורום של האיגוד ולשאול או מישהו מהאיגוד. אולי תקבלי תשובה שתספק אותך ואולי לא. פה לא תקבלי אף תשובה חוץ מצעקות של אנשים ושליפות למה הם שילמו על מירוץ חולון 90 שקל כשבהרצליה הם שילמו 80 שקל, דקה אחרי שהם שפכו 25000 שקל על P4 חדשות!! זה באמת מעניין מדוע בישראמן המחיר יותר זול, אבל מניחוש שלי, שוב ניחוש, אני משער שהתחרות ממותגת יותר ומושכת יותר כספים מבחוץ. תחרות איש ברזל יותר מושכת ויותר קוסמת מהמקצה האולימפי. את יכולה רק לראות איזו חשיפה מקבלים מתן כסיף, נינה פקרמן, וגלעד רותם יחסית לאלתרמנים (אף אחד לא מזמין אותם לרדיו או לערב חדש). ההשוואה לקיסריה היא כמובן לא נכונה, כי העלויות הם גדולות הרבה יותר באילת עקב הבאת ציוד לאילת, שופטים, מלונות ועוד. עדיין זה יהיה נחמד לדעת אם ההוצאות הם באמת כל-כך גבוהות. בשנה שעברה, ואני לא יודע אם זה נכון כי לא הייתי, פרסמו שהתחרות באילת הפסידה כסף למרות המחיר!! אני אישית לא מסכים אם הכותבים מעלי, כי אני חושב שככל שהתחרות תמשוך יותר אנשים ויהיה הד יותר גדול, המחיר יוכל לרדת. הכסף הגדול צריך לבוא מחברות שמממנות את האירוע ולא מהספורטאים.
 

YKOREN

New member
אפילו בפורום של האיגוד לא עונים

השארתי שם שאלות בנוגע לתריאטלון קיסריה ואף אחד לא ענה אז על זה הם כן יענו?! אפילו תשובה שלילית היא תשובה. חבל
 

yevgenis

New member
שואפים לשקיפות:איגוד יכול לעזור להם

ולפרסם תמחור לאירוע
 

שחי4

New member
מחירים מוגזמים

רבותי עם האוכל בא התאבון ..........לכסף מרוץ הר לעמק מעל 300 ש"ח למשתתף -למה?????? אין סגירות משטרה אין כלום. קחו את דורון שלמון מ RUN WAYלדוגמא פעם בחודש בליל ירח מלא מוציא ריצת לילה ל 3 מסלולים עם שתיה, מסומן ,ליווי לא עולה שקל!!!!!! כל אחד שם בקופה כאוות נפשו שלא לדבר על הסיום:בירות/אבטיחים גבינות וכל טוב זו דוגמא השאר חזירים יש עלויות אבל לא בכל מחיר לא לשלם כל מחיר!!
 

קטליאה

New member
"הר לעמק "-לא דוגמא נכונה

הרצים שייצרו את מרוץ "הר לעמק" ,הקימו עמותה ,אין שום מטרת רווח במרוץ הנ"ל ..הכל מוחזר לרצים ...ראה מתחם הסיום והעיקר הסימון לאורך הדרך !!! אין ספק שדורון עושה עבודת קודש לעולם הריצה בישראל ,ללא קשר לשאר הדברים....
 

Amir Shvoong

New member
די לשפוט מארגנים לפני שבודקים את העובדות

מעטים מאיתנו יודעים כמה עולה להפיק אירוע, אני יודע. מארגנים צריכים לקבל גם כמה שקלים על עבודתם. רוצים למחות? תארגנו מרוץ ותראו כמה משאבים נדרשים לכך. בבקשה לא להשוות עגבניות למלפפונים כמו שעשית עם ההשוואה למרוץ שדורון מארגן. אמיר
 

deni10

New member
מה זה קשור לעובדות - זה פשוט יקר מידי

ממש לא מעניין אותי העובדות ולא אכפת לי כמה עולה להפיק מירוץ. יש לי את הבעיות שלי בעבודה שלי. זה פשוט יקר מידי בשביל מה שאני מקבל. שילמתי 700 שח לישראמן המלא. שילמתי 2000 שח בשביל איש ברזל בפרנקפורט - לא רוצה בכלל להתחיל להשוות. 470 שח?????? איפה הפרופורציות? אני גר באילת ואני לא מתכוון לעשות את התחרות. בהחלט מתחרט ששילמתי עוד שנה כסף לאיגוד. שנה שעברה הייתה פשוט שנה של כשלונות ותחרויות לא מושקעות.חשבתי שהשנה ההרגשה תהיה אחרת. במחיר הזה - אל תבואו לטריאתלון אילת.זאת דעתי. שבוע טוב ושלא נדע עוד הרוגים על הכבישים. עדו.
 

efesefes7

New member
זה סתם עוד טריאתלון רק שזה עולה פי כמה וכמה

גם לא הייתי נירשם לטריאתלון קיסריה ב-160 אם הייתי צריך לשלם גם על טיסה ומלון אם הייתי גר ליד אילת אולי הייתי מנסה לדחוף שיורידו את המחיר למחיר סביר אבל כאחד שגר באיזור המרכז אפילו אם ישלמו לי 1000 ש"ח להשתתף זה יהיה יקר מדי אלא אם אתם רוצים לנפוש באילת (שזו כבר בעיה אחרת)
 

גלעד HPAT

New member
למי שרוצה/צריך להוזיל עלויות לינה באילת

לקראת מלך ההר יצרתי קשר עם בעלי אכסניה והם הסכימו לתמחר לילה ב-100 ש"ח לאדם בחדר של 4. אני מאמין שיהיה ניתן לקבל שוב את אותו מחיר. מי שמעוניין שיצור קשר ואני אבדוק העניין ואחבר בין הצדדים. מיותר לציין שאין לי כל רווח או טובת הנאה מלבד שכך יגיעו עוד ספרטאים לתחרויות ספורט בכלל ובאילת בפרט. כן אני משוחד זו העיר שאני גר בה. רק טוב
 
למעלה