ארבל מהכרמל
New member
מז"ט לכנות וצדק להודעה נבחרת ../images/Emo41.gif
כנות , הזכייה היא בגין כל חשיפותייך בשרשור.כבר השתלם לך להיות כנה......חחחחחחחחחחחחחה ולנו השתלם להיות צמודים וקשובים לחשיפותייך. אוף טוב אגלה לכם למה.... כנות וצדק למה לא יכולתי אתמול? למה לא הייתי מסוגלת? למה מעולם לא העיז איתו? הוא חבר לעבודה של המאהב מצד אחד מין נקמה מתוקה כי הוא הרי יידע מצד שני אולי יוריד מערכי? מתמימה לזונה? ככה סתם בבת אחת? יש שלבים לא? באמת עכשיו לרצינות הייתי צריכה לעשות או לא? גברים נשים מה זה מחכה לתגובה..... רגע מביך?......חייבת לספרו.... כנות וצדק ישב לו בעלי יום אחד עם המאהב אני יודעת זה ישמע אכזרי וכואב בעלי אומר לו .... לא יודע מה קרה לאישתי פתאום רוצה משחקים מוקדמים המאהב השפיל עיניו והאדים בעלי הוסיף... עם כלי כמו שלי? אני לא צריך לעבוד קשה שיתאמצו אלא שיש להם קטן חברה לא לשפוט בין השורות יש המון לכן אנא אל תרחמו על בעלי ואל תחשבו שאני לא אנושית כי לא היה לי אלוהים איך שגלגל מתגלגל לו.... כנות וצדק תקופה קשה עם הבעל דירה עוברים מקווים מתפללים לשינויים ואז WOW איזה שכנים כל כך צמודים בגינות הצמודות חייכו להם הפרחים חשבתי חברות אמיתית אני והוא התרחקנו מבילויי זוגות נישארנו לבד לא רצינו להכאיב התאפקנו חודשיים מאז הבנו מה קורה אני יודעת אסור אסון יש חוקים למדתי רחוק מהבית אמר ללא רגשות עברנו חצינו קו אדום הרגשנו שפלים קשה היה להביט להם בעיניים אבל זה עבר אחת ושתיים ונעשנו שחקנים השניים הכי נורא? לא מתחרטת כלל
כנות , הזכייה היא בגין כל חשיפותייך בשרשור.כבר השתלם לך להיות כנה......חחחחחחחחחחחחחה ולנו השתלם להיות צמודים וקשובים לחשיפותייך. אוף טוב אגלה לכם למה.... כנות וצדק למה לא יכולתי אתמול? למה לא הייתי מסוגלת? למה מעולם לא העיז איתו? הוא חבר לעבודה של המאהב מצד אחד מין נקמה מתוקה כי הוא הרי יידע מצד שני אולי יוריד מערכי? מתמימה לזונה? ככה סתם בבת אחת? יש שלבים לא? באמת עכשיו לרצינות הייתי צריכה לעשות או לא? גברים נשים מה זה מחכה לתגובה..... רגע מביך?......חייבת לספרו.... כנות וצדק ישב לו בעלי יום אחד עם המאהב אני יודעת זה ישמע אכזרי וכואב בעלי אומר לו .... לא יודע מה קרה לאישתי פתאום רוצה משחקים מוקדמים המאהב השפיל עיניו והאדים בעלי הוסיף... עם כלי כמו שלי? אני לא צריך לעבוד קשה שיתאמצו אלא שיש להם קטן חברה לא לשפוט בין השורות יש המון לכן אנא אל תרחמו על בעלי ואל תחשבו שאני לא אנושית כי לא היה לי אלוהים איך שגלגל מתגלגל לו.... כנות וצדק תקופה קשה עם הבעל דירה עוברים מקווים מתפללים לשינויים ואז WOW איזה שכנים כל כך צמודים בגינות הצמודות חייכו להם הפרחים חשבתי חברות אמיתית אני והוא התרחקנו מבילויי זוגות נישארנו לבד לא רצינו להכאיב התאפקנו חודשיים מאז הבנו מה קורה אני יודעת אסור אסון יש חוקים למדתי רחוק מהבית אמר ללא רגשות עברנו חצינו קו אדום הרגשנו שפלים קשה היה להביט להם בעיניים אבל זה עבר אחת ושתיים ונעשנו שחקנים השניים הכי נורא? לא מתחרטת כלל