מזרחית לאירויזיון -כן או לא

לטורקיה היתה הופעה מעולה.

אני הצבעתי להם מכל הטלפונים ומחאתי כפיים בסיום השיר. מגיע להם!!! גם הנורווגי שר נהדר!
 
הוא לא מסומם

מאיפה הגעת לזה ציפורי? לדעתי הוא יפיוף אמיתי והשיר נהדר , מהתחלה אהבתי אותו ואת השיר. בסדר הייתי לא רחוקה- מקום רביעי המכובד.
 
אני לא הגעתי לזה

מיכלוש את אמרת שאמרו לך אז אני מצטרף לטענות, למרות שהוא באמת נראה טוב ואפילו מאוד.
 
כן נכון

בפורום ציינו בפני כל הזמן עובדה זו אבל מאיפה העובדה? מה הוא נראה מסומם? לדעתי לא!!! הוא נראה מעולה לא ראיתי בחיים דבר יפה יותר. ציפורי טוב שהסכמת אתי עלזה.
 
אני ציפורי ואני...

אכן חושב שהוא חתיך. לא אהבתי את השיר את אוסטריה מאוד אהבתי כמו ניבי שלך ואני חושב שאלף פוייר מושך באיזה שהוא אופן. את מסכימה? יש כאלו שהם יפים מרוב שהם לא יפים. היה בו משהו אחר שמשך אותי אצלו. התעוזה!
 
ציפציפורי

נכון, היתה לי הרגשה פנימית שאלף יגיע גבוה. הוא חמוד הוא לא מכוער, הוא נועז, הוא שיחק אותה והוא ידע שהוא יגיע גבוה. אני שמחה- הארוויזיון הזה ענה על כל ציפיותיי- שבריטניה יהיו מקום אחרון- מגיע להם שאירלנד לא יזכו שנורווגיה שלי תגיע גבוה עם היפיוף המושלם הזה שבלגיה- שכולם לגלגו על השיר- יצליחו- תעיף מבט בארכיון- הימרתי עליהם במיקוןם גבוה מאוד. וכן גם על רוסיה... איזה כיף שנה הבאה אני בטוח שם בטורקיה אתה בא? ניסע עם ניבי.
 
אני בא

הפעם זה כל כך קרוב ויהיה זול ליסוע לאירוויזיון כך שזאת לא תהיה השקעה היסטרית. תזכרי שנלך
 
זוכרת!!!!1

רושמת וכבר מתכננת להוציא מחלה מהעבודה לרגל הנסיעה. יו רק שלא יפול איזה מבחן מגן בתנ"כ לתלמידים שלי אותו יום. אה לא- כי אני גם קובעת מתי הוא יתקיים!!! אז יאללה או- לה טורקיה- אנחנו באים!!!!!! אני הציפור והילד שלושתינו.
 
הכי קטע

שהיום בבוקר צוות המורים בבית הספר שאל אם אני עוד חיה אחרי אתמול והתלמידים? הם ידעו שרציתי שנורווגיה תזכה- אלו אם התאכזבתי תאמינו לי במקום טקס חלוקת תעודות זהות לתלמידיי היקרים , שיחת היום היתה הארוויזיון אמש.
 

T0MERiko

New member
גם אני! השיר של נורווגיה פשוט פשוט

פשוט מגעיל מה זה השיר הזה מה זו הבלדה הרדומה הזאת? קיויתי שיגיע למקום אחרון וגם הזמר עיצבן אותי........
 

© Tweety ©

New member
די כבר עם השטויות האלו!

לא פוליטיקה ולא בטיח. לליאור הייתה הופעה סבירה שתואמת את המקום שלו. הוא לא יודע לזוז על הבמה והמלוות הצילו אותו למעשה.\ שרית חדד הייתה אסון מהלך-יש לה קול ומראה זוועתי והיא עשתה בושות. אין כאן שום פוליטיקה לטורקיה הגיע לזכות והיא זכתה. די עם ההתחמקות הזו,צריך לקחת אחראיות ולשנות פה דברים-אם נפיק לקחים נתחיל לשלוח גם זמרים נורמלאים ולא כל מיני דברים ביזארים כמו פינג פונג וליאור נרקיס. לא כל העולם אנטישמי וההצבעה לא פוליטיתהיא משקפת את הדעה של הצופים בארצות השונות ובשיא הכנות אם היה אפשר להצביע לישראל לא הייתי מצביעה. השיר לא היה טוב. ביטויים ילדותיים כמו מהמם לא ישנו את העובדה הזו.
 
למעלה