מזרחית לאירויזיון -כן או לא

מזרחית לאירויזיון -כן או לא

כל פעם שאנו לא זוכים -יש שינויים של בחירת מועמדים ואנו יוצאים מגדרנו. ותראו את תורכיה -הם לא זכו כמעט אף פעם , ואל התייאשו ובכל שנה התייצבו ושלוח נבחרת -עד שזכו. ומי שמתלונן שמוזיקה מזרחית היא מעפנא -שיביט שוב לכיוון התורכים ויראה איך הם זכו בגדול בשל השיר האוריינטלי בעליל והכוריאוגרפיה שליוותה אותו.
 

© Tweety ©

New member
אז זהו שלא

כל שנה שאנחנו לא זוכים-אנשים מאשימים את כל העולם ואישתו "כולם אנטישמים,נאצים נגד ישראל" "הצבעה פוליטית" וכל מיני ירקות. במקום לשאול מה באמת לא היה בסדר ולמה השפלנו ככה. השיר לא היה מספיק טוב הוא תואם את המקום שהוא קיבל-ליאור אומנם מאוד התאמץ ורצה אבל גם הוא לא האמין שהוא יכול לנצח. ובכלל,כל מי שדברתי איתו על האירוויזיון אמר "ישראל בטוח תפסיד". עכשיו זה הזמן לעשות חשבון נפש,להחזיר את הקדם אירוויזיון ולתת לנו לבחור מי ייצג אותנו. הבחירה של ליאור הייתה מסריחה מההתחלה משהו לא דפק טוב. אין קשר אם זה סגנון מזרחי רוק או פופ. איכות השיר וההעמדה קובעת. טורקיה הפיקה לקחים משנים קודמות ורק בגלל זה ניצחה. לא ייתכן שכל שנה נקבל מקום נמוך יותר ויותר ואני חשבתי שאי אפשר לרדת יותר נמוך מאשר שנה שעברה.
 

Cally1

New member
מסכימה ב-100 אחוז!

אגב-הטורקים כל שנה שולחים שירים טובים.אבל עכשיו הם החליטו להביא גם הופעה טובה-ובום,זכיה.וישראל מה?מסתכלים על פינג פונג,אומרים-חרא ועושים שוב פעם אותה טעות כל שנה.לא נמאס?
 
פינג פונג הייתה זוועת עולם

אם זמרים סוריים היו מנופפים בדגלי ישראל הם היו ישנים עכשיו עם הדגים באחד מנהרות דמשק
 

© Tweety ©

New member
וזה מה שמפריע לך?

שהם נפפו בדגלי סוריה?! פינג פונג היו זוועה בדיוק כמו ששרית חדד וליאור נרקיס היו זוועה. ומה משותף לכולם? הם נבחרו על ידי וועדה ולא בקדם אירוויזיון!
 
ליאור נרקיס ושרית חדד היו מדהימים

ליאור היה הרבה יותר טוב משרית חדד!!!! גם פינג פונג לדעתי היו טובים והיה להם שיר טוב, אבל החיסרון היה בכך שהם באמת היו קיצוניים, ונפנוף דגלי סוריה לא הביא להם נקודות. ד"א היה בערוץ 8 אתמול כתבה עליהם.
 

Cally1

New member
באיזה מקום הם היו טובים?!

שרית לפחות יש לה קול מהמם-וזהו.השיר היה גרוע,כמובן.
 
אני מדבר על ההופעה

לליאור היתה הופעה מרשימה והבנות שליוו אותו היו מדהימות ומיטל פטש הדיווה!
 

Eurogirl

New member
אם אנחנו רוצים להצליח שנה הבאה

אנחנו צריכים לשלוח את מיטל פטש. יש לה שיר פשוט מדהים.
 

Cally1

New member
לא נכון

ליאור לא יודע לזוז בכלל,הבנות איכשהו ניסו להציל אותו.
 

© Tweety ©

New member
מדהימים?

אם הם היו מדהימים הם לא היו מקבלים מקום כ"כ נמוך. ליאור נרקסיה ושרית חדד לא היו מדהימים רחוק מזה. ההופעה של שרית חדד גבלה בביזיון ליאור היה טוב יותר אבל לא מספיק טוב. אני המרתי שליאור יקבל בין המקומות האחרונים ולא יצליח לעבור את המקום ה17 ככה באמת היה. לא הגיע לנו לזכות לא עם שרית חדד ולא עם ליאור.
 

l i t a l y

New member
../images/Emo104.gifזה לא מפריע

לפי דעתי אתם ממש קיצוניים אבל בדבר אחד אתם צודקים פינג פונג באמת היו מגעילים אני הייתי שם במסיבת העיתונאים בארויוזיון 2000 וגם עשו הרבה פדיחות אבל בקשר לליאור נרקים אתם טועים הוא עשה הופעה מהממת !!!! ואני חושבת שעם שרית היתה שרה שיר קצבי יותר היא גם היתה מצליחה למרות שבנינו הכל פה פוליטיקה !!!!!!!!!!
 

l i t a l y

New member
טורקיה

מגיע לטורקיה לזכות סוף סוף למרות שאני חושבת שהם היו צריכים לזכות ממזמן
 
למעלה