מזעזע! לפי המצב היום,יכולים לשפוך

מזעזע! לפי המצב היום,יכולים לשפוך

את דמו של אדם ב`בית משפט שדה`,ללא שתינתן אפשרות לאדם ה`חשוד`/ה`נאשם`,להתגונן ולהפריך את החשדות נגדו,מכיון שאין אף אחד/ת ספציפי שמאשים אותו,אלא הכל חסוי,וללא הגשת תלונה בבית דין.אז נכון שניתן להבין אדם שלא רוצה להגיש תלונה לפעמים,אך האם לא יווצר כעת מצב של אנשים מוכפשים ללא אפשרות להתגונן?! זו הרי זוועת עולם,ובדיוק על זה נאמר,`ארור מכה רעהו בסתר`! בקשר לנושא עצמו שניטחן בימים האחרונים בתיקשורת,הרי ברור שניתן לומר שזה מגיע מקנאה ברב הכריזמטי ומצליח כ``כ,וחוץ מזה,אם הרב עצמו כ``כ דיבר בחריפות נגד העבירה של זכר עם זכר,והבחור ה`מתלונן`/מכפיש,הוא עצמו בעל נטיה כזאת,ברור שיש כאן ענין להכפיש את הרב דוקא בנקודה הזאת! אני כמובן לא שופט ומכריע אם יש אמת בחשדות כנגד הרב אם לאו,אבל בהחלט אני מתקומם כנגד הקלות הבלתי נסבלת שאנשים מכפישים אחרים בלא יכולת ה`נאשמים` להתגונן! אם אדם נפגע ולא יכול להגיש תלונה,אז בהחלט זאת בעיה פרטית שלו,ועם כל הצער שבדבר,יש לחשוב ולהתחשב בטובת כלל הציבור,שלא נימצא את עצמינו גם אנו יום אחד `נאשמים` ע``י מאן דהו החפץ ברעתינו,ויאמר שאינו יכול להגיש תלונה מסודרת,ואז נראה סדרה ארוכה של אנשים טובים,צדיקים וישרים מוכפשים ברבים על לא עול בכפם! השיבה שופטינו כבראשונה. . .והסר ממנו יגון ואנחה. . . .
 

odery

New member
אמן

אבל רב כרזמטי תמיד יכל למצא במה שישמיעו אותו מפתיע שהוא בוחר את הדממה-ואת זכות השתיקה, והפרשיה הזו מנערת חזק מאד את הציבור הדתי-לא פחות מההנתקות.
 
הרב הזה עבד על כולם בהפוך על הפוך חכם הרב

זה רק קצה החרחון מה שהוא עשה,זה שהוא רב לא מעלה ולא מוריד,
 
ערל? עשו לי ברית לפי מה שאני רואה

את מתיחסת ואז מודיעה לי חגיגית שאת לא מתיחסת,,,נו שווין היא לא,,, התיחסות שלך כן או לא היא שווה בעיניי כקליפת השום, וגם זה הרבה,
 
למעלה