מזנונים או הגשה?

זה יום השאלות החשובות

שגורמות למשפחות שלנו להתחרפן לגמרי ולשכוח כל סוג של נימוסים בסיסיים. המשפחה שתומכת במזנונים טוענת שהגשה זה של פלצנים. המשפחה שתומכת בהגשה טוענת שמזנונים זה "עני" וקיבוצניקי - ניסיון להעליב את הקיבוצניקית לשעבר שבינינו (אני)
החתונה הזאת גורמת ליותר רע מטוב..
 

C h i h i r o

New member
אל תרגישי ככה

לא כדאי לשקוע בכל הריבים הללו, ולהרגיש רע עם החתונה. ואני מדברת מניסיוני הרע והמר. צריך לזכור כל הזמן, למה החלטתם בכלל על הארוע הזה, כמה הוא חשוב לכם.ולזכור שלא משנה מה יהיה ואיך הארוע יראה בסופו של דבר, או כמה ההורים יהיו מרוצים או לא מרוצים. אחר כך אתם תשארו שניכם. נשואים ומאושרים. וזה מה שחשוב באמת!
 
זה מה שעושה את השאלות האלה

חשובות. לעולם הן יפלגו משפחות לשני פלגים חצויים בדעותיהם, ללא כל אפשרות להתפשרות. לעולם הטיעונים ינועו בין שיקולים רגשים כבדי משקל כמו "מזנונים זה מבייש את האורחים" ועד לטונים גבוהים כמו "זה מבייש את האורחים", והן לעולם לא יפתרו עד שתחתחו את זה סופית ובאופן חד משמעי. ולעולם יהיו אנשים שיתבאסו מההחלטה שלכם. אלה שתי השאלות שלעולם הדיון בהן יהיה רגשי, שלא לומר אמוציונלי ולא קונטקרטי ופרקטי. אני לא ממש אהבתי מזנונים, כי אף פעם לא אהבתי לעמוד בתור לאוכל. עד שהגעתי לחתונה שבה המזנון היה בדיוק הדבר הנכון. זה איפשר לנו ללכת לאכול מתי שהתחשק לנו, לרקוד כשרצינו ולדבר עם חברים כשהתאים. שלושה שבועות אחרי זה, הייתי בחתונה שבה נתקעתי לפחות חצי שעה בהמתנה למנה העיקרית, ובאותו שולחן יחד עם חמי וחמותי חמוצי הפנים. חוויה שאחריה אעדיף את התור לאוכל any time.
 
למעלה