מזמן לא היתה כאן שאלת מכונת תפירה

gilior2

New member
מזמן לא היתה כאן שאלת מכונת תפירה ../images/Emo13.gif

אבל עכשיו תורי לשאול. אני תופרת על מכונת ברנט (אם אני זוכרת נכון 812) שחברה השאילה לי. רוצה להתחדש במכונה משלי. עקרונית, עד היום, הפונקציונליות של הברנט (הלא רבה) סיפקה אותי. אני מחפשת מכונה טובה אך לא יקרה במיוחד, כי אני לא יודעת לאיזו רמת סיבוכיות אני כבר אגיע, ובכל מקרה במחירים הללו של מכונות, תמיד אפשר להמשיך ולהשתדרג. ואחרי כל הפתיח הזה, כדי להעביר על קצה המזלג את הצריכים שלי, נתקלתי במכונה שבקישור, ורציתי לדעת אם יש אותה למישהי מכאן, אם יש המלצות או דיס-המלצות. בכלל, למי שיש נסיון עם מכונות brother האם הוא טוב? אשמח לדעתכן
 
לא מכירה - אבל היא נראית מקסימה

מבחינת איכות, כמה שאני הבנתי זינגר וברודר אותו הדבר ועם כל ההמלצות שם באתר - נראית חגיגה
 
אין לי את הספציפית אלא דגם זול יותר

שלהם ואני מאוד מרוצה! כיף לשחק עם האפשרויות הרבות (ואצלי זה 60- שם 110...) והמכונה עובדת טוב מאוד ומתמודדת יופי גם עם בדים עבים וכו'. מה שנחמד גם הוא שאת מקבלת את כל הרגליים שאי פעם תצטרכי... ברוב הרגליים עוד לא נגעתי אפילו כי אין לי מושג מה הן עושות אבל זה מאוד נחמד כל פעם לקרוא על איזה רגל ולגלות שיש לך אותה! והמחיר נהדר.
 
מצטרםת לשאלה...

יש לי מכונת תפירה אמפיסל שירשתי היא לא ענתיקה אבל די ישנה ואני מוצאת את עצמי מבלה יותר זמן בתפעול שלה מאשר בתפירה ולכן בקושי תופרת. מתלבטת בין זינגר לברודר והאמת היא שבמחיר של ברודר באמת על פני השטח מקבלים מכונה קצת יותר משוכללת (יותר תפרים, ממוחשבת...).
 
למעלה