מזמין אתכם לשלוח מייל פשוט

King charles1

New member
מזמין אתכם לשלוח מייל פשוט

ל http://www.africatrophyhunting.com/1.aspx?$1=372

אם תיכנסו לאתר, תראו שזו חברה שמציעה טיולי ציד באפריקה. מראים שם תמונות של ציידים גאים עם החיות שצדו. בין השאר תראו שם המון סוגים של צבאים ואנטילופות, קופים, נמרים מיוחדים ואפילו ג'ירפות וקרנפים. אי מייל נאצה קטן לא ידרוש הרבה מזמנכם, אבל אולי צביר מיילים יעשה שם משהו, וגם אם לא, אולי יסב לכם אושר.
 

subatoi

New member
אפשר גם לשלוח מייל מחאה קטן שיסב אושר.

לא בהכרח "אי מייל נאצה קטן".
 

האלזה

New member


 

King charles1

New member
מבחינתי האישית

להסתפק בסתם לומר להם שהם לא בסדר, לא יסב לי שום אושר....
 

l coyote l

New member
מבחינתי האישית

כל דבר שאומר להם - בין אם לספר להם שהם חא$%ות ובין אם לאחל להם עצירוּת - לא יסב לי אושר.
הם בכל מקרה ימשיכו לעשות מה שהם עושים, שמחריד בכל קנה מידה.

חשוב בכל מקרה ליידע אותם מה הם. אם לא נספר להם, איך ידעו?
 

subatoi

New member
אם מדובר רק בסיפוק היצרים שלך, אז סבבה, לך על

זה ותתפרע חופשי.
רק קח בחשבון שמי שפותח מייל רווי קללות עסיסיות לא ממש קורא מעבר לשורה הראשונה, ואם כן, זה רק כדי לראות את יצירתיות הכותב, להזדעזע מהמילים שהוא יכול להשתמש בהן או ללגלג על הפסיכוזות שהוא סובל מהן. תחשוב על זה כמו שמישהו יבוא להעיר לך על משהו בצעקות וקללות? האם תקבל את זה "אה, וואלה, תודה רבה שהסבת את תשומת ליבי" ותשנה מה שהוא הציע, או שמא הקשב שלך ייחסם מדי לדברים ש"הפסיכי" הזה צווח וצורח עליך? לאנשים - כולנו - יש נטיה לצעוק כדי להעביר מסר. כל מי שנתן שירות בחייו ועשה את זה בעיניים (ואוזניים) פקוחות יודע שהצעקות זה הדבר האחרון שמדרבן אותך לעשות משהו, לפעמים אפילו להיפך.

אז אם מדובר רק בסיפוק יצרים, שחרור קיטור/אגרסיות, וחיפוש אחר ה"אושר", תפדל. אם מדובר בהעברת מסר, אפשר לעשות את זה בנימה מנומסת אך תקיפה בלי לנבל את הפה. לא בהכרח מדובר ב"סתם לומר להם שהם לא בסדר".
 
למעלה