מזל טוף לרוני
|חמוס|

inbal145

New member
מזל טוף לרוני../images/Emo70.gif../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

מחר מחר מחר יש לרוני יום הולדת
רציתי לשם שינוי לפתוח בעצמי שירשור מזל טוף לאשתי החמוסית שלי שאני ממש ממש ממש אוהבת
אז תתגברו על העובדה שפתחתי היום הא
תיזהרו לא לפתוח לפניי
בלופ
^^
ה 29.12.90 זה תאריך קדוש
אז רוני אהובתי, שיהיה לך המון המון המון המון המון מזל טוף ויום הולדת הכי שמח בעולם
את יודעת שאני תמיד תמיד תמיד אוהפתותך ותמיד פה בשבילך כשאת צריכה [וגם כשאת לא
]
גם אם את סתם רוצה בידור וגם אם קורה משהו
אוך נו די פשוט תמשיכי להיות כוסית מדהימה (שתקי
) וילדה כזאת חמודה כמו שאת
רר גאד אני אוהפתותך כל כך
ובאותה הזדמנות אני אוסיף שאני ממש ממש חייבת לך על כל מה שעשית בשבילי ואיך שעזרת לי כשהייתי צריכה מישהו לדבר איתו וכאלה
ממ. תצפי לשיחת טלפון ממני מחר
(כשזה יהיה רשמית היום הולדת שלך כמובן
). והלו, תקראי מחר שוב את המכתביישן שנתתי לך במפגש
^^ אוהבת אותך המונים
|באלי
 

NeT NiT

New member
רררררווניייייייייי../images/Emo99.gif../images/Emo65.gif

מזזזזלללללללל טוווווווובבבבבבבבב רק אושר כפרעליך!!!
את הברכה המלאה את תקבלי ממני אחר כך
אוהבת אותך!!!!
 

Prue 4 u

New member
אהאהעאע../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

תודהתודהתודה ^^ יאא ברכה מלאה O: ^________________^ יאואיאואיאו ^_________________________________^
לאף יו טו ^^
 

Unicorn Fairy

New member
רוני ../images/Emo99.gif../images/Emo70.gif מזל טוב יקרה../images/Emo70.gif

אוהבת אותך המונים בעצמי
שיהיה לך הכי הרבה מזל טוב ביקום - ושכל משאלותייך יתגשמו
מוווווווווווווווווווווואה
 
ששניייייייץץץץץץץץץץץ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

בובעעעע יו כל כך רציתי לפתוח לך שרשור יומולדת
בכל אופן.. שיהיה לך יומולדת הכי שמייח בעולם עם הרבה בלונית קרמבואים וסלט חמוסים דרוסים
אל תשכחי שאני מתעליך ותודה על כל מה שעשית בשבילי^^
 

Prue 4 u

New member
חיח^^ יאאאא^^../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

לונורא..
העיקר הכוונה ^^ טנקס ^_________________^ ו..אינבעדמה ^^
 

scudnick

New member
../images/Emo77.gifמזל טוב!!!../images/Emo65.gif

איזה תאריך יומולדת מושי-מושלם יצא לך, כאילו זה כזה תאריך מ-ד-ה-י-ם-!! מקווה שנהנית מהדיסק המאמם של בריטני ספירס שנתתי לך ליומולדת, נשמאמושימושלמת שכמוך!!!
 

Prue 4 u

New member
DDD:../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

XDDD הידעת? לג'וד לאו יש יומולדת בתאריך שלי. מוי כיף. XD חעחע D: טנקס ^^
 

Exhibit R

New member
רונקה../images/Emo70.gif../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif../images/Emo77.gif../images/Emo151.gif../images/Emo9.gif

שיהיה לך יום הולדת הכי שמח שיש! אבל שכל ימי ההולדת שלך יהיו כאלה כמובן
יו את בת 14?
קוצ'י קוצ'י קוצ'י! אה גו! אה גו גו גו גו גו גו גו געעעעע גה גה
*צובטת בלחי* ספתא שלי בת 14
אני אוהבת אותך המון המון המון
אני מאחלת לך רק שתהיי מאושרת עם עצמך ושתהי בריאה, ותצליחי בכל מה שאת רוצה
ובעיקר בדברים שאת אוהבת ונהנת לעשות
זה שתראי כמה אני אוהבת אותך
אההההההה קוצ'י קוצ'י קו
 

Prue 4 u

New member
חחח יאאאא../images/Emo23.gif../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

תודהתודהתודהתודהתודה ^______________^ חעחעחע XDD כן כן.. ספתא שלך בת 14 XD לאף יו טו ^^
יא איזה מדליק D: XD
 

RegevAway

New member
אמא יפההההההההההההה../images/Emo23.gif../images/Emo25.gif

(מי שלא מכיר את השיר מבוסס על אבריל לוין האפי אנדינג) אמא רוני, השיר מוקדש לך-מקווה שאת זוכרת אותו: *********************** אה אה, אה אה, בואי ג"ע ועכשיו! אה אה, אה אה, בואי ג"ע ועכשיו! אה אה, אה אה, אה....... בואי נדבר על זה, זה לא כאילו אנחנו מתים! האם זה משהו שעשית? האם זה משהו שאמרתי..... אל תשאירי אותי כאן במצב כל כך רע! אל תנשלי אותי מהצוואה! את האמא הכי כוסית שאני מכיר! וחשבתי שנעשה: בואי ג"ע עכשיו, ג"ע עכשיו-ומיד! אני רוצה את כולם-אותך במיוחד! אם בא לך אונס זה בסבבה: בואי מין-לאיזה דקה. קפצי עכשיו על המיטה! אה אה, אה אה, בואי ג"ע ועכשיו! אה אה, אה אה... יש לך ת'חברות שלך, אני יודע מה הן אומרות. אומרות אני בן סורר-בן בלי גבולות! את אימא מושכת, תפסיקי להתכחש את כל כך יפה אין לך במה להתבייש! את האמא הכי כוסית שאני מכיר! וחשבתי שנעשה: בואי ג"ע עכשיו, ג"ע עכשיו-ומיד! לא מעניין אותי שאת חשה בפחד! אם בא לך שלישייה את אמא ענבל אזמין: קפצי עכשיו על המיטה ונעשה לנו איזה מין! לא מבין אותך עכשיו, שברת ליבי וזה כאב! גרמת לי לחשוב אני הבן היחידי! נחמד לדעת שמאחורי גבי העדפת תמיד את ליהי זה כל כך פגע בי! בואי ג"ע עכשיו, ג"ע עכשיו-ומיד! לא אתן לך לחכות עוד רגע אחד! אני מנצל ת'הזדמנות שאת איתי- הצחקתי אותך, שמחת זקנתי: עכשיו תורך להצחיק אותי! בואי ג"ע עכשיו, ג"ע עכשיו-ומיד! אני רוצה את כולם-אותך במיוחד! אם בא לך אונס זה בסבבה: בואי מין-לאיזה דקה. קפצי עכשיו על המיטה! אה אה, אה אה, בואי ג"ע ועכשיו! אה אה, אה אה, בואי ג"ע ועכשיו! אה אה, אה אה, אה אה, אה........ מזל טוב אמא
אוהב אותך המון את האם המושלמת! וגם הרעיה המושלמת אבל בתור אם את שולטת יותר! דואגת, איכפתית ויודעת להקריא סיפור לפני השינה או סתם לנשק לילה טוב כשיש לי סיוטים אחרי שראיתי את בוב הבנאי. עד 150 אמא! בריאות ושמחהההההה!!!
אוהב אוהבבבבבב
 

Prue 4 u

New member
חחחחD:../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

אוי זה שיר מבדר! D: אבל נאי כה נרגשת שכתבו לי שיר
חיח ^^ תודההההתודהתודהתודה ^______________________^ יאאא ^^ לאף יו טו ^^
 

Lost Lullaby

New member
רוני רוני

מזל טוב בייב
אני גרועה בברכות, כע? אז אני פשוט אזבל ת'שכל בקצרה:$ המוןהמון מזל טוב
, עד 120 או כמה שתרצי
, שחלומותייך יתגשמו
ושתמשיכי להראות כה טוב [שקט את כוסית!] יומולדת שמח:)
 

Prue 4 u

New member
יאאאאא^^../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

תווווווווודה ^_____________^
 

darkDork

New member
רוני!#@%$$../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo41.gif../images/Emo105.gif

מזזזזזלללללללללל טווווווווווב
!
שתהיה לך היומולדת הכייייייי כייפית והכיייי שווה בכללללללל העולם!!! שיפלו לך המון המון חמוסים מהשמיים וישירו לך שירי יומולדת ואז ואז תדרסי אותם ותתעללי בהם ודברים כאלה!! ושתקבלי המון המון מתנוווווות וחיבוקייים ונשיקותתתתת וכל מה שאת רוצה!@$@% ושיהיה לך הכייייייי סבבה
לאב יו מה
 

Prue 4 u

New member
^________^../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

תודהתודהתודהתודהההה ^_______________^ אהאהעאהעא ^^ חמוסיםםם ^^ חיח ^^ לאף יו טו^____^
 

שטיצה

New member
רונירונירונירוני../images/Emo9.gif

מחר יום הולדת
מחר יום הולדת
מחר יום הולדת
לרוניייייייייייייי
מזל טוב יא נשמה 100מת!!!111111111111 שיהיה לך יום הולדת שמח
אמ, בהצלחה בכל מעשיי ידייך [ברכה של כתה ג' שליתה
.] והמוןהמוןהמון שמחה ואושר כי זה ממש חשוב!! אחחחח, ותמשיכי להיות מותק כמו שאת וכזו יפייפיה
:< הא. תתחילי לאכול יא אנורקסית, אוף
 

Prue 4 u

New member
יאאאאאאאא../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|

^________________^ טנקסססס ^____________________^ יאוו ^^
אני אוכיילת הרבה ;[ ואם את דואגת, אני אתקע הרבה עוגות ביומולדת XD אז לא לדאוג XD
 
למעלה