מזל טוף לרוני../images/Emo70.gif../images/Emo78.gif../images/Emo183.gif|חמוס|
מחר מחר מחר יש לרוני יום הולדת
רציתי לשם שינוי לפתוח בעצמי שירשור מזל טוף לאשתי החמוסית שלי שאני ממש ממש ממש אוהבת
אז תתגברו על העובדה שפתחתי היום הא
תיזהרו לא לפתוח לפניי
בלופ
^^
ה 29.12.90 זה תאריך קדוש
אז רוני אהובתי, שיהיה לך המון המון המון המון המון מזל טוף ויום הולדת הכי שמח בעולם
את יודעת שאני תמיד תמיד תמיד אוהפתותך ותמיד פה בשבילך כשאת צריכה [וגם כשאת לא
]
גם אם את סתם רוצה בידור וגם אם קורה משהו
אוך נו די פשוט תמשיכי להיות כוסית מדהימה (שתקי
) וילדה כזאת חמודה כמו שאת
רר גאד אני אוהפתותך כל כך
ובאותה הזדמנות אני אוסיף שאני ממש ממש חייבת לך על כל מה שעשית בשבילי ואיך שעזרת לי כשהייתי צריכה מישהו לדבר איתו וכאלה
ממ. תצפי לשיחת טלפון ממני מחר
(כשזה יהיה רשמית היום הולדת שלך כמובן
). והלו, תקראי מחר שוב את המכתביישן שנתתי לך במפגש
^^ אוהבת אותך המונים
|באלי
מחר מחר מחר יש לרוני יום הולדת