מזל טוב לפתיחת הפורום

שירשולי

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום


אני סובלת מכאבים כבר שנים רבות. למזלי אני לאחר השתלת קוצב סקראלי באיזור החלל האפידורלי,ואני חייה ונושמת כמעט בלי כאבים. אל יאוש יש פתרון לכל דבר,גם לכאב. מקווה שכולכם תרגישו טוב. רק בריאות שיר.
 
ברוכה הבאה


השיר שבחתימה שלך הוא שיר מחזק ואופטימי, ובזמן האחרון הפך להיות המנון גם אצלי
מה היה הכאב שסבלת ממנו? ומה הוא הקוצב שלך? את מתכוונת לאלקטרודה שהושתלה לך בעמוד השדרה? תספרי על זה משהו?
 

שירשולי

New member
מנסה להסביר על הקוצב:)

אני לאחר לידה מאוד קשה שלאחריה כאבים כרוניים בריצפת אגן וגב. הומלץ לי [ולא ממליצים לכל אחד לצערי],כי זה בעיקר לאנשים שמשותקים בחלק מהמקומות,או שסובלים קשה לאחר תאונת דרכים או תזוזה של חלקים בגוף.[וזה גם מאוד יקר לקופה] הקוצב מורכב משניי חלקים חלק אחד שהוא מושתל בתוך הגוף,שזה היחידה החשמלית,ןהאלקטרודות שמוקובעות מתחת לעור בהשתלה לחלל האפידורלי של הגב. וישנה יחידה שהיא חיצונית שאת יכולה להגביר או להחליש ,את הפולסים. הקוצב שולח פולסים לצערכת העצבים,ובכך מחליש את הכאבים,ולפעמים או שמקל/ או שמעלים לגמריי. משתילים אותו בהתחלה חיצונית זמנית ואחר כך אם הוא עוזר אז משתילים בקביעות. שיר.
 

שירשולי

New member
משום מה לא הולך לי :(

ץיכמסו לאתר של מרפאות כאב [ד"ר איתיי גור אריה.] ושם תוכלו למצוא מיידע.
 
יקירה, זה בסדר

הבנתי, את מדברת על מה שמכונה "סטימולטור". זו בהחלט אלקטרודה שמי שהיא מצליחה לעזור לו, היא משנה את חייו. בדרך כלל מציעים אותה לא כשלב ראשון. אני שמחה מאוד שהיא עוזרת לך. תספרי מעט על הניתוח ? לי הציעואותה לפני כמעט שנה, וסירבתי. חששתי מדיי מזה שינתחו אותי בעמוד השדרה. העדפתי להמשיך כל מיני טיפולים תרופתיים.
 

שירשולי

New member
נכון בדיוק סטימולטור ...

תאמיני לי שניסיתי הכל ויש,לי עוד כמה בעיות אחרות שהסטימולטור עובד להקל עלייהן. לכן החלטתי ,בהחלטה לא פשוטה,לעבור את ההשתלה. לי זה היה ניתוח,בהרדמה חלקית כי הייתי צריכה להרגיש את הזרמים ולהייכן הם מגיעים,ולאייזה איזור בגוף.מכניסים לגוף יחידה חשמלית בגודל של מרובע בינוני,ולאחר מכן משתילים את שתיי האלקטרודות מחברים בנייהם,ויוצרים "מתח חשמלי" שבו אני,מרגישה את הזרמים בגוף. לי יש מחץ לגוף בנרתיק עוד יחידה שאיתה אני מתפקדת,שכואב לי אני מגבירה או מחלישה. נישמע סיפור אהההה??? עבורי זה היה סיוט כואב ברמות עללללללללללל. את האמת צרחתי מתחילת הניתוח ועד סופו.,לי אישית היה קשה. אני וכאבים לא חברים טובים:) אבל בסוף הוא הישתלם לי מאוד,והקל עליי ועל הכאבים שלי. היום אני פחות נעזרת בכדורים..שזה יתרון. רק בריאות שיר.
 

חיה קרן

New member
מה שאת מתארת נשמע כמו מכשיר טנס משוכלל יותר

במכון השיקום הנוירולוגי בו אני מטופלת אני מקבלת מידי פעם טיפול "בחשמל"- אלקטרודות מוצמדות לגב והפיזיוטרפיסטית מתאימה את עוצמת הזרמים- מהגב התחתון לרגליים. טיפול שכזה אצלי לרוב מחזיק מעמד בין חצי יום ליום, אבל היא אמרה לי שיש מכשיר קטן שמתלבש על החגורה, ואותו אפשר להפעיל לזמנים ארוכים יותר ושההשפעה שלו נמשכת יותר זמן כי אני לא מוגבלת בזמן הטיפול, וגם לא בתנועה. ניסיתם? מכירים? שווה להשקיע בקנייה?
 
כן. שווה מאוד.

אם את מכירה את זה שטנס עוב דלך, אז זה בהחלט שווה. למכשיר שאת מתכוונת אליו קוראים טאצ' טנס (touch tense)' ואם את בקופת חולים כללית, את יכולה לקבל אות ו אפילו במחיקר זול מאוד, משהו כמו 100 ש"ח . ומביאים לך אותו עד הבית. צריך רק לקבל הפניה מרופא. היתרון שלו- שפאשר להפעיל אותו גם יום שלם, ויש לו הרבה תכניות, שמתאימות לכל אבר ולכל פגיעה. החיסרון- מחובר לחוטים חיצוניים, ולעתים לא מאוד נוח אם את מחוץ לבית. הסטימולטור ששיר מדברת עליו הוא טנס הרבה יותר מתקדם, והוא מושתל ישירות על עמוד השדרה על החוליה שממנה נובע הכאב, או שמעצבבת את אזור הכאב. מציעים אותו בד"כ רק אם יודעים שיש בוודאות פגיעה עצבית. תהליך הניתוח שלו יחסית מורכב, אבל מי שזה עובד לו- מדווח בהחלט על הבדלים מהותיים בחייו.
 

שירשולי

New member
צודקת


ניסיתי טנסים בחיי אבל הם,לא היו חזקים כמו הסטימולטור [האלקטרודות] זה מושתל ממש לעמוד השידרה ובכך שולח עיצבובים לכול מקום אפשרי בגוף. שיר.
 
למעלה