מזל טוב לנו! אנו בני חצי שנה!

2גוזלים

New member
מזל טוב לנו! אנו בני חצי שנה!

רציתי להודות לכל הבנות המקסימות שכל כך תרמו ועזרו בתחילת דרכנו!
חצי שנה של הנקת תאומים לא באה ברגל בכלל.....
אנו כבר מוציאים שיניים ואמא שלנו לא ישנה בכלל בלילות!
(ישנה בעבודה....
תוך כדי שאיבה...
) בעז"ה אני רוצה להמשיך להניק מצדי עוד חצי שנה! בתקווה שאצליח! ברצוני לעודד את כל החדשות המתחילות והמתעתדות : להניק תאומים זה ממש אפשרי ומשתפר פלאים בהמשך! נשיקות לכולם! הגוזלים ואני!
 

ochenta

New member
למה רק עוד חצי שנה???

כל הכבוד שהגעת לכאן, כל הכבוד על הדרך. זוכרת אותך בהתחלה...ואחר כך, מעודדת את החדשות... סחתיין על כך שאת ממשיכה להניק אותם למרות שאת עובדת, אני בטוחה שזה בהחלט לא קל (לא שאני יודעת מניסיון אישי - אני בבית איתם). מה שאני יכולה להבטיח לך, זה שזה רק נהיה יותר כיף ויותר קל ככל שהם גדלים. בקרוב תמצאי את עצמך נשענת אחורה בנחת כשהם באופן עצמאי מתיישבים לידך ומתמקמים להם בנוחות, וקצת אחר כך - מתחילים לדחוף אחד את השני כדי לקחת שלוק מהציצי האחר, ומתפקעים מצחוק תוך כדי...
 
../images/Emo49.gif וכל הכבוד!!

וואו, אכן ציון דרך. את נותנת גם לנו תקווה
מאחלת לך המשך הנקה מוצלח, והרבה שעות שינה (בלילה....).
 

מיכל 2and1

New member
חצי שנה לפי איזה לוח שנה????

מזל טוב. למה את לא מתפקדת למפגש?!!! הייתי היחידה שהגיע למפגש שנדחה...אבל היה מאוד כיף לפגוש את שירת (תאומימים). גם במסרים שכתבנו זו לזו שירת רשמה שהתאומים שלה כבר בני חצי שנה, ואני רשמתי שנהיה בני חצי שנה ביום ראשון הקרוב....25.10.... אחרי איזה שעה שבה החלפנו חוויות על ההריון, על הלידה, על ההנקה ועל בכלל הבנו פתאום שלמרות שיעקוב ומיה של שירת כבר בני חצי שנה, ואוהד ואיתמר שלי יהיו בני חצי שנה רק שבוע הבא...אוהד ואיתמר נולדו יום לפני יעקוב ומיה.....כל אחת מאיתנו ספרה חצי שנה לפי לוח שנה אחר......(עברי /לועזי). שוב-את, PAU,תאומימים (שירת) ואני...נמצאות תמיד בשלב מאוד דומה.....למשל -עבודה ושאיבות.....למשל חצי שנה של הנקה (מלאה יותר או פחות) גם אם אנחנו חייות בעולמות שונים-.. למשל חו"ל (PAU), למשל לוח שנה עברי/לועזי.... אני רוצה להמשיך לפחות עוד שלושה חודשים גם לשאוב....אחר כך ההנחיה היא להנקת בוקר וערב וכל השאר - כמו גדולים!!!! יו איך שהזמן עף!!!!!
 
מיכל - אני ממש נהניתי מהזמן שבילינו יחד....

וזאת הייתה ממש פדיחה בשבילי שלא עליתי על זה שאני הולכת לפי העברי :) אני בדרך כלל הולכת לפי הלועזי - פשוט במקרה הזה העברי יצא קודם... :)
 
חייבת רק להתייחס לעניין "ההנחיה"

למה את מתכוונת ב"אחר כך ההנחיה היא להנקת בוקר וערב וכל השאר - כמו גדולים"?
 
ברחה לי ההודעה באמצע...

תרשי לי להמר, שבעוד שלושה חודשים תמצאי את עצמך מניקה הרבה יותר מ"ההנחיה", נהנית מכל רגע ומייחלת שזה רק יימשך. הגוזלים שלי חוגגים שנה בעוד שבוע - הם יונקים שלוש פעמים במהלך היום ובין 0 ל-2 פעמים בלילה. אם נתעלם מבעיית הלילה....(ונתעלם כרגע), אני כל כך נהנית מכל הנקות היום וממש עצוב לי שיש רק שלוש כאלו. חכי, הטוב עוד לפנייך. ומברוק לך ולכל האמהות לבני ה-6 חודשים.
 

מיכל 2and1

New member
"הנחייה" ופרידות מהנקה.

אני מסכימה איתך לחלוטין. לכל ההנחיות שכתובות בספרים יש מקום של כבוד אצלי, בעיקר בספרים (שם מקומן).... אני משתמשת בהן כשטוב לי והן תומחות בהחלטה שלי או במצב שלי.... בספר "טעמים ראשונים&quot
ספר מומלץ בעייני)- זו ההנחיה...בתשעה חודשיים רק שתי הנקות בוקר ולילה...... אני מאוכזבת קצת מזה שההנקות , בעיקר של היונק היעיל שלי, התקצרו לרק 10 דקות כמעט ...ולפעמים פחות..... קשה לי להיפרד מההנקה. אבל אני מבינה,למרות שלא תמיד מרגיש לי טוב עם זה, שלאט לאט הם ינקו פחות ויקבלו יותר מוצקים. זה המשמעות של לגדול, ועוד שלב בנפרדות שלהם ממני, קשה לי עם זה, אבל אני מתמודדת עם הקושי ומקבלת את זה.
 

ochenta

New member
טעמים ראשונים - אופציה אחרת להבין את הדברים

בגיל 9 חודשים אפשר לתת 4 ארוחות אמיתיות ושני ארוחות הנקה/בקבוק. זה לא אומר שזה מה שמומלץ ובודאי לא שמשהו אחר לא מומלץ. העובדה היא, שיש ילדים בני שנה שאוכלים רק אוכל מוצק בלי הנקה ובלי בקבוקים. אני באופן אישי מכירה כמה. כך שלומר שבגיל 9 אפשר לתת 4 ארוחות מלאות - זה בהחלט הגיוני. וזה שספר בישול לתינוקות מציע את התפריט הזה - זה עוד יותר הגיוני. אם הייתי נאלצת מסיבה כלשהי לתת לילדים שלי תמ"ל, הייתי עושה הכל כדי להחליף אותו במזון אמיתי, גם בגיל 9 חודשים ובודאי שבגיל שנה. כולל הרבה פליקלקים באוויר (ומבחינתי לרסק פירות מאודים ולהקפיא זה פליקלק עם שני ברגים). אבל אני מניקה. אז אני בכיף נותנת להם ציצי על תקן ארוחת ביניים, השלמה לארוחה או גם ארוחת ערב. היום, בגיל שנה ושלושה חודשים, זה פשוט לא עובד - הם רעבים אחרי ההנקה ובוכים לאוכל אמיתי. אבל היום כבר לא צריך פליקלקים, נותנים לכל אחד סנדוויץ ביד או לאכול ירקות חתוכים מקערה ונגמר הסיפור...
 
מזל טוב לכם!!! וגם לנו - אנחנו גם בני חצי שנה

הגענו לשלב הכיפי - חיוכים לכל עבר. התהפכויות ותחילתה של זחילה (עוד קצת ... עוד קצת...) המוצקים מורידים חלק מההנקות - ולפחות מבחינתי ההנקה הופכת להיות יותר שפויה (והמוצקים הופכים אותי לפסיכית...) ממש מקווה שנראה אתכם במפגש?
 
למעלה