מזל טוב להולדת הפורום

zimes

New member
ברכות להקמת הפורום!

בהחלט פורום חשוב. אני מנצלת את ההזדמנות לספר להורים חדשים שמתמודדים עם קשיים של הנקת פגים, שיש בתפוז גם פורום הנקה, ואתם מוזמנים. (בתמורה לפרסום ללא רשות, אני מפרסמת את הפורום שלכם אצלינו. דיל?)
 
נושא חשוב, אני למשל שאבתי לשירה חלב

חמישה שבועות, בהתחלה היא קיבלה בזונדה ואחר כך בבקבוק כי הם רוצים לדעת כמה היא אכלה. ברגע שהרשו לי להניק וניסיתי היא לא הסכימה בשום פנים ואופן לינוק אז כשיצאנו הביתה שאבתי עוד טיפה ואז הפסקתי כי זה היה בלתי אפשרי לשאוב ולהאכיל כל שעתיים (שזו ההוראה שנותנים בבית חולים להעיר כל שעתיים עד משקל 3 קילו) אז הפסקתי גם לשאוב.
אני חושבת שאולי אם היתה לי קצת יותר תמיכה הייתי מצליחה להניק מה גם שהיה לי חלב בשפע... (לדעתי יש לי קפוא עד היום)
 

שרהודיה

New member
אני גם היתי מוכנה להמשיך להניק

או לשאוב.. בהתחלה שאבתי כמויות אדירות של חלב, שהספיקו כשהיא קבלה אוכל בזונדה.. אבל אח"כ כשהתחלתי להניק את הודיה, החלב שלי כנראה לא היה מספיק לה.. אחרי שהיא אכלה 20 דק´ ממני היא גמעה בקבוק או חצי בקבוק חלב !! ופעם כשנסתי שוב לשאוב חלב, יצא לי רק 15 ג´ בשאיבה של 15 דקות... (אח"כ התברר שאולי זה שיש לי תת פעילות בבלוטת התריס לא גרמה להצליח הרבה בהנקה.. אבל מה שחשוב שהם בריאים
 
אני שאבתי לגיא חלב במשך 4 חודשים.

הוא התחיל להשתמש בו רק בגיל חודשיים. המקפיאים בפגיה ובבית היו מלאים חלב. לאחר הניתוח השני במעיים גיא פשוט שילשל את החלב שלי והיו לו סוכרים נמוכים מאוד בדם, מה שאילץ להשלים באינפוזיה לווריד. אחרי שראיתי שהוא לא סופג את החלב שלי, משלשל, לא עולה במשקל ומרגיש רע, הייתי ממש בדיכאון, מה שהביא להפסקת ייצור החלב. הכל היה לטובה בסופו של דבר כי הוא אכל פורמולה שהתאימה לו במיוחד לאחר הניתוחים במעי וספג את זה ממש טוב (הפורמולה נקראת "נאוקייט" - מפורקת מאוד במיוחד לבעלי מעי קצר). הנקתי את גיא שלוש פעמים. תוך כדי ההנקה ממש סחטתי את השד כדי שייצא חלב כי הוא היה ממש קטן ולא ינק ממש בעוצמה. את הילד הבא, בע"ה, אני מקווה שאוכל להניק כל הזמן (חוצמזה בטוח שהוא יהיה מינימום 4 קילו, לא?). משי של גיא
 
קודם כל מזל טוב וכל הכבוד על היוזמה

אני הנקתי הכל ביחד 7 חדשים ומתוכם 3 חדשים שאבתי, היו לי המון שאלות וקשיים, אבל עוד לא היה אז את הפורום המדהים הזה המון הצלחה!
 

רותי ע

New member
../images/Emo65.gif מזל טוב לפורום הטרי ../images/Emo95.gif

איך לא חשבו על זה קודם? אני בטוחה שהוא יפרח, ישגשג וייתן תמיכה חשובה להורים שכל כך זקוקים לה. ורד ודורית-
ואל תשכחו את ה
השני מעבר לפינה
 
למעלה