מזל טוב - ובהצלחה

  • פותח הנושא ofi7
  • פורסם בתאריך

ofi7

New member
מזל טוב - ובהצלחה

אני שמחה להצטרף לפורום זה. זו הפעם הראשונה שאני מצטרפת לפורום ואני מרגישה שאני יכולה להיות חלק מהעיניין הזה. ישנם כל-כך הרבה נושאים שהייתי רוצה לשתף - לשאול - להתחלק בנושא המשפחה החד-הורית. מזל טוב - ובהצלחה.
 
גם אני. שמחה.

ובכלל אני חושבת שאם יש חג המשפחה אז צריך גם חג החצי משפחה. חג הורית מה יש? יצא מוצלח, השם שלי, מתחרז. כאילו שכשנולדתי ונתנו לי שם חשבו גם על העתיד. האם זו נבואה שמגשימה את עצמה? יש לי בן. היום הוא בן 10, כשהוא היה בן שנה לקחתי אותו ואת העגלה ועזבתי את הבית. עם השנים למדנו אני והאקס שלי להיות בקשר נורמלי ולפעמים אף ללא מתחים. אני עדיין מחכה בכיליון עיניים לראות מה יהיו תוצאות המעשה שלי על הילד. אבל אני שלמה עם מה שעשיתי כי יחד עם הכל אני חושבת שהורה צריך גם לחשוב על עצמו. (למרות הביקורת הרבה שיש לכולם, כמעט) זהו. מקווה לפורום הומה ומעניין.
 
אהבתי את הרעיון ../images/Emo13.gif

כן , יש מקום לחגוג , בהחלט. אבל אם כבר חצי , אז החצי הגדול בבקשה
. וכן , בהחלט אני חושבת שהזמן מרפא (גם יחסים עכורים) . כי את יודעת , לא חייבים להיות זוג בשביל להיות "בנאדם" אחד עם השני. והפרספקטיבה של הזמן נותנת את קנה המידה הנכון לזה. אני מאוד מתעצבת כשאני שומעת על "קרעים" שנראים בלתי ניתנים לתיקון בין שניים שנפרדו , במיוחד כשיש ילדים בתמונה. לגבי התוצאות ? טוב , זה אישי , אבל אני בטוחה שסימנים ראשוניים אפשר לראות אצלו גם כעת. כי אם הוא היה צועק "הצילו" כבר היית יודעת. כנראה שאת מכוונת אתכם בצורה נעימה ונכונה בלי שאף אחד מכם יפסיד את מה שמגיע לו . ו -
גם בשבילך
 
אופי7 ../images/Emo13.gif

ברוכה המצטרפת ואיזה כבוד לנו להיות הקרקע הבתולית שלך בעניני פורומים.
אז את מוזמנת להתחיל ולקפוץ למים (החמימים). להיות חד הורי , זה לפעמים אומר שכבר היו לך הזדמנויות לקפוץ (או להיזרק) לאיזשהו סוג של מים לא מוכרים. מקווה שהדרך תהיה נעימה .
 
למעלה