מזל טוב! הפורום נפתח מחדש!

DontEvenBlink

New member
מזל טוב! הפורום נפתח מחדש!


אז כן. אחרי כמה שנים, פורום איש משפחה נפתח שוב. מקווה שהפעם נשמור עליו בריא ושלם. שיהיו בו הרבה גולשים, ושבכללי יהיה שמח.


קצת היסטוריה: פמילי גאי היא סדרת אנימציה שהתחילה את דרכה בתור פרויקט גמר של התואר באנימציה של היוצר: סת' מקפרלן. מה שבסופו של דבר הפך לFamily Guy, נקרא The Life of Larry. http://www.youtube.com/watch?v=7H1HYYKplBE
בתחילת 1999 הפרק הראשון שודר בפוקס, שהמשיכו לשדר את הסדרה בזמנים שרירותיים ובימים לא קבועים. לאחר שלוש עונות, במאי 2002, הסדרה בוטלה בעקבות רייטינג נמוך.
Cartoon Network קנתה את הזכויות לפמילי גאי, והעלתה את הסדרה בשידורים חוזרים בערוץ Adult Swim. שם משפחת גריפין זכתה לרייטינג גבוה, מה שגרם לצופים לקנות עותקים רבים של הסדרה, ולמחות על כך שיחזירו את המשפחה לטלוויזיה.
במאי 2005, שלוש שנים אחרי שבוטלה, הסדרה חזרה בעונה רביעית, ונפתחה בקטע הקצר הזה: http://www.youtube.com/watch?v=0oMTmtN7lHI הפרק הראשון של העונה הרביעית, North By North Quahog, הוא אחד הבודדים שנכתב על ידי סת' מקפרלן בעצמו.
פמילי גאי משודרת עד היום. בספטמבר 2013 התחילה את עונה 12.

אז עכשיו היכרות קצרה:
שם:
איך התחלתי לראות פמילי גאי:
פרק שאהוב עליי במיוחד:
הדמות האהובה עליי:
סדרות אחרות שאני אוהב\ת:
 

Dr Bit

New member
אוקי...

שם:
ברק ביסמוט

איך התחלתי לראות פמילי גאי:
זכור לי אי שם ב-2009 ש-yes התחילו לשדר את כל העונות בשידור יומי, ומהרגע הראשון ממש אהבתי את הסדרה הזאת.

פרק שאהוב עליי במיוחד:
הפרק בו פיטר זוכה בהזדמנות להיכנס ביחד עם בריאן למבשלת בירה. אך בסופו של דבר מגורש בעקבות שהוא ובריאן לא מצייתים לאותם הכללים. בהמשך הפרק לואיס צריכה לנצח יריבה בתחרות נגינה על פסנתר ואחרי שכל מי שלימדה אותו היה על הפנים. פיטר השיכור מנצל את ההזדמנות של לואיס ובסופו של דבר הם זוכים בפעם הראשונה בתולדותיה של לואיס.

הדמות האהובה עליי:
וזה גם כולל דמויות משנה-
1. פיטר
2. סטואי
3. בריאן ז"ל
4. טום טאקר
5. אדם ווסט

סדרות אחרות שאני אוהב\ת:
מטורף ברמות על מסאות'פארק. אוהב מאוד את העונות הראשונות של הסימפסונים (עד שסדרות TV החליטו לא להמשיך להעלות את הפרקים של המשך עונה 7) וגם את אבא אמריקאי המצוינת (רוג'ר
) ומחבב את פיוצ'רמה.
 

DontEvenBlink

New member
פרק מצוין!

שידרו אותו לא מזמן בyes. נראה לי שזה היה הפרק הראשון עם הבדיחה של הנפילה והכאב בברך.

אדם ווסט גדול!

וגם... אבא אמריקאי!! סדרה נהדרת! ורוג'ר בהחלט מלך.
 

DontEvenBlink

New member
בהחלט קטע בלתי נשכח


יש הרבה בדיחות דומות בפמילי גאי שמקבלות זמן מסך ארוך. יש כאלה שמאוד אוהבים את הבדיחות האלו, ויש כאלה ששונאים. אני דיי ניוטרל.
 

DontEvenBlink

New member
שלום לכם!

שם: שקד
איך התחלתי לראות פמילי גאי: בטיסה ללונדון. היו מסכים קטנים מאחורי הכיסאות, ובחרתי לראות פרקים של פמילי גאי. כשחזרתי מלונדון בדיוק שידרו בטלויזיה את הפרק בו סטואי "הורג" את לואיס, ומאז ראיתי את הסדרה.
פרק שאהוב עליי במיוחד: אני אוהבת את הפרק back to the pilot, ובכללי את כל פרקי המדע בדיוני ופרקי הroads to, מסעותיהם של בריאן וסטואי.
הדמות האהובה עליי: בריאן

סדרות אחרות שאני אוהב\ת: american dad! גם דוקטור הו, באפי קוטלת הערפדים, איך פגשתי את אמא, המפץ הגדול, סיינפלד, והרבה טובים אחרים.
 

ofir1985

New member
היי

שם: אופיר
איך התחלתי: במקרה ראיתי אי שם בעבר את הפעם הראשונה שפיטר הולך מכות עם התרנגול
פרק: הפרק שבו לואיס מתחרפנת כי נגמר לה הנייר הסופג
דמות: לואיס (כי היא הדמות הכי פסיכית..)
סדרות: המתים המהלכים, משפחה מודרנית והמפץ הגדול

http://www.youtube.com/watch?v=5NS6O4tIIuU
 
למעלה