מזל טוב אני מהשכנים ומזמינה אתכם לבקר באתר

מזל טוב אני מהשכנים ומזמינה אתכם לבקר באתר

שמקיים תערוכות לאמנים. נשמח מאוד לארח תערוכה של חברות הפורום: בקרו ותיהנו הנה הלינק:
 

chayahd99

New member
../images/Emo51.gif אך מי מהשכנים../images/Emo35.gif

יש לנו הרבה מאוד שכנים
אגב, הוספתי את כתובת האתר לדפי הקישורים של הפורום. אם תוכלי לכתוב כמה מילים נוספות על האתר זה יהיה נחמד. בעיקר למי הוא מיועד, מה התנאים להצגת יצירות, וכו.
 
אז ככה אני בעיקר מפורום אמנות בחימר פולימרי

כרגע עוסקת בעיצובים בחימר פולימרי (כתחביב) אצרף לינק לעבודות שלי. כמו כן אני מנהלת אומנותית של שני אתרים שאחד מהם הינו מוזיאון ווירטואלי לאמנות היצירה. אם תבקרו תראו שיש חלוקה לאומנות פלסטית ולאומנות שימושית. מדי מספר חודשים אנחנו יוצאים "בקול קורא" ומזמינים אמנים להשתף בתערוכה קבוצתית. ישנם גם "דפי אמן" מעין מיני גלריה להצגת אמן מסויים. תנאי ההצטרפות רשומים. הפורום עלה בזמן. בדיוק חשבנו לצאת בקול קורא לתערוכה בשם "בדים שלובים", כבר יש לנו מספר אמניות שאנחנו בקשר איתן. והפורום יזמן לנו אפשרות להרחיב את מעגל המשתתפים. אם נראה לכן נשמח לשתף פעולה. עלי להגדיש כי התערוכות הקבוצתית הן ללא שכר, אבל יש מיון כי אי אפשר לקבל את כל העבודות. בדרך כלל יש מספר אמנים ממינים או אוצרת ותמיד אנחנו שמחים לצרף את מנהלי האתר מיון. אצרף לינקים לביקור
 
והנה הקישורים

קישור למוזאון ווירטואלי לאומנות היצירה: http://www.art1.org.il/index.htm תערוכות קבוצתיות: http://www.art1.org.il/museum.htm דף אמן: http://www.art1.org.il/ela.htm ואחרון האתר שהינו רחב יותר אבל גם הוא מציג גלריות אמן והדרכות א.א.איגוד ישראלי לאומנות היצירה: http://www.art1.co.il/ נשמח לצרף הדרכות שלכן על מנת להרחיב וליצור יותר מודעות לעבודת הטלאים.
 

חרוזית1

New member
סבתא בלה תודה מכל הקישורים ששם מגיעים לאותו

מוזיאון וירטואלי או שכל אחד מהקישורים זה משהו אחר?
 

chayahd99

New member
../images/Emo51.gif

אשמח להיות בקשר בהמשך. אם יש לך הצעות לשיתופי פעולה וכו - נדבר במסרים.
 
למעלה