מזל טוב, אולי יהיה כאן פורום

מזל טוב, אולי יהיה כאן פורום

שאפשר יהיה גם להתבדח בו בענייני תעופה ועוד. אני מקווה שהפורום הזה מנוהל על ידי מישהו אחר. מי שמעונין, מוזמן לראות את מטוס הפיברגלס שאני בונה. בדף השער אני מעמיד מדי כמה זמן תמונה של המצב העכשוי. בצידו השמאלי של דף השער, ניתן לראות בכל הפרקים השונים תמונות מכל שלבי הייצור לפי סדר. החל מעוד כמה ימים אני אהיה נכון לפתיחת ההנגר למבקרים בשבתות.
 

יפתח 15

New member
שלום לך יאיר...

ואם תהיה צריך עזרה בימי ההאנגרים הפתוחים תזכור שאני גר 10 דקות ממך ואני אשמח לעזור. אגב- אכן קצת התקדמות מרשים...הייתי אצלך לפני שנה בערך כשזה עוד נראה כמו סירה שלא תצוף
 
אני צריך עזרה כל הזמן!

אם זה לא מפריע לך בלימודים, אני מחפש כל הזמן עזרה מאנשים תבואבבגדי עבודה שיתלכלכו באופן שלא ניתן לניקוי ויהיה לי מה לתת לך לעשות.
 
מסיימת לצבוע הא?

כל אלו שהציעו את עזרתם שכחו ששטרות צריכים להפרע. אבל לא אני זה שיגרום לך לפצוע את הידיים מהפיברגלס. או לקבל פגיעה בעור מעבודה באפוקסי.
 

יפתח 15

New member
אני הייתי מגיע בשמחה לעזור לך כל

יום אבל, בהתחשב בעובדה שאני לומד כל יום בין 7 ל9 שעות ועוד שיעורי בית, מבחנים, שיעורי נגינה וגם חברים אני נאלץ לוותר. במידה ותעשה ימים פתוחים בימי שבת(!) אשמח לבוא לעזור באירגון ואולי להביא עוד חבר או שניים שיעזרו. יש לך את המספר שלי.
 

SaRgE

New member
מדהים!!!!! שיהיה לך המון בהצלחה!

מעניין אותי לדעת.. איזה יודע מוקדם היה לך לפני תחילת הפרוייקט שעזר לך בתכנון?
 
למעלה