מזועזע מנוטבוקקלאב
שלום, אתמול התקשרתי להזמין את המחשב מנוטבוקלאב ובשיחה עם הנציג (יש לציין שלקח שעות עד שענו) הסברתי לו כמה חשוב לי שהארגז יהיה סגור עם מדבקה שמעידה על כך שלא פתחו אותו. הוא אמר לי שכל ארגז הם פותחים כי לפעמים דל עושה טעויות ומביאה מחשבים עם windows ומשודרגים עם זיכרון. לכן הם חייבים לבדוק כל ארגז לפני שהוא יוצא ללקוח. נ נשמע לי כמו תירוץ עלוב ביותר. מביאים מחשב לפי הזמנה. אני מזמין מחשב ללא כל שדרוג ולכן אני מצפה שהארגז יהיה סגור. נשמע ממש לא אמין כל העסק הזה... מחר שיחה עם שניידר (לא עובדים אחרי 7 בערב), מקווה שם לקבל הבטחה לארגז סגור. סתם שיתפתי אבל אשמח להתייחסות- אולי זו רק הפארנויה שלי..
שלום, אתמול התקשרתי להזמין את המחשב מנוטבוקלאב ובשיחה עם הנציג (יש לציין שלקח שעות עד שענו) הסברתי לו כמה חשוב לי שהארגז יהיה סגור עם מדבקה שמעידה על כך שלא פתחו אותו. הוא אמר לי שכל ארגז הם פותחים כי לפעמים דל עושה טעויות ומביאה מחשבים עם windows ומשודרגים עם זיכרון. לכן הם חייבים לבדוק כל ארגז לפני שהוא יוצא ללקוח. נ נשמע לי כמו תירוץ עלוב ביותר. מביאים מחשב לפי הזמנה. אני מזמין מחשב ללא כל שדרוג ולכן אני מצפה שהארגז יהיה סגור. נשמע ממש לא אמין כל העסק הזה... מחר שיחה עם שניידר (לא עובדים אחרי 7 בערב), מקווה שם לקבל הבטחה לארגז סגור. סתם שיתפתי אבל אשמח להתייחסות- אולי זו רק הפארנויה שלי..