מזועזע מנוטבוקקלאב

מזועזע מנוטבוקקלאב

שלום, אתמול התקשרתי להזמין את המחשב מנוטבוקלאב ובשיחה עם הנציג (יש לציין שלקח שעות עד שענו) הסברתי לו כמה חשוב לי שהארגז יהיה סגור עם מדבקה שמעידה על כך שלא פתחו אותו. הוא אמר לי שכל ארגז הם פותחים כי לפעמים דל עושה טעויות ומביאה מחשבים עם windows ומשודרגים עם זיכרון. לכן הם חייבים לבדוק כל ארגז לפני שהוא יוצא ללקוח. נ נשמע לי כמו תירוץ עלוב ביותר. מביאים מחשב לפי הזמנה. אני מזמין מחשב ללא כל שדרוג ולכן אני מצפה שהארגז יהיה סגור. נשמע ממש לא אמין כל העסק הזה... מחר שיחה עם שניידר (לא עובדים אחרי 7 בערב), מקווה שם לקבל הבטחה לארגז סגור. סתם שיתפתי אבל אשמח להתייחסות- אולי זו רק הפארנויה שלי..
 

ספירירי

New member
הם פותחים את המחשב..

ומריצים עליהם סריקת בדיקות אם יש פיקסלים שרופים , אם כל החלקים תואמים למה שבמפרט (גם אם לא שדרגת) , אם הכל עובד תקין ומתקינים גם אופיס סטארטר חינם . גם אצלי הם פתחו אבל אל דאגה המחשב חדש דש .
 
אבל בשביל זה יש אחריות

בכל אופן- אני הזמנתי היום בבוקר משניידר. אם יהיו בעיות יש טכנאי עד הבית שיבוא לסדר. אני מניח שדל יודעים מה הם מוציאים מהפס ייצור. אבל אולי זה רק אני...
 
למעלה