מזה שלושה חודשים שאני מחפשת

Maya_L

New member
מזה שלושה חודשים שאני מחפשת

מתכון לעוגיות שמכינים בצק ועושים עוגיות עם צורות מוכנות מפלסטיק. אני מעונינת במתכון לבצק בכדי שאוכל להכין לאחינים שלי עוגיות שיטבלו בשוקו או סתם כך לאכול אפילו לא שתיה ושלא יחנקו. די דחוף תודה.
 
עוגיות פריכות

הולך אצלינו בכמויות: עוגיות פריכות / מתכון של מזל 1 קילו קמח 1/2 כוס סוכר 2 חב` מרגרינה 3 ביצים 2 שקיות א.אפיה 2 שקיות סוכר וניל 5 כפות מים ללוש את כל החומרים לבצק, לתת לבצק ``לנוח`` רבע שעה בצד. אחרי רבע שעה לרדד ליצור צורות, לשים בתבנית משומנת ולאפות כ- 30 דקות בחום בינוני (180 מעלות). הערות: *מהכמות הזו יוצאות המון עוגיות (3 תבניות מלאות של התנור) * צליל נהנית לעבוד עם הבצק הזה= יופי של זמן איכות עם האחיינים שלך בהצלחה וב ת א ב ו ן אמא של צליל ואופק
 

Maya_L

New member
תודה ענקית ורציתי לשאול אם

אם הם יוצאות ממש יבשות או שניתן לאכול אותם גם סתם כך ללא שתיה? Maya
 

droli

New member
תנסי את המתכון לעוגיות שנתתי

אתמול בערב , עוגיות לתה קראתי לזה וזה אחלה! הבנות שלי מטורפות על זה
 
למעלה