מזה קראנק קומפקט?

vkilimnik

New member
מזה קראנק קומפקט?

חברים ערב טוב, רכשתי אופניים יד שניה לא מזמן (רוכב חדש דנדש (-: מערכות 105 והקראנק הוא מיראז' קומפקט...מה זה אומר? האם זה טוב ליהודים - או נהפוך הדבר... סופ"ש נעים
 

ItsikH

Member
תלוי במטרות - לרוכב חדש לדעתי מצוין וגם לרוכב ותיק - אני בהחלט שוקל ללכת על קופאקט בזוג הבא. בדאבל רגיל יש פלטות 53 ו-39 בדרך כלל, בקומפאקט 50 ו-34 כמדומני. זה מגדיל את טווח יחסי ההעברה, אבל מצד שני יש יותר "חורים" בין ההילוכים.
 

ItsikH

Member
אם יש לך קסטה 11 זה מפצה, אלא אם כן אתה מתחרה ואז השיקול יכול להיות שונה. 50/11 > 54/12 כלומר הקומפאקט עם קסטה 11 יתן לך יחס העברה גבוה עוד יותר מאשר דאבל רגיל עם 12.
 

levinerez

New member
כל נעולם מתקדם לקומפאקט

מה שהתחיל ה BUZZ הפך לנורמה והיום גם אופני העל של כל היצרנים מסופקות עם קומפאקט כסטנדרט
 

ItsikH

Member
ההסתייגות שלי מבוססת על דבריך ארז אתה זה שאמר שרוכב תחרותי צריך 53/11.
 

vkilimnik

New member
תודה רבה חברים (-: כרגע יש לי קסטה 9 -להחליף?

חברים תודה על התשובה... כרגע יש לי קסטה של 9 - 105. אני רוכב מתחיל שנכנס חזק לתריאטלון... האם הדבר באמת כזה קריטי להחליף אותה (אל תשכחו את המחיר בשביל סטודנט) או שאני יכול לרכב ככה עוד שנים רבות עד שאני אראה שמה שחסר לי לעקוף את שני האלטרמנים זה בדיוק המהלך הנוסף (-:
 

שי el

New member
9 זה המון

10 זה נחמד, אבל 9 זה בהחלט מספיק. כל זמן שימכרו קסטות 9 (ובאתר של שימנו מצויין שהם ממשיכים לייצר כל זמן שתהיה דרישה), אין צורך להחליף. שים לב גם שכדי להחליף מ-9 ל-10 תצטרך להחליף לא רק את הקסטה, אלא גם את השיפטרים, וזו כבר הוצאה ארבע ספרתית. שים לב שאין קסטה 9 אחת, ואפשר למצוא קסטות ביחסי העברה שונים. זה אולי כן פקטור להחלפה, אבל אין טעם לשנות לפני שתגלה מה אתה צריך בדיוק (ועד אז אתה כבר תדע בדיוק)..
 

ItsikH

Member
להחליף 9 ל-10 זה ניתוח לא טריוויאלי כנ"ל החלפת קראנק. אני לא רואה בעיה מיוחדת בצרוף הנוכחי, אתה יכול לשחק עם הקסטה על מנת לקבל את יחסי ההעברה האופטימליים, 11-25 יכול אולי להתאים.
 
למעלה