מזג אוויר

keren1877

New member
מזג אוויר

מישהי/ו יודע/ת איפה אני יכולה לברר את תחזית מזג האוויר ליום החתונה? אני אמורה להינשא ביום 29/5/03. האם כבר ניתן לברר את זה? בשירות המטאורולוגי? תודה רבה! קרן.
 

פוקית

New member
נו באמת.... אי אפשר לדעת מה יהיה

עוד שבוע אז בעוד 9 חודשים??? יש אתר של מזג האוויר, תוכלי לבדוק סטטיסטיקות לגבי התאריך משנים קודמות, בהצלחה
 

keren1877

New member
תודה פוקית!

לפעמים צריך מישהי שתכניס לפרופורציות...
קרן.
 

shelycat

New member
ורק כדי להרגיע יותר.............

ורק כדי להרגיע אפילו יותר יצא לי להיות בכמה חתונות בחודש מאי השנה כולל אחת בתאריך שציינת (רק כמובן שנה לפני התאריך שציינת) והיה מזג אויר מושלם לחתונת גן.
 

keren1877

New member
בוקר טוב

הי שיר, אנחנו מתחתנים בגן של "גבעת האירוסים" בגבול ראשון לציון, נס ציונה. איפה אתם? סגרתם עוד משהו חוץ מהאולם? כי אנחנו לא ממש... קרן.
 

ShirYaki

New member
אנחנו במלון חוף התמרים בעכו

וסגרנו בעל פה עם דיג´י וצלם אבל עוד לו סגרנו איתם חוזה. יש עוד המון זמן אז אפשר לעשות הכל בכיף ולהתלבט עד שנמאס. אז באמת מזל טוב - אחלה תאריך - זה יוצא יום ירושליים - זה התאריך הכמעט יחיד שמותר בו להתחתן אחרי ל"ג בעומר גם לאשכנזים וגם לספרדים.
 

פוקית

New member
אין על מה, תמיד שמחה להכניס לפרופ´

לפרופורציות, את מי שצריך (כולל את עצמי). בהצלחה, והאמת אני חושבת שב- 29.5.03 יהיה מזג אויר בסדר. אז לא לדאוג, וגם אם תדאגי זה לא יעזור, אז יאללה לחזור למסלול ושיהיה בהצלחה.
 

יעל_ב

New member
יש אתר של השירות המטאורולוגי

אפשר לשאול אותם לגבי תאריך ספציפי, והם נותנים תחזית המבוססת על סטטיסטיקה כמובן. לצערי אני לא זוכרת את האתר, תנסי באחד ממנועי החיפוש. בהצלחה.
 

osnatush

New member
יש אתר של השרות המטאורולוגי

או משהו כזה....מישהי פירסמה פה את הכתובת של האתר נראה לי משהו כמו לפני שבועיים. בקיצור, אני נכנסתי לאתר, רשמתי את השאלה וכמה פרטים ולמחרת כבר ציפתה לי הודעה מפורטת בטלפון על הסיכוי באחוזים לגשם ביום ששאלתי עליו...החזאית שהשאירה לי את ההודעה הייתה מאוד נחמדה, ואפילו השאירה לי את מספר הטלפון שלה אם יהיו לי עוד שאלות.... הייתי בשוק מהנכונות לעזור (בחינם...במדינה שלנו...) בקיצור, הם יכולים לתת לך תחזית לתאריך הזה...אך לא מדוייקת בכלל אלא השערה באחוזים ע"ס שנים קודמות
 

סמיילי22

New member
כשהתלבטנו לגבי התאריך אז התקשרתי

לשירות המטרולוגי. נתנו לי אחוזי סבירות לגשם והזמינו אותי להתקשר יומיים לפני לקבלת תחזית מדויקת. הם ממש בסדר
 

keren1877

New member
תודה רבה לכולם!../images/Emo24.gif

ממש תודה רבה על הכל העזרה! אתם נהדרים!
קרן.
 
למעלה