מזגן, הובלה ושירות בעייתי
שלום,
לפני מספר חודשים הזמנו מזגן תדיראן מיני מרכזי לבית כולל הובלה (של חברת לוג'יסטיק).
בגלל שמדובר בבית חדש נאלצנו להמתין לאישור מהקבלן כדי להזמין את ההובלה למועד שיהיה מתאים.
בזמן הזה חברת ההובלה וגם החנות שקנינו ממנה התקשרו כל תקופה כדי לראות מה הסטטוס - בהחלט שירות איכפתי.
במספר הפעמים שהתקשרו שאלתי אותם (את חברת ההובלה) לגבי נוהל ההובלה. מכיוון שאין עדיין מעלית בבניין, ומדובר בקומה 4, ראיתי לנכון לציין עובדה זו מבעוד מועד, והתשובות שהתקבלו בכל פעם הייתה: "עד קומה 3 בחינם, קומה 4 בתשלום".
את הנוהל הזה בדקתי גם בשיחה האחרונה שלי איתם, כאשר בשעה טובה ביקשנו שיביאו לנו את המזגן - הנוהל נשאר כפי שהוא. עד קומה 3 חינם, קומה 4 בתשלום.
המתנו להובלה ולמזגן, קבענו עם הקבלן של הבניין (כי צריך לאשר גם מולו) וגם עם איש המזגנים שלנו, שאמור להתקין את המזגן.
ואז הגיעה שיחת הטלפון מהמוביל - שהופתע מאוד שאין מעלית וסירב (כבר בטלפון) לעלות את המזגן לדירה מכיוון שהוא כבד.
הסברנו שהכל סוכם, ודובר מראש עם המוקד - ואמרו שאין בעיה לעלות אותו, אך הוא התעקש.
החלטנו שכל אחד יבדוק מחדש - הוא מול המנהל שלו, אני מול המוקד, ואכן התקשרתי למוקד שוב, שם הסברתי שהוא לא מוכן לעלות את המזגן לדירה, ושם גם נאמר לי ש"אין דבר כזה!, הוא חייב לעלות אותו" - אבל ביקשה הנציגה לבדוק רגע את הנושא.
כאשר חזרה מהבדיקה היא אמרה שזה אכן מזגן גדול ואין אפשרות לעלות אותו. כאשר אמרתי לה שזה לא מה שנאמר לי בשיחות הטלפון איתם (לא אחת ולא שתיים) הם אכן אמרו שנעשתה טעות מצידם, והם לא ראו שזה משהו כבד.
הנציגה אף אמרה שהיא זו שביצעה את השליחות/ההזמנה של המשלוח - ובעצם הודתה שלא שמה לב לא ידעה וכל דבר אחר.
כאשר ביקשתי לדעת מה אפשר לעשות שמעתי רק גמגומים - לא יודעים, זה כבד, אי אפשר ועוד ועוד.
הסברתי שבעקרון, נאמר לי משהו מסוים ולא הגיוני לשנות פתאום את מה שנאמר, ואם אין אפשרות, מתפקידם לתקן זאת ע"י מנוף מטעמם או כל דבר אחר.
לנציגה כמובן לא היה הרבה מה לעשות חוץ מלהעביר למנהל - שעדיין לא חזר אליי, ואותי מעניין - חברת שליחות גדולה בישראל 2015 (אפשר לומר 2016 כבר) לא בודקת לפי שנותנת תשובות ללקוח? איזו צורת התנהלות זו?
מיותר לציין שגם איש המזגנים עצבני עלינו, וגם הקבלן - ובצדק.
ולא נדבר על שעות העבודה שלנו בהמתנה למזגן.
כרגע אנחנו ממתינים לחברת שליחויות שידברו איתנו (מנהל) ונראה מה עושים. הבקשה שלנו הייתה שיביאו מנוף כמו של מעברי דירה על חשבונם. לדעתינו יש משמעות גדולה לתשובות שהם נותנים - כמו במקרה הזה, והיינו מצפים מהם שיקחו אחריות.
מה דעכם על הסיטוציה?
שלום,
לפני מספר חודשים הזמנו מזגן תדיראן מיני מרכזי לבית כולל הובלה (של חברת לוג'יסטיק).
בגלל שמדובר בבית חדש נאלצנו להמתין לאישור מהקבלן כדי להזמין את ההובלה למועד שיהיה מתאים.
בזמן הזה חברת ההובלה וגם החנות שקנינו ממנה התקשרו כל תקופה כדי לראות מה הסטטוס - בהחלט שירות איכפתי.
במספר הפעמים שהתקשרו שאלתי אותם (את חברת ההובלה) לגבי נוהל ההובלה. מכיוון שאין עדיין מעלית בבניין, ומדובר בקומה 4, ראיתי לנכון לציין עובדה זו מבעוד מועד, והתשובות שהתקבלו בכל פעם הייתה: "עד קומה 3 בחינם, קומה 4 בתשלום".
את הנוהל הזה בדקתי גם בשיחה האחרונה שלי איתם, כאשר בשעה טובה ביקשנו שיביאו לנו את המזגן - הנוהל נשאר כפי שהוא. עד קומה 3 חינם, קומה 4 בתשלום.
המתנו להובלה ולמזגן, קבענו עם הקבלן של הבניין (כי צריך לאשר גם מולו) וגם עם איש המזגנים שלנו, שאמור להתקין את המזגן.
ואז הגיעה שיחת הטלפון מהמוביל - שהופתע מאוד שאין מעלית וסירב (כבר בטלפון) לעלות את המזגן לדירה מכיוון שהוא כבד.
הסברנו שהכל סוכם, ודובר מראש עם המוקד - ואמרו שאין בעיה לעלות אותו, אך הוא התעקש.
החלטנו שכל אחד יבדוק מחדש - הוא מול המנהל שלו, אני מול המוקד, ואכן התקשרתי למוקד שוב, שם הסברתי שהוא לא מוכן לעלות את המזגן לדירה, ושם גם נאמר לי ש"אין דבר כזה!, הוא חייב לעלות אותו" - אבל ביקשה הנציגה לבדוק רגע את הנושא.
כאשר חזרה מהבדיקה היא אמרה שזה אכן מזגן גדול ואין אפשרות לעלות אותו. כאשר אמרתי לה שזה לא מה שנאמר לי בשיחות הטלפון איתם (לא אחת ולא שתיים) הם אכן אמרו שנעשתה טעות מצידם, והם לא ראו שזה משהו כבד.
הנציגה אף אמרה שהיא זו שביצעה את השליחות/ההזמנה של המשלוח - ובעצם הודתה שלא שמה לב לא ידעה וכל דבר אחר.
כאשר ביקשתי לדעת מה אפשר לעשות שמעתי רק גמגומים - לא יודעים, זה כבד, אי אפשר ועוד ועוד.
הסברתי שבעקרון, נאמר לי משהו מסוים ולא הגיוני לשנות פתאום את מה שנאמר, ואם אין אפשרות, מתפקידם לתקן זאת ע"י מנוף מטעמם או כל דבר אחר.
לנציגה כמובן לא היה הרבה מה לעשות חוץ מלהעביר למנהל - שעדיין לא חזר אליי, ואותי מעניין - חברת שליחות גדולה בישראל 2015 (אפשר לומר 2016 כבר) לא בודקת לפי שנותנת תשובות ללקוח? איזו צורת התנהלות זו?
מיותר לציין שגם איש המזגנים עצבני עלינו, וגם הקבלן - ובצדק.
ולא נדבר על שעות העבודה שלנו בהמתנה למזגן.
כרגע אנחנו ממתינים לחברת שליחויות שידברו איתנו (מנהל) ונראה מה עושים. הבקשה שלנו הייתה שיביאו מנוף כמו של מעברי דירה על חשבונם. לדעתינו יש משמעות גדולה לתשובות שהם נותנים - כמו במקרה הזה, והיינו מצפים מהם שיקחו אחריות.
מה דעכם על הסיטוציה?