מותר לשתות פטל בדיאטה????

מותר לשתות פטל בדיאטה????

או שמותר רק מים אי אפשר לחיות ממים אסור לשתות מיץ או משהו????. (לא סובלת קוקה קולה דיאט ורגיל בעעע וגם לא ספרייט וגם לא פאנטה וגם לא שום משהו מוגז אותי זה אישית מגעיל אם אני שותה אני שותה פעם ב..וסתם כזה) מעדיפה מיץ תפוזים או פטל או מיץ פרי או משהו כזה נקטרים אבל אני ידועת שזה משמין אז מה לשתות??
 

סניאלה

New member
מותר

יש פטל דיאט.אני בשומרי משקל ואצלנו כוס שלמה של תרכיז לא מהול היא נקודה.זאת אומרת 60 קלוריות ואפשר לשתות עם זה הרבה כוסות .
 

AMIFRI

New member
לא יודע כבר שנים אני לא שותה מים

אני אישית לא שותה מים רק דיאט קולה שתיתי פעם פטל אבל אין הרבה חברות שעושות אותם דיאט אולי רק עסיס עושה אותם בלי קלוריות בלבד ומרגשים את זה בטעם !
 
לסחוט לבד (או להכין במכונת מיץ)

ולמהול במים - שלא יהיה מרוכז מדי. את יכולה להתפנן על כוס כזאת ביום לא עם הארוחות.... כל הנקטרים מלאים סוכר
 

AMIFRI

New member
אני נגד סחוט {לפחות הטהור}

כוס מיץ תפוזים סחוט שעשוי מ6 תפוזים שווה ל300 קלוריות איזה ביזבוז תאוכלי גלידה חחח אני אישית מעדיף מוגז פפסי קלוריה אחת או מיץ של עסיס !
 
הסוד הוא לקרוא עד הסוף....

אם אתה מוהל במים - גם הקלוריות יורדות. ובכל זאת, בנימה רצינית יותר: את הקלוריות של הפרי הטרי הגוף יכול לנצל לאנרגיה ואת החומרים לבנייה. הקלוריות של הגלידה או של עוגה או של משקאות קלים - הגוף מאחסן במאגרים. הוא פשוט לא יודע מה לעשות איתם, אין להם ערך יישומי. יותר מזה, חלק גדול ממרכיבי המוצרים הללו הם רעל לגוף...
 
למעלה