מותר לשלוח לכאן קישור לסיפור

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך

cwen

New member
מותר לשלוח לכאן קישור לסיפור

שפורסם בפורום הסיפורים של האגודה? אני חושבת שהוא ארוך מכדי לפרסם את כולו כאן, ואני שונאת לפרסם בחלקים כשאין הצדקה לחלוקת הסיפור.
 

cwen

New member
אפשרויות

טוב, לא ענו לי אם אפשר לשלוח קישור או לא, אז הנה הקישור. אשמח לקבל עוד תגובות. הקישור מוביל לסיפור שפורסם בפורום האגודה. הייתי שמחה אם הייתם מגיבים בלי לקרוא את התגובות שיש שם.
 

Boojie

New member
סליחה על חוסר התגובה,

הייתי בשלושה ימים האחרונים שלא ליד המחשב שלי. אפשר בעקרון לפרסם לינקים (אפשר לעשות כמעט כל דבר), אבל לפחות מהנסיון שלי, מקבלים יותר תגובות על סיפור שמתפרסם במקום.
 

cwen

New member
3600 מלים? לא נראה לי.

פשוט, מעט אנשים הגיבו בפורום של האגודה, ורציתי לקבל עוד תגובות. נראה. אני לא זוכרת מה ההגבלה על כמות המלים בפורום הזה, אבל אני משוכנעת שהיא יותר קטנה מ 3600.
 

SaidinsTaint

New member
יש שרשורים

אני אישית לא הולך כמעט אף פעם ללינקים מצורפים - עצלות מובנת בחומרה.
 

Yuli Gama

New member
עדיף אם תפרסמי את זה כאן כי

א. לא כולם הולכים ללינקים ב. הלכתי ללינק, הכתב שם יותר מידי קטן בשבילי. ג. העתקתי אותו וניסיתי להעביר לקובץ WORD כידי לקרוא אבל הוא הדביק אותו הפוך כול הזמן. מסקנה יש בטוח דרך להתגבר על כול הבעיות הללו אבל אם את באמת רוצה שיקראו את הסיפור שלך (ולא יגשו אלו בצורה עצבנית, אחרי שעה של מלחמה אם המחשב :) אולי עדיף שתפרסמי אותו כאן?
 

ange noir

New member
HebJuggler

תוכנה קטנה (פחות ממגה) השימושית מאוד לגולש העיברי, מתיקים, מדביקים בפנים והאותיות מסתדרות כמו שהן אמורות ואת יכולה לעשות איתן מה שאת רוצה
 

cwen

New member
אולי אני אשים אותו בנפרד

היום או מחר אני אעלה אותו לרשת לדף אחר, שאני אעצב בעצמי ולכן גם יראה יותר גדול וברור ועם עברית לא הפוכה, ואז אני אשלח את הקישור. יותר טוב מקובץ וורד שעלול לעשות בעיות להרבה גולשים (ושאני באופן אישי ממש מתעבת). הייתי שמחה לפרסם אותו ממש כאן, אבל הוא באורך 3600 מילים, ויש כאן מגבלה על אורך ההודעות. אני ממש לא רוצה לחתוך אותו, כי כשמחלקים סיפור אפילו רק לצורך תצוגה, יש משמעות למקום החיתוך, ואין לי איפה לחתוך אותו.
 

Yuli Gama

New member
אתה יכול אולי

לזרוק לי את התוכנה ב E-MAIL? אין אותה לא ב IOL ולא ב CNT.
 

Yuli Gama

New member
מצאי אותה!

עכשיו רק ללמוד איך משתמשים בה...
 

cwen

New member
כתובת אלטרנטיבית

יצרתי דף אינטרנט עבור הסיפור. עכשיו הפונט גדול מספיק והשורות מרווחות. אם מישהו כאן גולש בנטסקייפ 4.7 אני חוששת שהוא לא יוכל לקרוא את הסיפור בדף החדש (כי העברית אינה הפוכה), ובשבילו רק הקישור הקודם יהיה טוב. אשמח אם תקראו וגם תגיבו (נא לא לרחם בתגובות).
 

Yuli Gama

New member
תגובה

מאוד אהבתי את הראיון שכול חלק מחליק לסיפורו של דמויות מאפשרות אחרת. והכי יפה שזה בא מובן לא צריך לשבור את הראש ולנסות להבין "מה לאזאזל קרא פו פתאום?!?" לא כול כך מובנת העלילה המרכזית. מה כול הסיפור הזה עם הקערה והאיש? (יש פו איזה כוונה לגביע גרלל?). האם האיש הוא רע או טוב? מה הקערה אמורה לעשות? למה הכול היה קורה אחרת אם ראמן (איתיתי את השם נכון?) היה זה שהיה נוגע בגביע? החלק האחרון של הסיפור מתחיל קצאת לצוף וקשה להבין את העלילה. סיפור ממש יפה , לפי דעתי. רק צריך לסדר קצאת את הסוף ולהבהיר כמה נקודות.
 

cwen

New member
תודה

לא הבנתי את התגובה שלך במאה אחוז. מה זה גביע גרלל? בכל אופן, אין תשובה לגבי השאלה האם האיש הוא רע או טוב, ויש רק רמז לגבי מה שהקערה אמורה לעשות. בסופו של דבר קורה משהו בכל פעם שמישהו נוגע בקערה, וקורה גם משהו כשהיא נשברת. אבל אין על זה ממש תשובה, כי הקוראים יודעים רק את מה שהדסה יודעת, ויש הרבה דברים שהיא פשוט לא יודעת. אם שמת לב, הדסה היתה היחידה שבכלל חוותה משהו בזמן המעבר בין האפשרויות. היא היחידה שזכרה דברים מהאפשרות הקודמת, דבר שמאוד בלבל אותה. שאר החבורה לא היתה מודעת לשינויים. לכן, אם ארמן היה נוגע בקערה, לא היה לדבר אפקט על המציאות, ז"א הוא לא היה מצליח להפעיל אותה בצורה בלתי מודעת כמו שהדסה עשתה. והאיש גם היה מוטרד מהאפשרות שהדסה תקלקל לו את הכל, וזו היתה הסיבה שהוא הביט בה בעצבנות בחלק הראשון של הסיפור. (נכון שניתן הסבר אחר בחלק הראשון, אבל אז הדסה עדיין לא ידעה כלום). האם עניתי על השאלות?
 

Yuli Gama

New member
גביע גרלל

הגביע האגדי שהמלך ארטור ערך החיפושו את משאות הצלב (או משהו בסיגנון) גביע קדוש. כאשר מימלים לתוכו מים , המים הופכים למי חיים ונותנים חיי נצח. ענית על השאלות, אבל עדיין, אולי כידי קצאת להבהיר בקשר לאיש הזה? לפחות רמז כול שהוא, שיגרום לנו או לשנוא אותו או להתיחס אליו באהדה. פשוט בסוף היא רוצחת אותו. די באכזריות הייתי אומרת. ונישאר מצב שאני כקורא לא ידעתי איך להגיב. להתיחס לזה כ "בסדר" כי הוא רע. או לחשוב שהיא השתגע סופית ולהתחיל להרגיש את השלילה לגביה ולא לגבי האיש.
 

cwen

New member
טוב, קודם כל אין קשר בין הקערה לבין

הגביע הקדוש. לגבי האיש: היא לא יודעת. זו דמות חדשה בחייה בכל וורסיה שהיא. הקורא יכול לשפוט אותו רק לפי מה שהוא אומר לה, וכל קורא צריך להחליט אם הוא חושב שהאיש אומר אמת או משקר. כך שבסוף גם הגיבורה וגם הקוראים לא יודעים אם היא הצילה את העולם או עשתה טעות איומה. מה שכן, היא לא רצחה אותו. מבחינתה זו היתה הגנה עצמית (אין תשובה לשאלה אם מוצדקת או לא).
 
למעלה