מותר לי לצאת מבסיס סגור אם סיימתי?

m1311

New member
מותר לי לצאת מבסיס סגור אם סיימתי?

אני כרגע מסופח לבקו"ם (עוד לא טירון) ויש לי להעביר שם את כל החודש.. זה בסיס סגור(בשבילי) אז אני לא בדיוק אמור לצאת משם, אבל יש לי 2 הפסקות גדולות במשך היום: בבוקר יש לי 3 וחצי עד 4 שעות הפסקה, ומשמונה בערב אני מסיים את הפעילות וחופשי לעיסוקיי.. השאלה שלי היא ככה: אני רוצה לנצל את הזמן הזה שאין לי מה לעשות שם בשביל לצאת מהבסיס לראות עולם... מותר לי? חייב פס בשביל כל פעם שאני יוצא? יש לי זכות לבקש את זה?
 

m1311

New member
וזה חוקי ותקני?

לא תהיה לי בעיה עם משטרה צבאית או משהו? כל עוד אני יוצא משטח הבסיס וחוזר בזמן לתפקיד שלי זה בסדר ?
 

m1311

New member
ומותר לא לסרב למקרה של התקלה?

האחראי חייב לשחרר אותי או שיש לו את הזכות להשאיר אותי בטענה שאולי תהיה התקלה ויצטרכו אותי שם? בחמישי האחרון סיימתיאת העבודה ב12 וחצי, אבל השאירו אותי עד 4 למקרה שאולי יצטרכו אותי בערב (היו כל מיני עיקובים עם הגיוסים שם)... יש איזה תקדים/פסיקה/כל דבר אחר שאני אוכל להציג לאחראי כדי שיהיה חייב לתת לי לצאת? ועוד שאלה על הדרך: זה נכון שעד 6 הם חייבים לשחרר אותי? גם אם יש עוד עבודה (אני לרוב עובד במטבח וזה נמשך עד שמונה בערך)
 

יניב100

New member
אין חובה לשחרר אותך

לגבי השאלה השניה אין לי מושג. בעיקרון אני לא חושב שיש שעה מסויימת שאחריה חובה להפסיק את העבודה הסדירה. כלומר בטוח שלא יגידו שעות העבודה הן עד 23:00 אבל בגדול מטבח עד 20:00 זה סטנדרטי כשאני עשיתי מטבחים לפעמים היינו יוצאים משם בשעה 21:00 . שלא נדבר על זה שלא היו לנו הפסקות משמעותיות. אני מציע לך לשמור על פרופיל נמוך יש לך הפסקות גדולות תגיד תודה ותשאר בבסיס פשוט מה שקורה זה שלפעמים מוצאים לך עבודה.
 
למעלה