מותו של הטלפון הסלולארי?

מותו של הטלפון הסלולארי?

יש לי מכשיר סלולארי יחסית ישן ודי פשוט. לפני כחודשיים קרה מקרה שהוא נתן לי הודעה שהסוללה חלשה, למרות שהטענתי אותו. אחר כך הוא פשוט כבה. מה שעשיתי הוא להוציא את הסוללה ולחבר מחדש ונראה שזה הצליח והמכשיר חזר לתפקוד.

אבל עכשיו קרה עוד פעם מקרה כזה, אחרי לילה שלם שהוא היה בטעינה, נתן לי הודעה שהסוללה חלשה, שוב הוצאתי וחיברתי מחדש אבל הפעם זה לא עזר. נראה שהמכשיר נדלק אבל כבה מיד.

למי שמכיר תופעות כאלה, יש עוד סיכוי לתקן אותו או פשוט לזרוק אותו למיכל הפסולת האלקטרונית הסמוך לביתי ולקנות חדש?
 
אפשר לקנות סוללה חדשה

ולהחליף, לא נורא יקר אם קונים באיביי

מצד שני אם כבר נמאס מהטלפון, זה אחלה סיבה להחליף
 
מצורפת תמונה

טלפון מהסוג שבתמונה (לא זוכרת למען האמת איך הוא נקרא)
 
אכן, סוללה כזאת

העניין הוא שאני מעדיפה לקנות בחנות פיזית ולא דרך האינטרנט כי יש לי בעיה עם הדואר כך שאני חוששת שזה לא יגיע. בינתיים הייתי בשתי חנויות לטלפונים סלולאריים/תיקונים ובשתיהן לא היו להם סוללות בכלל..
 

dino_din

New member
לא מכיר חנויות פיזיות עם הסוללה

יכול אולי להמליץ שתזמיני לכתובת של קרוב משפחה במקום אחר שאין לו בעיה עם הדואר.

בהצלחה.
 

einat162

New member
אפשר לשאול באיזו עיר?

אבל בתכל'ס, במחיר שירצו עבור סוללה חדשה בחנות פיזית בארץ, כבר ישתלם לך להזמין מחו"ל או לקנות טלפון חדש... אם יש בעיה עם הדואר במקום המגורים, אפשר לתת כתובת של קרוב משפחה, חבר, או מקום העבודה (זה תלוי באופי המקום ואם זה נהוג אצלכם) .
 
תודה, בסופו של דבר

נראה לי שכבר עדיף לקנות מכשיר חדש, גם בגלל שמדובר בדגם ישן שככל הנראה כבר לא קיים היום בשוק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שיקול נכון, גם אני עשיתי אותו ולא מתחרטת

מתה לי הסוללה במכשיר ישן (שגם ככה לא היה במיטבו) ובדקתי באיביי וראיתי שהאפשרות היא לקנות סוללה לא מקורית (שלא ברור כמה זמן תחזיק) או סוללה מקורית, אבל ישנה (לא משומשת, יוצרה מזמן), כי הדגם לא מיוצר כבר כמה שנים (ולא ברור כמה זמן תחזיק, זמן הוא גורם משמעותי במוצר כזה).

שדרגתי לסמרטפון צנוע ואני מרוצה ממנו. אני לא משתמשת ברוב התכונות ה"חכמות" אבל גם הפשוטות יותר נוחות לי יותר בסופו של דבר (אופן תצוגת המסרונים, השילוב בין שיחות למסרונים, שעון מעורר ועוד) ומכיוון שאני משתמשת מעט בד"כ הסוללה מחזיקה לי הרבה (כמה ימים בין טעינה לטעינה).
 
למעלה