מור"ק בחדשות

סאקרה

New member
מור"ק בחדשות

... "מן הגבול הצפוני על כפיים הובא, מן הקרב שערך לבדו קבל - אל. בין עזי לוחמים ויודעי אהבה לו את שמו תזכרי, ישראל." איך קשור קטע השיר הזה? במי מדובר? כותרת ההודעה היא הרמז הראשון.
 

סאקרה

New member
לדובה-../images/Emo127.gif אכן תשעה,אבל

מתשעה בולט אחד. ונחכה לשאר...
 

סאקרה

New member
../images/Emo41.gif מצדיעה לקפטן!

הנושא עלה לאחרונה לחדשות,בעקבות בקשת המשפחה לקבל את הפתק האבוד. אורי אילן היה שבוי בכלא הסורי,עבר עינויי תופת והתאבד. על גופו ובין קפלי בגדיו הטמין 9 פתקים (אליהם כוון דובה) כיון שלא היה לו כלי כתיבה הוא חורר את המילים לתוך הנייר. על אחד הפתקים כתב:"לא בגדתי". המילים האלה וספורו של אורי אילן הפכו למצע חינוכי. ממליצה להכנס לקישור,שם תוכלו לקרוא גם את השיר במלואו שכתב ב"טור השביעי" נתן אלתרמן.
 
והחורשה לזכרו נמצאת ליד תחנת עינב

על כביש מצומת נחשון לצומת שמשון, מעט אחרי כפר אוריה, מצד שמאל של הכביש, יש תחנת שאיבה של מקורות על קו המים השני לירושלים. צמוד אליה - הכניסה למצפה הראל ולדרך בורמה. מיד אחרי הפניה, תסתכלו ימינה ותראו את אבן ההקדשה לאורי אילן, בן קבוץ גן שמואל, שנשבה ועונה למוות.
 
לא. יותר קרוב לכביש. וחוץ מזה,

אני חייב לציין שאני מופתע לטובה כל פעם שאני רואה אופנוע שהמספר שלו לא מקופל. בתור אחד מעשרות נפגעי האופנועים והאופנוענים ששורצים בכביש 35, 38 וסביבותיהם, אני מוכרח לציין שאופנועים ואופנוענים מצליחים לעורר אצלי תחושות "אנטי" קשות.
 
למעלה