מור מותק מה שלום הנכד?מקווה שהכל

smady a

New member
מור מותק מה שלום הנכד?מקווה שהכל

בסדר. תכתבי לנו מה קורה כשתחזרי?.... בריאות אמן .
 
באמת מור, מה קורה איתכם/איתו?

מקווה שהוא מרגיש הרבה יותר טוב. אמן!
 

mor322

New member
ערב טוב../images/Emo127.gif...........

ברוך השם הכל בסדר, חזרתי עכשו מבית החולים מסתבר שכל העבודה עשו מ.ד.א הם ייצבו את המצב שלו עוד בדרך כך שבבית חולים המשיכו לתת חמצן בלילה בבוקר כבר היה יותר טוב. כשהגעתי לבית החולים, הנכד שלי כבר חזר לעצמו והם כנראה ישחררו אותו עוד היום. החיידק נעלם כלא היה, מזה החיידקים האלו תגידו, פחד אלוהים מהם. ותודה לכל הבנות ששאלו ודאגו באמת כל הכבוד לכם. ושנשמע רק בשורות טובות אמן.
 

ים כחול

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif לא ידעתי

מקווה שהכל בסדר ושהוא יתאושש
תרגישו טוב
שמחה שהכל מאחוריכם עכשיו
 
סוף טוב = הכל טוב../images/Emo45.gif

כשהם קטנים = וגדולים צריך תמיד לעמוד על המשמר! העיקר שכולם נרגעו, והשבת תהיה נפלאה = ויחד!
 

mor322

New member
בואו נאחל ששנת 2005 האזרחית תהיה

שנה הכי טובה, שיהיה לכולנו בריאות טובה, פרנסה בשפע, שנת פריון, שנה של שגשוג כלכלי, שלכל המובטלים/ות תמצא עבודה שחיילנו יחזרו בשלום הביתה, שיצאו כבר מעזה המקוללת ובכלל מכל השטחים. שכל הרווקות סוף סוף ימצאו את בחיר ליבן וכנל הרווקים. ולאלה שנרשמו ללימודים שיצליחו ושיסיימו בהצלחה רבה. ולהורינו המבוגרים שתהיה להם אריכות ימים והמון בריאות. ולכל הנוסעים בכבישים שתהיה לכולם נסיעה טובה ובטוחה
ושסוף סוף נראה יתרת זכות בבנק ושלא נדע יותר ממינוס לעולם
ומשהו אישי שלי,כל כך רוצה שבני הנשוי שש שנים יחבוק פרי בטן
ובקשה לי אליך אלוהים תשמור על כל בני ישראל באשר הם בארץ ובעולם. אמן, אמן, אמן
 
למעלה