בואו נאחל ששנת 2005 האזרחית תהיה
שנה הכי טובה, שיהיה לכולנו בריאות טובה, פרנסה בשפע, שנת פריון, שנה של שגשוג כלכלי, שלכל המובטלים/ות תמצא עבודה שחיילנו יחזרו בשלום הביתה, שיצאו כבר מעזה המקוללת ובכלל מכל השטחים. שכל הרווקות סוף סוף ימצאו את בחיר ליבן וכנל הרווקים. ולאלה שנרשמו ללימודים שיצליחו ושיסיימו בהצלחה רבה. ולהורינו המבוגרים שתהיה להם אריכות ימים והמון בריאות. ולכל הנוסעים בכבישים שתהיה לכולם נסיעה טובה ובטוחה
ושסוף סוף נראה יתרת זכות בבנק ושלא נדע יותר ממינוס לעולם
ומשהו אישי שלי,כל כך רוצה שבני הנשוי שש שנים יחבוק פרי בטן
ובקשה לי אליך אלוהים תשמור על כל בני ישראל באשר הם בארץ ובעולם. אמן, אמן, אמן