מורני אקס שני קארל נאסטי סיון וויש

  • פותח הנושא bduya
  • פורסם בתאריך

bduya

New member
מורני אקס שני קארל נאסטי סיון וויש

(מורני סליחה שזה יותר מ4 מילים) התיק כבר מוכן. הכל במקום. רק השקט שלי עדיין בדרך... המילים שאני הולכת להגיד לכם עדיין לא ידועות, והפחד... הפחד שלי פה. לא זז. לא בורח ממני. מתה כבר לעבור את מחר.. שתהיה השעה הזו מחר אני אהיה הבחורה הכי מאושרת עלי אדמות..? זה נכון..? אני רק רוצה שיהיה כיף. שיעבור מהר. רוצה כבר להכיר אתכם מעבר למכתבים.. רוצה כבר לראות את האנשים שמשנים את החיים שלי. ששומעים את הקול שלי. שנמצאים פה תמיד כשצריך אותם. אתם... אתכם... איתכם אני אהיה מחר. יום חשוב. ואני מתה מפחד בטרוף. מה נעשה עם עצמינו? מה נגיד? אנחנו יכולים בכלל לתקשר פנים מול פנים? זה יהיה מוזר... יש לי הרגשה שמה שאני הולכת לומר לכם אני אראה בדמיון רץ לפני בשורות כתובות... וזה מפחיד בעייני. אני לא נורמאלית. אני לא נורמאלית! אני לא נורמאלית? נו טוב... יאללה כבר.
 

bduya

New member
האמת באמת...

שרק בגללך לא פחדתי... היית אחלה. מתה עליך!!! ;-) אהה ולא הזכרתי אותך כי לא ידעתי שאתה כותב גם פה... אם הייתי יודעת היית הראשון ;-)
 

shanikoo

New member
לא הבנתי את פשר ה-מממ...

אבל מה זה משנה?העיקר שהוא פה,גם אם הוא סתם מהמהם.... אבל זה לא מה רציתי להגיד. בדויה,אני אוהבת אותך.אני כל כך שמחה שהכרתי אותך,שיש לי אותך.יש לי מזל שאת מצחיקה אותי,ושאת כאן כשקשה לי,וכשעצוב לי,וכשמשעמם גם.בכל מצב אפשרי,אני יודעת שאת כאן.וגם אני כאן בשבילך. אני מבינה את הפחד. את לא יודעת כמה אני מתרגשת.את לא מתארת לעצמך. אבל אנחנו נצליח לתקשר פנים מול פנים.אולי תהיה קצת מבוכה,אבל אני לקחתי על עצמי את התפקיד של שוברת הקרח.אז אל תדאגי.לכולנו יהיה כיף,וסבבה,ואנחנו נאהב אותך אפילו יותר אחרי,וגם את תאהבי אותנו... יהיה נהדר! אני לא יכולה לחכות! אוהבת אותך כל כך! שני
 
למעלה