מורידים את Top of the Pops

V e n g a

New member
מורידים את Top of the Pops ../images/Emo16.gif

רשמתי את זה באחת הקומונות אבל אני חושב שזה שייך גם לכאן, כי בשבילי זה לךק בלתי נפרד בעיקר משנות ה-90 : סופה של תקופה הגיעה, ואחרי 42 שנה ה BBC נכנע ובסוף יולי התוכנית תרד.
אז נכון, האיכות של התוכנית כבר לא מה שהיה פעם, בעיקר מאז שהפכו את זה ל "All new Top of the Pops" (ובבריטניה גם הזיזו את זה יום ליום שישי בערב, ואחרי זה גם ל BBC2 שזה ערוץ שאף אחד לא רואה), אבל עדיין קשה לעקל את זה, למרות שזה היה צפוי. ולמרות הכל, שאני כבר לא כל כך רואה את זה באדיקות כמו פעם, איפה עוד נוכל לראות את צמרת הפופ של בריטניה מופיעים לייב (או שבעצם "לייב") ולהתעדכן באומנים החדשים שמקבלים במה לראשונה? ואיפה עוד נוכל לראות גוון אחר למה שקורה שמה, קצת מכל סוג של דבר? למען האמת איפה עוד נוכל לראות את אומני הפופ מופיעים שבעצם זאת פחות או יותר הייתה הבמה היחידה שלהם? מה תעשה ליסה סקוט לי?
אני מאוד מאוכזב כמובן, יש כמה הופעות בלתי נשכחות בהחלט (לטוב או לרע, או אפילו לערך קומי) ובשבילי זאת גם תוכנית שגדלתי עליה, החל מהימים שטייק דאת' ואיסט 17 היו מקפצצים שם, ועד להופעות המאולצות של גירלז אלווד ורייצ'ל סטיבנס. וזה עוד אחרי שגם בגרמניה הורידו את הגרסא שלהם לפני חודשיים בערך. TOTP2 עדיין כנראה ישודר בשביל להזכיר לנו נשכחות. סופה של תקופה. RIP TOTP
 

א ו ח נ ה

New member
ממש ממש ממש אבל מ מ ש מבאס

זאת תכנית מדהימה שאין שנייה לה ממש חבל שלא ניראה יותר הופעות חיות, בעיקר של זמרים שיצליחו עם שיר אחד ויעלמו... אני לא מבין למה הם לא לוקחים את הרייטינג כשיקול בכלל בתכנית אגדית שכזאת, היא אמורה להיות קיימת מעל לכל שיקול של רייטינג. פשוט חבל!!!
 

b0redavid

New member
כנאה שהפופ של היום לא שווה שיט.

הכל פוצ'י מוצ'י... עדיין, חבל!
 
למעלה