מוקדש לדרומי !! 00314 -אשקלון הישנה

מצב
הנושא נעול.
מוקדש לדרומי !! 00314 -אשקלון הישנה

מוקדש לדרומי !! 00314 -אשקלון הישנה
על-פי בקשתך !
 

ה דרומי

New member
טאז כמו שכבר אמרתי לך ../images/Emo140.gif

מוקדש לדרומי !! 00314 -אשקלון הישנה
על-פי בקשתך !
טאז כמו שכבר אמרתי לך

אחלה אני מאוד מקווה שלא יהרסו את ה
ים שם ויחשבו איך לשלב אותם כחלק מהתחנה שנבנת שם.
 
לדעתי הסיבה היא פוליטית

מוקדש לדרומי !! 00314 -אשקלון הישנה
על-פי בקשתך !
לדעתי הסיבה היא פוליטית
אגד, שלב והקואופרטיבים האיזוריים כמו הגליל העליון היו הסתדרותיים ולכן "משלנו". מאידך הרכבת היתה "בריטית" "מנדטורית", למרות שהיא העסיקה הרבה יהודים. ולכן בתקופת המנדט עברה ההובלה היהודית, שהיתה העיקרית, כי המשק הערבי לא היה מי-יודע-מה, למשאיות ולאוטובוסים. הם היו גם מותאמים יותר וגמישים יותר להובלה יעילה מדלת לדלת. עם קום המדינה, ברור שהקואופרטיבים ירצו להמשיך בטרנד הזה מה גם שהשלטון היה "משלנו" גם בממשלה וגם בהסתדרות. קואופרטיבים חזקים ובעלי השפעה מול יחידה ממשלתית חלשה וגרעונית.... לדעתי שם המשחק הוא כח פוליטי וכח אלקטורלי. הקואופרטיבים יצגו גופים בעלי השפעה, גם אלקטורלית. רק כשהרכבת הפכה להיות ל Issue פוליטי ונוצר לה אפקט אלקטורלי היא המריאה. אני חושב גם ששלטון הליכוד היה חופשייותר מהכבלים של גופי ההסתדרות
 
אני מודה לך ! מיד אעדכן את המאמר !

לדעתי הסיבה היא פוליטית
אגד, שלב והקואופרטיבים האיזוריים כמו הגליל העליון היו הסתדרותיים ולכן "משלנו". מאידך הרכבת היתה "בריטית" "מנדטורית", למרות שהיא העסיקה הרבה יהודים. ולכן בתקופת המנדט עברה ההובלה היהודית, שהיתה העיקרית, כי המשק הערבי לא היה מי-יודע-מה, למשאיות ולאוטובוסים. הם היו גם מותאמים יותר וגמישים יותר להובלה יעילה מדלת לדלת. עם קום המדינה, ברור שהקואופרטיבים ירצו להמשיך בטרנד הזה מה גם שהשלטון היה "משלנו" גם בממשלה וגם בהסתדרות. קואופרטיבים חזקים ובעלי השפעה מול יחידה ממשלתית חלשה וגרעונית.... לדעתי שם המשחק הוא כח פוליטי וכח אלקטורלי. הקואופרטיבים יצגו גופים בעלי השפעה, גם אלקטורלית. רק כשהרכבת הפכה להיות ל Issue פוליטי ונוצר לה אפקט אלקטורלי היא המריאה. אני חושב גם ששלטון הליכוד היה חופשייותר מהכבלים של גופי ההסתדרות
אני מודה לך ! מיד אעדכן את המאמר !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה