מוקדש באהבה לכל חברי פורום תפוז

מומיק

New member
לא אוהב?!....

טוב, על טעם וריח אין להתווכח, אבל לדעתי הצל מעניק חלק מהתלת מימדיות.
 

gadieid

New member
נסיון מענין

לדעתי התוארה הישירה על העלה והדשא מרפיעה. את הדשא היא הופכת למאד בוהק ומהעלה היא מוציאת את רוב הפרטים העדינים (יש קצת מקומות שאפשר לראות חלק) אבל לא הרבה. הצבע של העלה יפה מאד (כנראה נקלט הצבע של המציאות)...
 

ishay-to

New member
אוקיי אז הניסוי הצליח..../images/Emo160.gif../images/Emo26.gif

מתי אתה חוזר לכדור הארץ ????????.. למי שלא יודע דב השתתף בניסוי צילום מהחלל עם אילן רמון דב דב פרטים בבקשה גובה צילום? המרחק מכדור הארץ? ציוד הצילום? תודה
 

iris10

New member
תודה - תמונה נחמדה עם פוטנציאל

מצא חן בעיני הצבעים והמרקמים פחות אהבתי את הצל בעלה המרכזי , אם הוא היה על העלה הימני הוא היה פחות בולט לעין הניסוי הוכרז כמוצלח
 

Jeri

New member
נחמד ושאלה?

אני סקרן לדעת, פילם או דיגי´ ומה מטרת הניסוי. להתראות Jeri
 
לא הבנתי את הניסוי-תוכל להסביר?

לעלה מירקם דמוי ´עלה עור´.לא אהבתי. ככה נראה במציאות?
 
עלה וחזזית (אזוב)

עלה שלכת שמונח על סלע מצופה בחזזית. צולם מגובה של 5-10 ס"מ עם אור מהצד. הניסוי: לראות את השילוב של הצבעים כתום ירוק עם אור צידי. לגבי הגוון של העלה, הצילום היה מזמן אני לא זוכר אם זה בדיוק הצבע אבל זה משהו קרוב. אגב, סרט או חיישן אף פעם לא מציגים גוונים אמתיים.
 

shromeo

New member
לדב,

ניסוי יפה - ואמנם כתום וירוק, צבעים מנוגדים מאד, וזה מה שיפה... שלמה.
 
למעלה