מוצר שקניתי היה פגום והחנות לא מוכנה לזכות
קניתי מוצר חשמלי בהזמנה טלפונית. כשזה הגיע הפעלנו אותו והוא לא ביצע את מה שכתוב באתר שהוא אמור לבצע. פנינו לחברה ממנה רכשנו את המוצר, והם אמרו לשלוח את המוצר לבדיקה. לאחר הבדיקה הם אמרו שככה הוא אמור לעבוד. הסברתי להם שזה לא תואם את מה שמפורסם באתר שלהם ושאם כך הוא אמור לעבוד אין לי צורך בו. הם דורשים דמי ביטול בסך 20% מערך המוצר ( שמסתכמים בכמה מאות שקלים). הסברתי להם שקיבלתי מוצר שלא תואם את הפרסומים שלהם באתר האינטרנט, ולכן החזרתי אותו, ולא צריכים להיות שום דמי ביטול. עד היום הם לא זיכו אותי, והמוצר אצלם. מה אפשר לעשות בעניין ? למי אפשר לפנות ?
קניתי מוצר חשמלי בהזמנה טלפונית. כשזה הגיע הפעלנו אותו והוא לא ביצע את מה שכתוב באתר שהוא אמור לבצע. פנינו לחברה ממנה רכשנו את המוצר, והם אמרו לשלוח את המוצר לבדיקה. לאחר הבדיקה הם אמרו שככה הוא אמור לעבוד. הסברתי להם שזה לא תואם את מה שמפורסם באתר שלהם ושאם כך הוא אמור לעבוד אין לי צורך בו. הם דורשים דמי ביטול בסך 20% מערך המוצר ( שמסתכמים בכמה מאות שקלים). הסברתי להם שקיבלתי מוצר שלא תואם את הפרסומים שלהם באתר האינטרנט, ולכן החזרתי אותו, ולא צריכים להיות שום דמי ביטול. עד היום הם לא זיכו אותי, והמוצר אצלם. מה אפשר לעשות בעניין ? למי אפשר לפנות ?