מוצר שקניתי היה פגום והחנות לא מוכנה לזכות

מוצר שקניתי היה פגום והחנות לא מוכנה לזכות

קניתי מוצר חשמלי בהזמנה טלפונית. כשזה הגיע הפעלנו אותו והוא לא ביצע את מה שכתוב באתר שהוא אמור לבצע. פנינו לחברה ממנה רכשנו את המוצר, והם אמרו לשלוח את המוצר לבדיקה. לאחר הבדיקה הם אמרו שככה הוא אמור לעבוד. הסברתי להם שזה לא תואם את מה שמפורסם באתר שלהם ושאם כך הוא אמור לעבוד אין לי צורך בו. הם דורשים דמי ביטול בסך 20% מערך המוצר ( שמסתכמים בכמה מאות שקלים). הסברתי להם שקיבלתי מוצר שלא תואם את הפרסומים שלהם באתר האינטרנט, ולכן החזרתי אותו, ולא צריכים להיות שום דמי ביטול. עד היום הם לא זיכו אותי, והמוצר אצלם. מה אפשר לעשות בעניין ? למי אפשר לפנות ?
 

puptits

New member
למה החידות?

מה המוצר החשמלי? מה מחירו? מה "אמור" לבצע? רצוי לתת את מירב המידע כדי לעזור....
 

dani666

New member
וויכוח על השאלה האם מוצר עומד בהבטחות ...

.. או לא, ייפתר רק בבית המשפט. אין חוק שקובע שיש זכאות להחזיר (להחזיר/להחליף עם קנס/בלי קנס) את המוצר, ולכן הספק יכול להחליט כל מה שהוא רוצה. השאלות של : - מה הובטח. - האם המוצר עומד במה שהובטח - האם המוצר מופעל כנדרש כדי שיעמוד במה שהובטח ואחרות, יתבררו רק בבית משפט במידה ותחליטו לתבוע. זה לא צריך למנוע מכם לבקש החזרת המוצר מהספק, וזה לא צריך למנוע מהספק את היכולת לבקש מכם (20%) דמי ביטול.
 
למעלה