מוצרי חלב לבני 9 חודשים

קטניטני

New member
מוצרי חלב לבני 9 חודשים

התחלתי לתת לבן שלי יוגורט וניסיתי גם גבינה לבנה, אחרי טעימה קטנה משניהם הוא עשה כאילו בא לו להקיא, התעצבן עלי ובכה... יש לציין שפירות וירקות הוא אוהב, גם טחונים וגם מרוסקים. כמובן שניסיתי לשלב ביוגורט פירות אך כנראה המרקם או החמיצות לא לרוחו... השאלה שלי היא איך הגיבו אצלכן, האם לקח להם זמן להתרגל כמו בטעימות של הפירות והירקות? האם עלי להמשיך להציע כל פעם קצת או פשוט לעזוב לבינתיים? ואילו גבינות נוספות ניתן לתת? (לבנה קשה, צהובה וכו' מותר? או רק רכות?) תודה.
 

myel

New member
איזו גבינה נתת? נסי לתת גבינה 9%

או שמנת חמוצה 9% (יש לתנובה אם אני לא טועה). הטעם עדין וטעים יותר. ואם את לא רוצה אחוזי שומן גבוהים כ"כ, נסי לתת לו "שלי" של תנובה 3% ובעל טעם קטיפתי (אני עצמי אוכלת לפחות אחד ביום) דומה לשמנת.
 

קטניטני

New member
מקפיצה לתשובות נוספות

 
ניסית קוטג'?

הסניכה שלי בת 10 חודשים וגם אני התחלתי מגבינה לבנה שהיא לא התלהבה מנה בכלל , היית האוכלת כמה כפיות וזהו !! אז יום אחד נתתי לטעום קצת קוטג' (עם הגרגרים הגדולים כמויוגה וסקי) ואת לא תאמיניאיזו התלהבות נרשמה . מאז היא אוהבת קוטג' עם מלפפון מגורד עם עגבניה עם חלמון בקיצר עם כל דבר העיקר שיהיה קוטג' בפנים
 

michal@gal

Active member
מנהל
שלי אוהב במיוחד גבינה לבנה רגילה

וגם מעדן שלי. קוטג' הוא לא אוהב, כנראה בגלל המרקם הגושי. את יכולה לתת לו גם את האצבעות מוצרלה. שלי משתגע על זה. רק צריך לחתוך לסרטים דקים כשנותנים.
 

רונית1

New member
תכניסי ליוגורט פירות אולי הוא

כן יאהב. קוטג' זה גם אופציה. בכל אופן גם אם הוא לא אוכל כ"כ מוצרי חלב עכשיו זה לא נורא כל עוד הוא יונק או מקבל פורמולה.
 

קטניטני

New member
זה מה שעשיתי

אחרי הטעימה הראשונה של יוגורט טבעי, הכנסתי כמעט בננה שלמה וערבבתי טוב, יצא ממש טעים (אפילו אני אהבתי...) אבל הוא לא... אני לא בלחץ , ברור שהוא מקבל הכל מההנקה אבל סתם בא לי לגוון לו. תודה בכל מקרה. ושאלה - מותר גבינה צהובה?
 

רונית1

New member
גבינה צהובה עדיף כמה שפחות כי

היא יותר קשה לעיכול. ולרוב מכילה צבע מאכל וחומרי שימור.
 

hagitb1

New member
אני מרסקת אגס ובננה ומוסיפה

לבניה או שמנת חמוצה. אני מסויפה כף כף וחצי ואז מרגישים פחות את החמיצות.
 
שלי גם לא אוהבת גבינות ויוגורט אז

נתתי לה גבינה צהובה וגבינת נפוליאון עם זיתים והיא אוהבת..................תמשיכי להציע כל פעם קצת.
 
למעלה