מוציאה כאן קצת קיטור

מוציאה כאן קצת קיטור

שלום לכולם.. היום היה לי טסט ונכשלתי בו - בגילי המופלג בת 24. זאת לאחר שכבר למדתי פעמיים בעבר וניגשתי לטסטים - בהפרשים של כמה שנים ביניהם. העניין הוא שאני נכשלת בטסט כבר בדקה הראשונה - זה קרה לי היום וזה קרה גם בעבר... זה נראה כאילו לעולם לא יהיה לי רישיון. העניין גם ממממש יקר - כל טסט 300 שקלים ו- 80 ש"ח כל שיעור. זהו, מבואסת נורא..
 

100vardit

New member
אני שאנת להגיד-

בסוף כולם עוברים,אבל יש בזה משהו נכון
. את יודעת מתי הסוף אצלך יגיע?! ברגע,שתחליטי שאת מסיימת עם זה! פשוט הפסקות של כמה שנים-ממש לא לעניין! קודם כל את חייבת לחשוב עם עצמך למה את נכשלת-האם את צריכה עוד שפשוף ותרגול/שזה עניין של לחץ. תקשיבי,נכשלת היום-לא נורא.תתאפסי על עצמך ותצעדי לעבר הטסט הבא שלך. לפני כן,תקחי כמה שיעורים,כדי שתרגישי יותר ביטחון. את ממש בסוף,ואם את צריכה עוד שיעורים-זה שווה את זה. תאמיני לי שאני יודעת איך ההרגשה שלך,אבל אין מה לעשות. לא לכולם זה בא בקלות. אז יאללה-נשימה עמוקה. ולחשוב חיובי
אני מאחלת לך המון המון הצלחה.
 

aviGODFATHER

New member
הטעות הכי גדולה שלך זה ההפסקות

בחיים לא יהיה לך רישיון אם אחרי כל פעם שתיכשלי את תעשי הפסקה של כמה שנים. אחרי שנכשלים, עושים כמה שיעורים וניגשים שוב. חבל לבזבז כל שנייה... בהצלחה
 

YoavBitton

New member
תעברי מורה!!!!!!!!

תעברי מורה!! יש מורים שלא יתנו לזה לקרות!!! אין כזה דבר תלמיד שנכשל כמה טסטים ומחליט להפסיק ולחזור אחרי כמה שנים.. פשוט שטות גמורה לעשות ובזבוז של כסף!! אם המורה שלך כזה מטומטם שנותן לך להכשל כמה טסטים ואז לעזוב ולא נותן בך את המוטיבציה לעבור, תעברי מורה! יש מורים לדוגמה המורה שהיה לי שלא יתנו לתלמיד לוותר ככה... הם יתמכו בך עד שתעברי! ובסוף את תעברי תאמיני לי כולם עוברים! אין לך שום נכות או משו שמפריע לך, וכל בנאדם שלומד נכון בסוף מצליח זה לא כזה מסובך..
 
תודה רבה לכולם על העידוד

אני מקווה לגשת לעוד טסט עוד שבועיים.. בתקווה להסדיר כמה שיותר מהר את העניין הכספי. לגבי הלחץ שלי בטסטים - אין לי מושג מה לעשות, אני "זוכה" להתערבות בוחן כבר על הדקה הראשונה של הטסט.. זה מה שמתסכל אותי.
 
למעלה