מופע מחווה לדפש מוד- מומלץ ביותר!
היי לכולם
בתאריך ה- 28.04.04 להקת "התחנה הסופית" תקיים מופע הצדעה נוסף (מס' 5 אם אני לא טועה) ללהקת דפש מוד, המופע יתקיים ב"בארבי" בכ"ס. לכל מי שלא מכיר: מדובר בלהקה מצויינת שמבצעת שירים של דפש מוד, הייתי בשלוש הופעות שלהם, ובכל הופעה נהניתי יותר . הם פשוט טובים. הסולן שר מדהים, והקול שלו נשמע כמו של דייב (ואני לא מגזימה- תגיעו ותיווכחו! ). הם נותנים הופעה של שעה וחצי (בערך, אפילו יותר), במהלך כל ההופעה הם מנגנים שירים של דפש מוד, בנסיון להתקרב כמה שיותר למקור. ועם הקול של הסולן- מרגישים כמעט ב"דבר האמיתי" (כמעט). ממש חובה להגיע
בהופעות הקודמות היו הרבה להיטים, בהופעה הזאת הבנתי שהם יבצעו כמה גרסאות אקוסטיות לשירים שלא היו בהופעות הקודמות. בקיצור- הולך להיות מצויין! אני כמובן אהיה שם, וממליצה לכולם להגיע!!! מי שלא מגיע- מפסיד ובגדול... חברי הלהקה: שירה- רמי קורן שירה- דבי משיח סינטיסייזר- צביקה אלקסלסי תופים- שאול אליהו גיטרה- קובי שגב.
היי לכולם