מועצת פשע (יש"ע) מארגנת הפגנה

מועצת פשע (יש"ע) מארגנת הפגנה

למען הכיבוש והאלימות ב-12.1.04. בכיכר רבין. כבר השארתי הודעה בטלפון של שלום עכשיו, עכשיו השאלה: האם הצבעים שלנו מתכוונת להשתתף בהפגנת נגד? אם כן, עם איזו סיסמא נצא? מיצג כלשהו? את כל התגובות והדעות שרשרו לפה. חשוב מאוד לדעתי. (הודעה זהה כתבתי בפורום נוער מרצ)
 
אם אתה שואל אותי....

השמאל לדעתי צריך לעשות באותו זמן הפגנת "די לכיבוש" (לא חייבים על הסיסמא הזאת, גם "לצאת מהשטחים - לעצור את המלחמה" של שלום עכשיו זה נחמד למשל) בכיכר ציון בירושלים.
 
תראה.. אני לא חושב שצריך לבוא

בקטע של.. "הם עושים בכיכר שלי הפגנה? אני אעשה בשלהם!". נעשה הפגנת נגד מול ההפגנה שלהם, זכותם להפגין שם, וגם זכותנו. נראה להם שהם ואירגוני הטרור הפלסטיניים חושבים אותו דבר.
 
זה פשוט נורא סמלי

השמאל והימין יתחלפו בכיכרות, זה יהיה משעשע
. בכל אופן, כשעושים הפגנה מול הפגנה זה יכול להדרדר לעיתים לאלימות מיותרת. כשעושים שתי הפגנות גדולות בשתי ערים נפרדות זה נותן לשני הצדדים אפשרות להביע את דעתם מבלי להיגרר לעימותים. בייחוד, ותסלח לי אם אני קצת הרבה סטיגמתי, שבעימות בין שמאלנים ומתנחלים ברור איזה צד ידו על העליונה ולכן אין לנו אינטרס להיכנס לזה.
 
משעשע, אך האם זה מועיל../images/Emo13.gif

יישמרו עלינו שוטרים, כבר נעשו הפגנות נגד שלנו ושל הימין שהולך להפגין ב-12.1 בכיכר רבין.
 

tinkerbaby

New member
עולים לירושלים!!

מסכימה איתך. חושבת שזה רעיון בהחלט מוצלח רק השאלה אם מבחינה כספית זה אפשרי. לדעתי אפילו אם רק אנחנו ונוער מרצ ועוד כמה צדיקים יגיעו זה יהיה מוצלח. לעשות הפגנה כנגד בכיכר רבין בטוח יגרור אלימות ורק יזיק לרעיון שמאחורי המאבק. אביב ויעל? יו"רים יקרים, דעתכם? אתם חושבים שאפשר לארגן הפגנה בירושלים?
 

udidu

New member
עצוב

עצוב שהשמאל מתעורר רק כשהוא רואה את הימין מתחיל להזיז את התחת שלו... חבל, למה אנחנו מחכים עד שהימין יעשה הפגנה ורק אז נזכרים שגם לנו יש זכות להגיד ואיפה שאנחנו רוצים?! אבל סה"כ יוזמה מבורכת, קבל צל"ש
ו.. חבר'ה.. אם אתם אומרים שאני לא יוזם, הא לכם:
שבוע הבא, יום שישי, בשעה 12:00, הפגנה במרכז הכרמל בחיפה נגד הכיבוש. מי מגיע?
של היוזמות, אודי
 

שפנפן

New member
אני לא חושב שהפגנה נגדית תעזור

המטרה של הפגנה היא לעשות רעש ולהעביר מסר , אם עושים איזו הפגנה קטנה ומסכנה בלי תקשורת היא לא מביאה כל כך תועלת. אף אחד לא רואה אותה או שומע עליך. תקנו אותי אם אני טועה. בואו נעשה הפגנה שיהיו שם באמת המון המון אנשים וגם תקשורת שיצלמו את זה ויראו את זה בחדשות שזה לא פחות חשוב. אני רוצה לבוא להפגנה בחיפה אבל אני חושב שזה יוצא לי ימים ספורים לפי הבגריות שלי ואני אהיה בבית ספר :/. כל הכבוד על כל יוזמה שתבוא אבל אם זה לא יהיה מספיק גדול זה לא יהיה כל כך שווה את ההשקעה.
 

little bony

New member
את האמת....

אני לא יודעת ממש מתי יש הפגנות של השמאל.. אבל נראה לי מטרה טובה הפגנת נגד
ד"א אני באילת ואני נורא נהנת
אני חוזרת מחר....
 

eviv

New member
את מוזמנת...

אפילו יותר ממוזמנת להירשם לרשימות התפוצה של שלום עכשיו, גוש שלום, ומרצ/יחד. תקבלי הרבה מידע לגבי פעילות.
 
למעלה