מועד כניסת אפיקים לפ"ת

מצב
הנושא נעול.

srulak

Member
מועד כניסת אפיקים לפ"ת

מועד כניסת אפיקים לפ"ת
בעמוד הפייסבוק של עיריית פתח תקווה רשום שאפיקים תיכנס בסביבות אוגוסט עם קווים חדשים 47, 63, 64 וכנראה ביטול הביטול של 44 שינוי מסלול של 87
 
הנה מה שנכתב (וכולל אי אילו אי-דיוקים):

מועד כניסת אפיקים לפ"ת
בעמוד הפייסבוק של עיריית פתח תקווה רשום שאפיקים תיכנס בסביבות אוגוסט עם קווים חדשים 47, 63, 64 וכנראה ביטול הביטול של 44 שינוי מסלול של 87
הנה מה שנכתב (וכולל אי אילו אי-דיוקים):
"
לבקשת הציבור פעלנו מול משרד התחבורה להוסיף קווים חדשים ובוצעו שינויים במסלולי הקווים קיימים:
*************************************************************************
בשבוע שעבר 2.12.15 התקיימה לבקשת ראש העיר איציק ברוורמן, ישיבה במשרד התחבורה בה השתתפו אבשלום שמחי, הממונה על התחבורה הציבורית בעיריית פתח תקווה, מנהלת אגף התנועה, מהנדסת ויויאנה ויניצקי-זאייט, אסי סוזנה, הממונה על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה, גבי נבון, ממונה תכנון תחבורה ציבורית במשרד התחבורה ונציגי החברה הכלכלית "עדליא" המנהלת את המכרז של התחבורה הציבורית בגוש דן לרבות בעיר פתח תקוה.
בפגישה הציגה עיריית פתח תקוה את הערותיה ובקשותיה של העירייה במימוש המכרז החדש שצפוי להתחיל לעבוד באוגוסט 2016 במרחב הציבורי של העיר, והתקיים דיון על כל אחד מהקווים. בין היתר הועלו בקשות ודרישות כגון טיוב השרות לתחנת הרכבת בתחנת ירקונים ולתחנת הרכבת בקריית אריה מכל שכונות העיר, הוספת קווים חדשים, החזרת קווים שבוטלו והסטת קווים קיימים.
בין היתר דובר על הקווים הבאים:
1. קו 64 - חיבור הדר גנים, מחנה יהודה דרך רח' פינס- העצמאות, כביש 471 ואוניברסיטת בר אילן, תל השומר לתל אביב. מאושר.
2. קו 47 - חיבור גבעת שמואל לפתח תקוה דרך אזור התעשייה רמת סיב. מאושר.
3. קו 77 – קו חדש מאור יהודה, רח' העצמאות, טרומפלדור לתחנה המרכזית. מאושר.
4. קו 266 – קו חדש המחבר את דרום העיר ומרכזה מבית רבקה דרך מרכז העיר, הדר המושבות, רכבת קריית אריה משם לעתידים ברמת החייל ולאוניברסיטת תל אביב. מאושר.
5. קו 145 – קו חדש מפתח תקוה לחולון. מאושר.
6. קו 317 – קו חדש מפתח תקוה לאשדוד. מאושר.
7. קו 87 – הסטת קו קיים לחיבור שכונת כפר גנים ג' לאוניברסיטת בר אילן ותל השומר. מאושר.
8. קו 46 – הסטת קו קיים לחיבור כפר גנים לרכבת קריה אריה. מאושר.
9. החזרת קו 67 המחבר את שכונת נווה דקלים, מתחם תנובה (הקונסרבטוריון) לרכבת ירקונים. מאושר
10. החזרת קו 44 ממרכז העיר דרך הדר המושבות לרכבת קריית אריה. עדיין בבדיקה.
11. קו 63 – קו חדש מהדר גנים לתחנת רכבת ירקונים. מאושר .
חשוב לציין שכל התוספות הללו הן בנוסף לכל הקיים ולא כתחליף. כמו כן ישנן בקשות נוספות שהוצגו למשרד התחבורה וממתינות לבדיקתם.
"

קווים 266, 145 ו 317 כלל לא קשורים למכרז. קווים 145 ו 317 נוצרו בכלל בגלל דרישות שהגיעו מחולון ומאשדוד בהתאמה ועיריית פתח תקוה בהקשר שלהם מתהדרת בנוצות לא לה. ושלושת הקווים הללו כבר פועלים.

מה זה "החזרת קו 67"? הוא כלל לא בוטל.

רוב שאר החידושים מופיעים במכרז שפורסם כבר בינואר השנה.
החידוש וחצי לעומת המכרז הם: הבחינה מחדש של ביטול קו 44 במכרז וקו 63 בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה, שלא הופיע ברשימת השינויים המפורטים במכרז (כנראה בטעות), אבל כן הופיע במכרז בטבלת הקווים אל תחנות רכבת בנספח י"ח העוסק בתיאור השירות הרכבתי.
(אגב, לפי המכרז גם קו 77 יגיע לתחנת סגולה ולא רק עד התחנה המרכזית)

בקיצור, הודעת יח"צ של עיריית פתח תקוה שהרבה חיצי ביקורת מופנים כלפיה לאחרונה (גם בהקשר התחבורתי).
 

mister K

New member
אגב קו 64

הנה מה שנכתב (וכולל אי אילו אי-דיוקים):
"
לבקשת הציבור פעלנו מול משרד התחבורה להוסיף קווים חדשים ובוצעו שינויים במסלולי הקווים קיימים:
*************************************************************************
בשבוע שעבר 2.12.15 התקיימה לבקשת ראש העיר איציק ברוורמן, ישיבה במשרד התחבורה בה השתתפו אבשלום שמחי, הממונה על התחבורה הציבורית בעיריית פתח תקווה, מנהלת אגף התנועה, מהנדסת ויויאנה ויניצקי-זאייט, אסי סוזנה, הממונה על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה, גבי נבון, ממונה תכנון תחבורה ציבורית במשרד התחבורה ונציגי החברה הכלכלית "עדליא" המנהלת את המכרז של התחבורה הציבורית בגוש דן לרבות בעיר פתח תקוה.
בפגישה הציגה עיריית פתח תקוה את הערותיה ובקשותיה של העירייה במימוש המכרז החדש שצפוי להתחיל לעבוד באוגוסט 2016 במרחב הציבורי של העיר, והתקיים דיון על כל אחד מהקווים. בין היתר הועלו בקשות ודרישות כגון טיוב השרות לתחנת הרכבת בתחנת ירקונים ולתחנת הרכבת בקריית אריה מכל שכונות העיר, הוספת קווים חדשים, החזרת קווים שבוטלו והסטת קווים קיימים.
בין היתר דובר על הקווים הבאים:
1. קו 64 - חיבור הדר גנים, מחנה יהודה דרך רח' פינס- העצמאות, כביש 471 ואוניברסיטת בר אילן, תל השומר לתל אביב. מאושר.
2. קו 47 - חיבור גבעת שמואל לפתח תקוה דרך אזור התעשייה רמת סיב. מאושר.
3. קו 77 – קו חדש מאור יהודה, רח' העצמאות, טרומפלדור לתחנה המרכזית. מאושר.
4. קו 266 – קו חדש המחבר את דרום העיר ומרכזה מבית רבקה דרך מרכז העיר, הדר המושבות, רכבת קריית אריה משם לעתידים ברמת החייל ולאוניברסיטת תל אביב. מאושר.
5. קו 145 – קו חדש מפתח תקוה לחולון. מאושר.
6. קו 317 – קו חדש מפתח תקוה לאשדוד. מאושר.
7. קו 87 – הסטת קו קיים לחיבור שכונת כפר גנים ג' לאוניברסיטת בר אילן ותל השומר. מאושר.
8. קו 46 – הסטת קו קיים לחיבור כפר גנים לרכבת קריה אריה. מאושר.
9. החזרת קו 67 המחבר את שכונת נווה דקלים, מתחם תנובה (הקונסרבטוריון) לרכבת ירקונים. מאושר
10. החזרת קו 44 ממרכז העיר דרך הדר המושבות לרכבת קריית אריה. עדיין בבדיקה.
11. קו 63 – קו חדש מהדר גנים לתחנת רכבת ירקונים. מאושר .
חשוב לציין שכל התוספות הללו הן בנוסף לכל הקיים ולא כתחליף. כמו כן ישנן בקשות נוספות שהוצגו למשרד התחבורה וממתינות לבדיקתם.
"

קווים 266, 145 ו 317 כלל לא קשורים למכרז. קווים 145 ו 317 נוצרו בכלל בגלל דרישות שהגיעו מחולון ומאשדוד בהתאמה ועיריית פתח תקוה בהקשר שלהם מתהדרת בנוצות לא לה. ושלושת הקווים הללו כבר פועלים.

מה זה "החזרת קו 67"? הוא כלל לא בוטל.

רוב שאר החידושים מופיעים במכרז שפורסם כבר בינואר השנה.
החידוש וחצי לעומת המכרז הם: הבחינה מחדש של ביטול קו 44 במכרז וקו 63 בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה, שלא הופיע ברשימת השינויים המפורטים במכרז (כנראה בטעות), אבל כן הופיע במכרז בטבלת הקווים אל תחנות רכבת בנספח י"ח העוסק בתיאור השירות הרכבתי.
(אגב, לפי המכרז גם קו 77 יגיע לתחנת סגולה ולא רק עד התחנה המרכזית)

בקיצור, הודעת יח"צ של עיריית פתח תקוה שהרבה חיצי ביקורת מופנים כלפיה לאחרונה (גם בהקשר התחבורתי).
אגב קו 64
בנספח רשימת התחנות של הקו בפרטי המכרז, לא מופיעה כלל התחנה בבר אילן לכיוון תל אביב (38128). זה כאילו הקו מדלג עליה וזה די הזוי.
סביר שזו טעות אבל במשרד התחבורה אי אפשר לדעת.
לכיוון פתח תקוה רשומה עצירה בבר אילן לאיסוף והורדה.
 

S a m B o o k i

New member
הזוי. אתה צודק.

אגב קו 64
בנספח רשימת התחנות של הקו בפרטי המכרז, לא מופיעה כלל התחנה בבר אילן לכיוון תל אביב (38128). זה כאילו הקו מדלג עליה וזה די הזוי.
סביר שזו טעות אבל במשרד התחבורה אי אפשר לדעת.
לכיוון פתח תקוה רשומה עצירה בבר אילן לאיסוף והורדה.
הזוי. אתה צודק.
בדקתי בנספח.
ממחלף אונו/ כביש 471 ישר לאלוף שדה.
והזוי גם שהתחנה אלוף שדה/הירדן היא רק איסוף בלבד ולא איסוף והורדה כמו התחנה לפני ואחרי הקו.
 

mister K

New member
נכון, גם עניין התחנה באלוף שדה הוא מוזר

הזוי. אתה צודק.
בדקתי בנספח.
ממחלף אונו/ כביש 471 ישר לאלוף שדה.
והזוי גם שהתחנה אלוף שדה/הירדן היא רק איסוף בלבד ולא איסוף והורדה כמו התחנה לפני ואחרי הקו.
נכון, גם עניין התחנה באלוף שדה הוא מוזר
לעניין בר אילן, אמנם ירידה ממחלף אונו ישירות לכביש 471 מקצרת את המסלול. אבל מדובר בדילוג על אחת התחנות הכי חשובות בקו. לא ברור מדוע לכיוון פתח תקוה יש עצירה בבר אילן לאיסוף והורדה ולכיוון תל אביב לא.
זה מוזר בייחוד לאור העובדה שהחל ממועד תחילת הזיכיון, יהפוך קו 472 לקו שלא אוסף נוסעים מבר אילן לכיוון תל אביב. קו 64 הוא זה שאמור לתת את השירות הזה, אבל אם הוא ידלג על התחנה אז לא יהיה שירות בכלל.
 
יהיה שירות של קו 56 שהתדירות שלו תהיה הרבה יותר גבוהה

נכון, גם עניין התחנה באלוף שדה הוא מוזר
לעניין בר אילן, אמנם ירידה ממחלף אונו ישירות לכביש 471 מקצרת את המסלול. אבל מדובר בדילוג על אחת התחנות הכי חשובות בקו. לא ברור מדוע לכיוון פתח תקוה יש עצירה בבר אילן לאיסוף והורדה ולכיוון תל אביב לא.
זה מוזר בייחוד לאור העובדה שהחל ממועד תחילת הזיכיון, יהפוך קו 472 לקו שלא אוסף נוסעים מבר אילן לכיוון תל אביב. קו 64 הוא זה שאמור לתת את השירות הזה, אבל אם הוא ידלג על התחנה אז לא יהיה שירות בכלל.
יהיה שירות של קו 56 שהתדירות שלו תהיה הרבה יותר גבוהה
מהתדירות כיום.
יכול להיות שהסיבה ש-64 לא יאסוף נוסעים מבר אילן לתל אביב, היא שזה שייך ל"טריטוריה" של מפעילת אשכול בקעת אונו, קווים.
אחרי יישום שני המכרזים שני האשכולות יופעלו על ידי מפעילות שונות וזה המחיר.

מפ"ת לבר אילן יהיה את גם קו 87 שמסלולו בפ"ת ישונה והתדירות שלו תגדל באופן משמעותי. גם התדירות של 187 ו 287 תגדל.
 

orenhz

Member
לא נראה לי שזה קשור ל"טריטוריה"

יהיה שירות של קו 56 שהתדירות שלו תהיה הרבה יותר גבוהה
מהתדירות כיום.
יכול להיות שהסיבה ש-64 לא יאסוף נוסעים מבר אילן לתל אביב, היא שזה שייך ל"טריטוריה" של מפעילת אשכול בקעת אונו, קווים.
אחרי יישום שני המכרזים שני האשכולות יופעלו על ידי מפעילות שונות וזה המחיר.

מפ"ת לבר אילן יהיה את גם קו 87 שמסלולו בפ"ת ישונה והתדירות שלו תגדל באופן משמעותי. גם התדירות של 187 ו 287 תגדל.
לא נראה לי שזה קשור ל"טריטוריה"
כמו שזה נראה לאחרונה, המילה "טריטוריה" כבר נראית פחות ופחות משמעותית בקווי התח"צ. לדוגמא:
קו 691 של קווים (ודומיו) שמגיעים לחוף הכרמל
קו 145 של אגד שמבצע שירות בגב"ש
קו 298 של מטרופולין שמבצע שירות בואדי ערה
בטוח שיש עוד דוגמאות שנוספו לאחרונה.
אולי זה באמת משב רוח מרענן במשרד התחבורה.
 

mister K

New member
אין יותר דבר כזה "טריטוריה"

יהיה שירות של קו 56 שהתדירות שלו תהיה הרבה יותר גבוהה
מהתדירות כיום.
יכול להיות שהסיבה ש-64 לא יאסוף נוסעים מבר אילן לתל אביב, היא שזה שייך ל"טריטוריה" של מפעילת אשכול בקעת אונו, קווים.
אחרי יישום שני המכרזים שני האשכולות יופעלו על ידי מפעילות שונות וזה המחיר.

מפ"ת לבר אילן יהיה את גם קו 87 שמסלולו בפ"ת ישונה והתדירות שלו תגדל באופן משמעותי. גם התדירות של 187 ו 287 תגדל.
אין יותר דבר כזה "טריטוריה"
בר אילן היא נקודת מפגש בין כמה רשויות וכמה אשכולות ולא שייכת כלל לאשכול בקעת אונו. יש שם גם קווים של דן ויהיו גם קווים של אפיקים פ"ת כמו 145. התחנה המדוברת נמצאת בכלל בשטח רמת גן.
חוץ מזה, לכיוון פתח תקוה הקו כן יעצור בבר אילן לאיסוף והורדה (והתחנה בכיוון הזה עוד נמצאת בשטח קרית אונו), אז מה שונה הכיוון השני?
כיום אני נוסע לפעמים בקו 472 בקטע בר אילן-תמח"ת, כי הוא הרבה יותר מהיר מכל קו שנוסע בז'בוטינסקי. יש לו עוד הרבה נוסעים בקטע הזה.
אם אכן 64 ידלג על בר אילן, האופציות היחידות להגעה מבר אילן לתמח"ת יהיו דרך ז'בוטינסקי הקדוש עם 68/70. המצב יהיה יותר גרוע מהיום וקו 56 לא קשור במקרה הזה.
בר אילן היא נקודה מספיק מרכזית בשביל שיהיה ממנה קו ישיר לתמח"ת בלי החלפה ובלי ז'בוטינסקי. אם כבר אז תיגבור 168 יקל קצת, אבל זה לא מספיק.
חייבים למנוע את הדילוג של 64 על בר אילן, חד משמעית. זה הקו שצריך לקשר בין בר אילן לעזריאלי ולתמח"ת כי הוא יהיה מהיר משמעותית מכל שאר הקווים כולל 56.
 
אתה בטוח ש-145 יעבור לאפיקים?

אין יותר דבר כזה "טריטוריה"
בר אילן היא נקודת מפגש בין כמה רשויות וכמה אשכולות ולא שייכת כלל לאשכול בקעת אונו. יש שם גם קווים של דן ויהיו גם קווים של אפיקים פ"ת כמו 145. התחנה המדוברת נמצאת בכלל בשטח רמת גן.
חוץ מזה, לכיוון פתח תקוה הקו כן יעצור בבר אילן לאיסוף והורדה (והתחנה בכיוון הזה עוד נמצאת בשטח קרית אונו), אז מה שונה הכיוון השני?
כיום אני נוסע לפעמים בקו 472 בקטע בר אילן-תמח"ת, כי הוא הרבה יותר מהיר מכל קו שנוסע בז'בוטינסקי. יש לו עוד הרבה נוסעים בקטע הזה.
אם אכן 64 ידלג על בר אילן, האופציות היחידות להגעה מבר אילן לתמח"ת יהיו דרך ז'בוטינסקי הקדוש עם 68/70. המצב יהיה יותר גרוע מהיום וקו 56 לא קשור במקרה הזה.
בר אילן היא נקודה מספיק מרכזית בשביל שיהיה ממנה קו ישיר לתמח"ת בלי החלפה ובלי ז'בוטינסקי. אם כבר אז תיגבור 168 יקל קצת, אבל זה לא מספיק.
חייבים למנוע את הדילוג של 64 על בר אילן, חד משמעית. זה הקו שצריך לקשר בין בר אילן לעזריאלי ולתמח"ת כי הוא יהיה מהיר משמעותית מכל שאר הקווים כולל 56.
אתה בטוח ש-145 יעבור לאפיקים?
זה קו שהוא הרבה יותר חולוני מאשר פתח תקוואי.
המספר שלו הוא מספר "חולוני" (143, 144, 145).
הוא נוצר בעקבות דרישה של תושבי חולון, לא של תושבי פתח תקוה.
הוא מבצע שירות עירוני בחולון (בצורה הרבה יותר משמעותית מאשר בפתח תקוה). המסלול שלו בחולון עובר במרכז העיר ובשכונות מגורים ואילו בפתח תקוה הוא עובר רק באזורי תעסוקה וכבישים ראשיים.
ויש לו הרבה יותר תחנות בחולון מאשר בפתח תקוה.

לגבי קו 64 אני מסכים איתך שהוא צריך לעצור בבר אילן בשני הכיוונים.
אבל בהחלט יש דבר כזה "טריטוריה" - ראה ערך קו 55 של סופרבוס בחיפה.
 

mister K

New member
אתה צודק, 145 לא נכלל במכרז ויישאר באגד

אתה בטוח ש-145 יעבור לאפיקים?
זה קו שהוא הרבה יותר חולוני מאשר פתח תקוואי.
המספר שלו הוא מספר "חולוני" (143, 144, 145).
הוא נוצר בעקבות דרישה של תושבי חולון, לא של תושבי פתח תקוה.
הוא מבצע שירות עירוני בחולון (בצורה הרבה יותר משמעותית מאשר בפתח תקוה). המסלול שלו בחולון עובר במרכז העיר ובשכונות מגורים ואילו בפתח תקוה הוא עובר רק באזורי תעסוקה וכבישים ראשיים.
ויש לו הרבה יותר תחנות בחולון מאשר בפתח תקוה.

לגבי קו 64 אני מסכים איתך שהוא צריך לעצור בבר אילן בשני הכיוונים.
אבל בהחלט יש דבר כזה "טריטוריה" - ראה ערך קו 55 של סופרבוס בחיפה.
אתה צודק, 145 לא נכלל במכרז ויישאר באגד
אבל עדיין, שום תירוץ לאי עצירת 64 בבר אילן לא מתקבל.
בטח ובטח אם בכיוון השני הוא עוצר. השוני בין שני הכיוונים הוא ממש הזוי וזו תהיה פגיעה הן בנוסעים מפתח תקוה לבר אילן והן בנוסעים מבר אילן לתמח"ת.
קו 55 בחיפה הוא כיום המקרה היחיד המוכר לי של הגבלת קו מנסיבות "טריטוריה". אפילו ההגבלה שהייתה לקו 524 ברמת החייל בוטלה.
אני בכלל חושב שצריך להילחם בכל הגבלה של קו לרעת הנוסעים מהסיבה הזאת, ללא יוצא מן הכלל. ועדיין אני לא בטוח שזה המקרה כאן.
 

oshlick1

New member
אגב בשעות הפקקים הנסיעה דרך המנהרה איטית יותר

אין יותר דבר כזה "טריטוריה"
בר אילן היא נקודת מפגש בין כמה רשויות וכמה אשכולות ולא שייכת כלל לאשכול בקעת אונו. יש שם גם קווים של דן ויהיו גם קווים של אפיקים פ"ת כמו 145. התחנה המדוברת נמצאת בכלל בשטח רמת גן.
חוץ מזה, לכיוון פתח תקוה הקו כן יעצור בבר אילן לאיסוף והורדה (והתחנה בכיוון הזה עוד נמצאת בשטח קרית אונו), אז מה שונה הכיוון השני?
כיום אני נוסע לפעמים בקו 472 בקטע בר אילן-תמח"ת, כי הוא הרבה יותר מהיר מכל קו שנוסע בז'בוטינסקי. יש לו עוד הרבה נוסעים בקטע הזה.
אם אכן 64 ידלג על בר אילן, האופציות היחידות להגעה מבר אילן לתמח"ת יהיו דרך ז'בוטינסקי הקדוש עם 68/70. המצב יהיה יותר גרוע מהיום וקו 56 לא קשור במקרה הזה.
בר אילן היא נקודה מספיק מרכזית בשביל שיהיה ממנה קו ישיר לתמח"ת בלי החלפה ובלי ז'בוטינסקי. אם כבר אז תיגבור 168 יקל קצת, אבל זה לא מספיק.
חייבים למנוע את הדילוג של 64 על בר אילן, חד משמעית. זה הקו שצריך לקשר בין בר אילן לעזריאלי ולתמח"ת כי הוא יהיה מהיר משמעותית מכל שאר הקווים כולל 56.
אגב בשעות הפקקים הנסיעה דרך המנהרה איטית יותר
לרוב מהנסיעה דרך הכביש למעלה איפה שהתחנות.
 

אורי404

New member
אולי גם מוטב, שקו 472 יאסוף בבר אילן

נכון, גם עניין התחנה באלוף שדה הוא מוזר
לעניין בר אילן, אמנם ירידה ממחלף אונו ישירות לכביש 471 מקצרת את המסלול. אבל מדובר בדילוג על אחת התחנות הכי חשובות בקו. לא ברור מדוע לכיוון פתח תקוה יש עצירה בבר אילן לאיסוף והורדה ולכיוון תל אביב לא.
זה מוזר בייחוד לאור העובדה שהחל ממועד תחילת הזיכיון, יהפוך קו 472 לקו שלא אוסף נוסעים מבר אילן לכיוון תל אביב. קו 64 הוא זה שאמור לתת את השירות הזה, אבל אם הוא ידלג על התחנה אז לא יהיה שירות בכלל.
אולי גם מוטב, שקו 472 יאסוף בבר אילן
שתחנת בר אילן, עדיין תהיה תחנת איסוף. זה בלי קשר לגבי קו 64, שגם לדעתי יש מקום, שייתן שירות בתחנה זו.
מקרה דומה; קו 347 המהיר מרעננה להרצליה. התחנה ליד המרכז הבינתחומי בשני הכיוונים היא תחנת איסוף והורדה. בנוסף ל-347 פועל קו 9 היוממים וקו 39 הסדיר. בגלל זה אני לא ממש רואה סיבה, שגם קו 472 לא יאפשר שירות זה.
 

mister K

New member
ברגע שקו 64 יעצור שם, אין סיבה ש-472 יאסוף

אולי גם מוטב, שקו 472 יאסוף בבר אילן
שתחנת בר אילן, עדיין תהיה תחנת איסוף. זה בלי קשר לגבי קו 64, שגם לדעתי יש מקום, שייתן שירות בתחנה זו.
מקרה דומה; קו 347 המהיר מרעננה להרצליה. התחנה ליד המרכז הבינתחומי בשני הכיוונים היא תחנת איסוף והורדה. בנוסף ל-347 פועל קו 9 היוממים וקו 39 הסדיר. בגלל זה אני לא ממש רואה סיבה, שגם קו 472 לא יאפשר שירות זה.
ברגע שקו 64 יעצור שם, אין סיבה ש-472 יאסוף
472 הוגדר להיות קו מהיר מראש העין לתל אביב.
הסיבה שעכשיו הוא אוסף שם היא שקו 64 עדיין לא הופעל.
 
שמת לב ש 64 מוגדר עם אוטובוסים בינעירוניים?

ברגע שקו 64 יעצור שם, אין סיבה ש-472 יאסוף
472 הוגדר להיות קו מהיר מראש העין לתל אביב.
הסיבה שעכשיו הוא אוסף שם היא שקו 64 עדיין לא הופעל.
שמת לב ש 64 מוגדר עם אוטובוסים בינעירוניים?
 
אולי יש קשר בין הגדרת סוג האוטובוס לדילוג על תחנת בר אילן

כן. עוד שטות של חוסר הבנה מצד המתכננים
אולי יש קשר בין הגדרת סוג האוטובוס לדילוג על תחנת בר אילן
אמנם הקו מוגדר כמאסף, אבל לפי הגדרת סוג האוטובוס והגדרות התחנות, מתייחסים אליו כקו ישיר.
שטות נוספת לגבי הקו הזה היא נקודת הקצה שלו בפתח תקוה - צומת סירקין במקום להכניס אותו לתוך עמישב והדר גנים.
וזו שטות ענקית שמגדירים את התחנות שלו בפתח תקוה בכיוון מערב איסוף בלבד ובכיוון מזרח הורדה בלבד.
זה הקו היחיד שנוסע לאורך כל דרום פתח תקוה והיה צריך ליצור קישורים בתוך דרום העיר, למשל בין כפר גנים ב ו-ג לבין צומת סירקין.

אז מה המשמעות של ההגדרה שלו כקו מאסף?
 

mister K

New member
בכל מקרה הוא לא צריך לדלג על בר אילן

אולי יש קשר בין הגדרת סוג האוטובוס לדילוג על תחנת בר אילן
אמנם הקו מוגדר כמאסף, אבל לפי הגדרת סוג האוטובוס והגדרות התחנות, מתייחסים אליו כקו ישיר.
שטות נוספת לגבי הקו הזה היא נקודת הקצה שלו בפתח תקוה - צומת סירקין במקום להכניס אותו לתוך עמישב והדר גנים.
וזו שטות ענקית שמגדירים את התחנות שלו בפתח תקוה בכיוון מערב איסוף בלבד ובכיוון מזרח הורדה בלבד.
זה הקו היחיד שנוסע לאורך כל דרום פתח תקוה והיה צריך ליצור קישורים בתוך דרום העיר, למשל בין כפר גנים ב ו-ג לבין צומת סירקין.

אז מה המשמעות של ההגדרה שלו כקו מאסף?
בכל מקרה הוא לא צריך לדלג על בר אילן
אם לכיוון פתח תקוה הוא עוצר שם, אז גם לכיוון תל אביב הוא צריך לעצור שם.
 

orchilit

New member
איפה הנספח הזה ? לא זכור לי שראיתי את זה בPDF של המכרז...

אגב קו 64
בנספח רשימת התחנות של הקו בפרטי המכרז, לא מופיעה כלל התחנה בבר אילן לכיוון תל אביב (38128). זה כאילו הקו מדלג עליה וזה די הזוי.
סביר שזו טעות אבל במשרד התחבורה אי אפשר לדעת.
לכיוון פתח תקוה רשומה עצירה בבר אילן לאיסוף והורדה.
איפה הנספח הזה ? לא זכור לי שראיתי את זה בPDF של המכרז...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה