מועד חדש ללו"ז ר"י החדש .

מצב
הנושא נעול.
מועד חדש ללו"ז ר"י החדש .

מועד חדש ללו"ז ר"י החדש .
ע"פ המסתמן, יכנס לתוקפו לו"ז הרכבת החדש ב 28.10.2006. כזכור נדחתה הפעלת לו"ז פעמיים עד כה, מסיבות שונות.
 

אורי404

New member
תודה, מייקל על הדיווח.

מועד חדש ללו"ז ר"י החדש .
ע"פ המסתמן, יכנס לתוקפו לו"ז הרכבת החדש ב 28.10.2006. כזכור נדחתה הפעלת לו"ז פעמיים עד כה, מסיבות שונות.
תודה, מייקל על הדיווח.
העיקר בין אם זהו לוח הזמנים הנוכחי או לוח הזמנים החדש: שיהיו עוד הודעות בפורום על דיוק זמני הרכבות או על איחורים מעטים ולמשך דקות ספורות בלבד. היו יותר מדי איחורים עד התקופה האחרונה ויש לקוות, שאלה יהיו "הודעות ארכיון" בלבד ולא הודעות אקטואליות.
 

urilei

New member
צר לי להיות מבשר הרעות...

תודה, מייקל על הדיווח.
העיקר בין אם זהו לוח הזמנים הנוכחי או לוח הזמנים החדש: שיהיו עוד הודעות בפורום על דיוק זמני הרכבות או על איחורים מעטים ולמשך דקות ספורות בלבד. היו יותר מדי איחורים עד התקופה האחרונה ויש לקוות, שאלה יהיו "הודעות ארכיון" בלבד ולא הודעות אקטואליות.
צר לי להיות מבשר הרעות...
היום היו איחורים קטסטרופליים ברכבת הרכבת לראשונים איחרה 22 דקות (למעשה 24, כי הזמן התפעולי שבו היא מגיעה קצר ב-2 דקות מזה שבלו"ז הציבורי) הרכבת לרחובות שאחריה גם באיחור דומה. לא ברור לי איך יוצא ששתי הרכבות האלה מאחרות אחת אחרי השנייה, כי למעשה מתחנות המוצא שלהם (כפ"ס ונתניה) אין להם אפילו קטע מסילה משותף אחד עד תל אביב דרום (אולי איזה מסוט קטן, לא לתפוס אותי במילה), ובכל זאת שניהן הגיעו לתל אביב מרכז באיחור של למעלה מ-15 דקות עד כמה שהבנתי הרכבת מהקו של בועז איחרה בלמעלה מ-40 דקות. IC3 יצאה לכפר סבא ב-17:10, שלפי הבנתי הייתה צריכה לצאת ב-16:34.
 

אורי404

New member
תודה, אורי. חבל לשמוע על זה...

צר לי להיות מבשר הרעות...
היום היו איחורים קטסטרופליים ברכבת הרכבת לראשונים איחרה 22 דקות (למעשה 24, כי הזמן התפעולי שבו היא מגיעה קצר ב-2 דקות מזה שבלו"ז הציבורי) הרכבת לרחובות שאחריה גם באיחור דומה. לא ברור לי איך יוצא ששתי הרכבות האלה מאחרות אחת אחרי השנייה, כי למעשה מתחנות המוצא שלהם (כפ"ס ונתניה) אין להם אפילו קטע מסילה משותף אחד עד תל אביב דרום (אולי איזה מסוט קטן, לא לתפוס אותי במילה), ובכל זאת שניהן הגיעו לתל אביב מרכז באיחור של למעלה מ-15 דקות עד כמה שהבנתי הרכבת מהקו של בועז איחרה בלמעלה מ-40 דקות. IC3 יצאה לכפר סבא ב-17:10, שלפי הבנתי הייתה צריכה לצאת ב-16:34.
תודה, אורי. חבל לשמוע על זה...
 
מצער מאוד.

צר לי להיות מבשר הרעות...
היום היו איחורים קטסטרופליים ברכבת הרכבת לראשונים איחרה 22 דקות (למעשה 24, כי הזמן התפעולי שבו היא מגיעה קצר ב-2 דקות מזה שבלו"ז הציבורי) הרכבת לרחובות שאחריה גם באיחור דומה. לא ברור לי איך יוצא ששתי הרכבות האלה מאחרות אחת אחרי השנייה, כי למעשה מתחנות המוצא שלהם (כפ"ס ונתניה) אין להם אפילו קטע מסילה משותף אחד עד תל אביב דרום (אולי איזה מסוט קטן, לא לתפוס אותי במילה), ובכל זאת שניהן הגיעו לתל אביב מרכז באיחור של למעלה מ-15 דקות עד כמה שהבנתי הרכבת מהקו של בועז איחרה בלמעלה מ-40 דקות. IC3 יצאה לכפר סבא ב-17:10, שלפי הבנתי הייתה צריכה לצאת ב-16:34.
מצער מאוד.
 

mucool2

New member
שמתי לב לבלגן היום בלוד

צר לי להיות מבשר הרעות...
היום היו איחורים קטסטרופליים ברכבת הרכבת לראשונים איחרה 22 דקות (למעשה 24, כי הזמן התפעולי שבו היא מגיעה קצר ב-2 דקות מזה שבלו"ז הציבורי) הרכבת לרחובות שאחריה גם באיחור דומה. לא ברור לי איך יוצא ששתי הרכבות האלה מאחרות אחת אחרי השנייה, כי למעשה מתחנות המוצא שלהם (כפ"ס ונתניה) אין להם אפילו קטע מסילה משותף אחד עד תל אביב דרום (אולי איזה מסוט קטן, לא לתפוס אותי במילה), ובכל זאת שניהן הגיעו לתל אביב מרכז באיחור של למעלה מ-15 דקות עד כמה שהבנתי הרכבת מהקו של בועז איחרה בלמעלה מ-40 דקות. IC3 יצאה לכפר סבא ב-17:10, שלפי הבנתי הייתה צריכה לצאת ב-16:34.
שמתי לב לבלגן היום בלוד
כשראיתי שתי רכבות לראשונים שיצאו בהפרש של דקות בודדות (הראשונה התחילה בכפ"ס והשניה היתה השאטל המפורסם - מערך IC3 בודד ולא מלא במיוחד). הרכבת עליה נסעתי לירושלים איחרה להגיע בכרבע שעה אמנם, אבל מרווח הבטחון הגדול בקטע שאחרי בית שמש, כולל סיבובים מטלטלים במיוחד עזרו לנו להגיע לירושלים באיחור קל בלבד (18:05 במקום 18:00).
 

אורי404

New member
יפה. לזכותם יאמר, שכאשר יש עיכובים

שמתי לב לבלגן היום בלוד
כשראיתי שתי רכבות לראשונים שיצאו בהפרש של דקות בודדות (הראשונה התחילה בכפ"ס והשניה היתה השאטל המפורסם - מערך IC3 בודד ולא מלא במיוחד). הרכבת עליה נסעתי לירושלים איחרה להגיע בכרבע שעה אמנם, אבל מרווח הבטחון הגדול בקטע שאחרי בית שמש, כולל סיבובים מטלטלים במיוחד עזרו לנו להגיע לירושלים באיחור קל בלבד (18:05 במקום 18:00).
יפה. לזכותם יאמר, שכאשר יש עיכובים
במהלך הנסיעה, הם משתדלים להקטין אותם ככל שניתן. עמית (או אחרים, שנסעו באותה רכבת לירושלים): כמה נוסעים פחות או יותר ירדו בירושלים?
 

mucool2

New member
לדעתי 60 לפחות

יפה. לזכותם יאמר, שכאשר יש עיכובים
במהלך הנסיעה, הם משתדלים להקטין אותם ככל שניתן. עמית (או אחרים, שנסעו באותה רכבת לירושלים): כמה נוסעים פחות או יותר ירדו בירושלים?
לדעתי 60 לפחות
 

mucool2

New member
אגב, הקו המשודרעק

צר לי להיות מבשר הרעות...
היום היו איחורים קטסטרופליים ברכבת הרכבת לראשונים איחרה 22 דקות (למעשה 24, כי הזמן התפעולי שבו היא מגיעה קצר ב-2 דקות מזה שבלו"ז הציבורי) הרכבת לרחובות שאחריה גם באיחור דומה. לא ברור לי איך יוצא ששתי הרכבות האלה מאחרות אחת אחרי השנייה, כי למעשה מתחנות המוצא שלהם (כפ"ס ונתניה) אין להם אפילו קטע מסילה משותף אחד עד תל אביב דרום (אולי איזה מסוט קטן, לא לתפוס אותי במילה), ובכל זאת שניהן הגיעו לתל אביב מרכז באיחור של למעלה מ-15 דקות עד כמה שהבנתי הרכבת מהקו של בועז איחרה בלמעלה מ-40 דקות. IC3 יצאה לכפר סבא ב-17:10, שלפי הבנתי הייתה צריכה לצאת ב-16:34.
אגב, הקו המשודרעק
הוא כבר לא רק "של בועז"...
 

בועז ל

New member
לא נורא, מייקל. אנחנו חזקים ונוכל

מועד חדש ללו"ז ר"י החדש .
ע"פ המסתמן, יכנס לתוקפו לו"ז הרכבת החדש ב 28.10.2006. כזכור נדחתה הפעלת לו"ז פעמיים עד כה, מסיבות שונות.
לא נורא, מייקל. אנחנו חזקים ונוכל
ביחד ובכוחות משותפים להתגבר גם על המשבר הזה...
 
../images/Emo122.gifבועז אל תלבין פני ברבים.

לא נורא, מייקל. אנחנו חזקים ונוכל
ביחד ובכוחות משותפים להתגבר גם על המשבר הזה...
בועז אל תלבין פני ברבים.
גם כך אני מכין דרכי מילוט במידה וב28.10.06 לא יכנס חלילה הלו"ז החדש לתוקפו. נקמתו של "הכבאי" שהשכים בטרם הנץ החמה,ע"מ לצלם פטה מורגנה אדומה DDכפול לפני שבועים במדבר הדרומי ואחריותי הישירה לפייאסקו נהירה לי ואני מוכן לגרוע מכל...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה