מועדון התפסנים

sqladmin

New member
מועדון התפסנים

לצערי כבר זמן מה אני עוקב ומנסה להתערבב במועדון החיפושיות שאמור להיות פתוח ומקבל קהל חדש, אך גיליתי חבורה סגורה, לא מקבלת, וסנובית על כלום. אז בקצב הזה לא תגיעו לשום מקום כי אותי ( בעל חיפושית ) אתם יותר לא מעניינים, וכמוני יהיו והיו עוד רבים. אז תעשו חיים, ותשמרו על עצמכם.
 

ben etzion

New member
מתי שלחת הודעה?

הסתכלתי בהודעות האחרונות שלך ולא רואים שכתבת כאן בעבר בפורום הזה משהו חוץ מהיום
 

sqladmin

New member
אני לא כזה מתוחכם

אני לא מחליף שמות פשוט לא היה לי מה לרשום, וחוץ מזה כן רשמתי.
 

latino1302

New member
בסדר. לאחרונה ישנם אנשים

שמאוסיפים שמות כל דקה כדי לענות לעצמם. אם אתה מר SQL הייתי רציני,ברור שהייתה פותח בהודעה אשר הנדון היה למה וככה. אם יש לך בעיה אז בבקשה בוא ניפתח אותה , אם אתה מחפש להתלונן אז תיתלונן.. ומעבר לזה. נירשמתה לא מזמן לתפוז ורק עכשיו אתה כותב?
 

sqladmin

New member
קצת respect

אני עדיין לא כזה משועמם בכדי לשנות את השם שלי, ואם אתה מועניין לדעת יש לי חיפושית 1303 והייתי בחודש-חודשיים האחרונים בכמה מפגשים, ולצערי זה היחס וההרגשה שקיבלתי, זה הכל. ואמרתי מה שאמרתי.
 

latino1302

New member
OK

כנירא נפלתה תקופה קשה.. תבוא בשישי הקרוב.. ותהכיר את העצמך, האצנובים ולמינהם ,לא נימצאים אצלינו, כולה חיפושית . האצנובים הם במועדון התיקווה.
 

balkanyi

New member
אתה מה זה טועה אנחנו הכי לא סנובים

בעולם ובטח לא מתנשאים , ומבחן התוצאה קובע שיש לנו שלושה סניפים :צפון מרכז ודרום+ירושלים ,אנו קיימים כבר 3 שנים וקצת ועברנו כלכך הרבה בכדי שאחד שאפילו לא הציג את עצמו יעלה פה ביקורת שאנחנו סנובים . חביבי אני מזמין אותך להצטרף למשפחה הגדולה הזאת .
 
ידידי אני עד לא מזמן ההיתי גם חדש

ואני עדיין ניקרה חדש ולעזאזל החיפושית שלי עוד לא מוכנה עדיין וההיתי בכמה מפגשים אם ידידי בוס 25 והיחס והחום שקיבלנו היה מדהים ועצה שלי במידה ואתה בא אל תישאר בצד תבוא תציג עצמך אל תיתביש כי הרושם שקיבלתה למיטב הבנתי ממש מוטעה
 

k0biX1303

New member
תפסן זה מקצוע בענף הבניה לא.?

על מה אתה מקשקש ידידי? איזה מועדון של תפסנים יש לנו? אני בהחלט מציע לך להגיע בשישי הקרוב לרמת גן לגשת לדבר איתי באופן אישי. אציג אותך בםני החברים ואז אולי נצליח לשנות את דעתך. איפה יפעת כשצריך אותה.
 

Shimi 007

New member
אני חושב שאתה ממש טועה !!

אני במועדון צעיר מאוד (חודש) ועזרו לי פה הרבה. קיבלתי פה יחס מאוד חם ותמיכה אישית לכל שאלה ובעיה. בהזדמנות זו אני גם אומר תודה לכולם ואני מרגיש שהצטרפתי למשפחה גדולה ואוהבת שלא נוטשת אנשים בשעת צרה. אז אני חושב שכנראה קיבלת רושם מוטעה ואל תוותר כי יש פה אנשים משכמם ומעלה.
 

eazrieli

New member
בעל חיפושית חדש

לכל מטבע יש שני צדדים. אבל לקבוע דעה בלי ניסיון שני ולשמוע את הצד השני זה יהיה הפסד. וההפסד כולו שלך. במועדון (צפון,ת"א, ירושלים What Ever) תמיד ניתן למצוא משהוא לשיחה. קשת האנשים רחב וכמו כן הגילים ותחום ההתענינות בחיפושית. דבר אחד מפריע לי בהתנסחות שלך, הסוביקטיביות שלך על זה שאנחנו לא מענינים זה דעה אישית שלך אבל לאים שתדעג שרבים יהיו כמוך. שהיה לך לבריות ותהנה מהחיים. אבל אם אתה מעונין בחברתנו אתה מוזמן. בחיפה - פעם בשבועיים בשעה 15:30 ברוממה (יום שישי הקרוב) ת"א- כל יום שישי ב 15:30 (יתקנו אותי הת"א אם אני טועה) ירושלים - תשאל את פוקהונטס ערן
 

BOSS 25

New member
sqladmin -

היי אני שלומי מאריאל יש לי קצת ידע ברכבים (שמתיים מוסך כללי } ועוד קצת זמן שביזבזתי במיכללת עתיד ת"א {הנדסאי רכב} ואני חייב לומר לך שאין יום שאני לא עוזר לחברים מהפורום בתפוז או בקלסיקאר . אשמח מאוד להכירך ותמיד אתה יכול ליפנות אלי לעזרה או יעוץ.
 
תשמע אני מבין אותך גם אני בהתחלה

ככה לא הרגשתי בנוח לפנות לאנשים וזה עצם היותי בחור דיי ביישן אבל ברגע שהיכרתי את כולם ההרגשה הזאת של אווטסיידריות נעלמה מהר מאוד (מדובר על לפני למעלה מ 3 שנים שהמועדון היה עדיין קטן) בקיצור פשוט תתחיל לדבר ותראה נוכחות ואני בטוח שיתברר לך שטעית!
 

EranR

New member
תרוצה להגיד שאנחנו מכירים 3

פאקין שנים??? זה מטורף! ובכלל לא שמתי לב איך שהזמן טס... ערן.
 

latino1302

New member
cookie.אל תשכח שהטעות שעשיתה

בחייך ,זה כשפגשתה אותי ברח' יגאל אלון בפברואר 2002 ,ונתתלי בדבקת של אתר עם המיספר טל, שלך..ואז אמרתה לי שיש מיפגשים ימי שישי בר"ג.
 

ariel911

New member
רם יא אליטיסט מתנשא

הוא בטח ניסה לפנות אלייך ואתה מילמלת לעצמך משהו על טייפ 4. סנוב !!!
 

balkanyi

New member
אני אפילו לא זוכר איך הגענו !!!

רק זוכר שהגענו וישר צחקו עלינו שאנחנו שמנים !!! (לא יפה)
 
אני זוכר שהגעתי למועדון...

אמרתם לי שחברים חדשים צריכים להתפשט במפגש ולהסתובב בעירום... סעמק... איזה פטי אני...
 
למעלה