Uri Yurman
New member
מועדון הג'אגלינג של רעננה
אני רוצה להחזיר לחיים את מועדון הג'אגלינג של רעננה. אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני. אשמח לדעת מי רוצה לבוא, וגם באיזה שעות/ימים הייתם מעדיפים שזה יתקיים. אני בכל מקרה מעדיף שהשנה זה יהיה אחרי 6 וחצי בערב כדי שאני אוכל להגיע ישר מהצבא. תודה מראש על כל תגובה
אני רוצה להחזיר לחיים את מועדון הג'אגלינג של רעננה. אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני. אשמח לדעת מי רוצה לבוא, וגם באיזה שעות/ימים הייתם מעדיפים שזה יתקיים. אני בכל מקרה מעדיף שהשנה זה יהיה אחרי 6 וחצי בערב כדי שאני אוכל להגיע ישר מהצבא. תודה מראש על כל תגובה