מועדון הג'אגלינג של רעננה

Uri Yurman

New member
מועדון הג'אגלינג של רעננה

אני רוצה להחזיר לחיים את מועדון הג'אגלינג של רעננה. אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני. אשמח לדעת מי רוצה לבוא, וגם באיזה שעות/ימים הייתם מעדיפים שזה יתקיים. אני בכל מקרה מעדיף שהשנה זה יהיה אחרי 6 וחצי בערב כדי שאני אוכל להגיע ישר מהצבא. תודה מראש על כל תגובה
 

juggling guy

New member
לדעתי כמו פעם...

כל יופ חמישי מסביבות 6 עד סביבות 9 השאלה היא רק איפה המקום שפעם היינו מתאמנים בו הוא לא הכי היגייני (אנשים זורקים טיטולים לשם חח.) ולא פעם אחת הייתה שלולית של פיפי אין לי מושג אם של אנשים או של כלבים נקווה שכלבים חח..
 

Aiyegbeni

New member
חחח

אפשר גם לבוא לפרדס חנה... שבוע שעבר היה ממש אחלה בחלה ובאו הרבה אנשים...
 

eiraz

New member
אני בעד

מכיוון שהלימודים שלי ממש על הסף אני מתפנה מחמישי בצהריים ועד יום ראשון וכמובן כל יום אחר שיהיה לי אפשרות להגיע הפעם אני מקווה להגיע להרבה יותר פעמיים
 

JJU

New member
גם אני בעד

יום חמישי בשעות אחה"צ-ערב נשמע בסדר
 

sababaman

New member
סתם שאלה

כמה טובים צריך להיות בג'אגלינג כדי אשכרה לבוא למפגשים של מועדונים כאלה, נגיד אני יודע רק עם כדורים, והדבר הכי מתוחכם שלי זה איכשהו כמעט תבנית קסקייד עם חמישה כדורים... יש לי מה לחפש?
 

eiraz

New member
סתם תשובה

המפגשים מיועדים כדאי ליצור עבירה של לימוד בקבוצה (מעבר למפגש בין ידידים או חבר'ה בעלי תחום עניין דומה) למפגש אתה יכול להגיע שאתה לא יודע להחזיק כדור ומישהו אחר יכול להגיע שהוא אלוף העולם 10 שנים ברציפות מה שבטוח לא משנה באיזו רמה אתה תמיד תתקבל למפגש בברכה ולסיכום אתה מוזמן להגיע למפגשים האלו ואני בטוח שישמחו ללמד אותך שם עוד דברים לסיכום תבוא תבוא עילם רז
 
למעלה