מועדון האקסיות...

the blak angel

New member
מועדון האקסיות...

היי.. לפני 4 חודשים הכרתי מישהו,והתחלנו לצאת. החיבור ביננו היה פשוט מהיר ויוצא דופן,והדברים זרמו. הכל היה בסדר..עד שהבנתי עם מי יש לי עסק. אז ככה, מדובר בבחור שיש לו הרבה "חברות",ו"ידידות",ו"מכרות" ובקיצור,יש לו עבר. זאת אומרת,יש לו המון אקסיות,ובנות שרודפות אחריו,וזה נורא מאיים עליי. אני יצאתי רק עם בחור אחד בחיים שלי,קשר של שנתיים שהיה ונגמר,ואני לא מדברת על זה. אבל הוא לעומת זאת,מדבר דיי הרבה על האקסיות שלו,מספר חוויות ואפילו עושה השוואות,בקטנה. זה נורא מפריע לי ומוריד לי את הביטחון. גורם לי להיות פרנואידית ולפחד כל הזמן,וכל הזמן לחשוב איך לשפר את עצמי כדי לרצות אותו ולהיות יותר או להיראות יותר כמו מישהי אחרת,יותר טובה. זה פשוט מפריע לי.ואני לא יודעת מה לעשות עם זה. איך זה ייתכן שלבחור בן 21 היו כ"כ הרבה בחורות?!?!?! איך?! הוא שומר מכתבים,תמונות,כרטיסים מהופעות ועוד כל מיני מזכרות מהאקסיות. למה לעזאזל הוא לא יכול להרפות,להמשיך הלאה ולהסתכל קדימה?! זה מחרפן אותי. אני נותנת לו הכל,עושה כל מה שהוא מבקש,מכינה לו,מסדרת אחריו,מנקה לו,מבשלת לו,אפילו מכבסת לו. אבל הוא ממשיך לזיין את המוח על האקסיות.זה כאילו כמה שאני אתן ואתן זה לא יספיק. איזה תסכול. אני לא רוצה לאבד אותו מצד אחד,ומצד שני,אני לא יכולה לסבול את המצב הזה יותר. פיתרון,עצה, מישהו...?
 

GreenEyes82

New member
הוא לא מעריך אותך.

את לא צריכה לשנות את עצמך כדי להיות מישהי אחרת, את לא צריכה להיות יותר טובה מהאקסיות שלו, את מיוחדת בדרכך, זה כל הקסם. וחוצמזה, אולי את עושה מעל ומעבר בעוד שהוא לא מתאמץ בכלל.. אם את עושה את כל מה שרשמת אז מה הוא עושה? מגרבץ? מה לך ולמישהו שלא מסוגל לתת מעצמו? אם לא את, אז תמיד תהיה מישהי אחרת שתחכה בתור אחריך.. זה היחס שלו.
 

the blak angel

New member
זה לא שהוא לא נותן מעצמו..

הוא נותן,והוא הכי מפרגן,ומחמיא,ותורם בדרכו שלו. א-ב-ל... להזכיר כל 10 דקות בממוצע ש"עשיתי ככה וככה עם ההיא ההיא",ולהשוות,ולזיין את המוח על דברים שהם כבר לא רלוונטיים.. כאילו,מה נסגר איתך?! תתבגר. מה אתה נתקע בעבר? מה שהיה היה. אין צורך להזכיר את זה שוב ושוב... קלטתי את המסר המטומטם שלו. אני לא רוצה לוותר עליו. אבל הוא לא מפסיק.אז אני דיי בדילמה.
 

GreenEyes82

New member
אז או שתשלימי עם האגו המנופח שלו

או שתגידי לו שמה שמעניין אותך הוא הכאן ועכשיו ולא מה שהיה לו עם זאת או אחרת. ושיתבגר. הוא מודע לתסכול שלך או שאת שומרת שאת זה לעצמך?
 

the blak angel

New member
להשלים עם האגו המנופח שלו?

אין מצב. לא מסוגלת.. והוא מודע להכל..אני כל הזמן אומרת לו שזה מפריע לי,התגובה שלו היא "צחקתי איתך,מה את כבדה?" אבל,הוא עושה את זה שוב ושוב,גם אחרי שהבהרתי לו שזה פשוט לא מצחיק.
 

GreenEyes82

New member
"צחקתי איתך"..?

נראה לי שהוא כל כך נהנה לטפוח לעצמו על השכם.. זה ממש זלזול יותר נכון.
 

the blak angel

New member
זלזול? כן.

זה דיי מזלזל. אולי הוא פשוט נהנה מזה,או מנסה לגרום לי לקנא. אני לא יודעת. אם זה מה שהוא מנסה לעשות,זה לא עובד. אני לא מקנאה,אני סתם נפגעת.
 

GreenEyes82

New member
תאמין לי שאני יודע איך כותבים

ובכל זאת בא לי לכתוב ככה. זו המילה היחידה שאני "מחבר".
 

sniemts

New member
אולי אם תתני לו לדרוך עלייך???

והרי הציטוט :"אני נותנת לו הכל,עושה כל מה שהוא מבקש,מכינה לו,מסדרת אחריו,מנקה לו,מבשלת לו,אפילו מכבסת לו. אבל הוא ממשיך לזיין את המוח על האקסיות.זה כאילו כמה שאני אתן ואתן זה לא יספיק." מה הקשר בירה נשר? תקני לו וילה בכפר שמריהו - את באמת חושבת שהוא יסתום את הפה?? אולי הבחור פשוט נוסטלגי והמציאות הכי טובה זו זו שהיתה ? אולי הוא פשוט לא יודע להתמודד עם החיים ואיתך? ואולי הוא פשוט ילד מפגר ?? בכל מקרה , שימי מהבהבים ותזכירי לו עם מי הוא בקשר - אולי הוא צריך פרידה כדי שתעריכי אותו??
 

the blak angel

New member
אולי פרידה זה הפיתרון..

כמו כאפת התעוררות כזו. אבל מה אם ניפרד,והוא לא ירצה לחזור אליי? זה סיכון שאני לא רוצה לקחת. נורא נקשרתי אליו..ועם כל השטויות והבלבולי מוח שלו,הוא ממלא לי חלק גדול בחיים,ואני כבר התרגלתי אליו. אם ניפרד,הוא ישאיר אחריו חלל ריק שיהיה לי קשה למלא. עברה שנה וחצי מהפעם האחרונה שהייתי בקשר עם מישהו,עד שנפתחתי שוב למישהו חדש. בעיה.
 

sniemts

New member
את מדברת עליו כמו על שמיכה , או ספה...

כמו שבעלי מדבר על החולצות הישנות שלו ... אני כבר קשור אליהן. אם בתחילת קשר חדש את כבר קוראת לזה בלבולי מוח - אני לא צופה לזה עתיד מזהיר . וסליחה על הבוטות. לא יחזור - כפרה... יש עוד דגים בים. באמת!!!
 

GreenEyes82

New member
אני נאלץ להסכים עם מי שכתבה מעלי.

הרגל זו סיבה ממש לא טובה להישאר עם מישהו במיוחד אם תשימי לב כמה את סובלת מכל הסיטואציה הזו.. את עוד צעירה..
 

the blak angel

New member
זה לא ממש הרגל.

זה פשוט ש..נפתחתי אליו,הכנסתי אותו אליי הביתה,למשפחה שלי,לחברים שלי. זה דבר שאני לא עושה בדרך כלל. אני לא מתמסרת כ"כ מהר. והנה,איתו,זה היה כ"כ פשוט,לשתף אותו,לספר לו. אני לא חושבת שיהיה לי את זה שוב עם מישהו אחר כל כך בקלות ובטבעיות כמו שזה היה איתו.
 

Princess Lotta

New member
יקירתי, איך שלא תסובבי את זה

מגיע לך הרבה יותר. גם בלי שתכבסי ותבשלי ותעשי - לאף בחורה לא מגיע יחס רע מבן הזוג שלה, זה שאמור לעשות לה טוב על הנשמה.
 

Princess Lotta

New member
אז תתרגלי למישהו טוב יותר שיעריך אותך

אנחנו רואים דברים מבחוץ וכולם כותבים לך פה אותו דבר - כמה שתעשי לא יספק אותו, כי הוא ילד מפגר שניזון מחוסר הביטחון שלך, ואם תשאלי אותי הוא גם לא כזה בטוח בעצמו אם הוא חש צורך להלל ולשבח את האקסיות שלו.. רגע, הן אקסיות, אז למה הן לא איתו? כולן? כנראה כי גילו שהוא אדיוט ועכשיו גם את מגלה את זה. העצה שלי אלייך - קומי ולכי ותקווי שלא יבקש לחזור כי את לא צריכה דון חואן דה לה שמעטה בן 21. אישית, בנים שעושים בנות כדי לסמן וי ולרוץ לספר גם לחבר'ה וגם לחברה - מגעילים אותי!
 

מפתחSoul

New member
כי הוא חתיכת ילד קטן.

והוא משתמש בכל מה שרק אפשר כדי לנפח את האגו שלו השוואה אחת והייתי מעיפה אותו מהעיניים שלי. מומלץ. נ.ב. מומלץ גם להפסיק להיות על תקן אמא שלו (ילד קטן, כבר אמרתי?). את נשמעת מאד בוגרת ואיכותית יותר משהוא מפרגן לך, אז קדימה, תמצאי אחד שגם יחשוב ככה.
 
למעלה