מועדון או מועדון קרב?

maaw2

New member
לגמרי לא מסכים

מה שאתה אומר במילים אחרות זה ששני אנשים שאין להם קשר לא"ל יכולים ביחד לכסח את רוי ג'ונס/אנדרסון סילבה,לדעתי זה הזוי לגמרי. , במקרה שלי שניהם תקפו אותי,אך תמיד השארתי אחד מולי כאשר השני לא מצליח להשתחל פנימה(תרגיל שבזמנו עבדנו עליו הרבה). ושסיימתי עם הראשון,גם השני חטף בדיוק כמוהו.
 

isrhammer

New member
תלוי על מי אתה נופל...

גיסי סיפר לי על מקרה שהיה לו בתיכון, היה לו קטע עם ג'ודאי אלוף הארץ של אז, גיסי וחבר שלו פירקו אותו במכות.. רק אחרי שהג'ודאי קם, משום מה הוא בחר להכניס לגיסי בעיטה לצלעות ולהשכיב אותו לכמה דקות טובות אולי הוא לא היה רק ג'ודאי, או בכלל משהו אחר.. לא יודע בכל מקרה, כשיבואו לך שניים או אפילו אחד עם ניסיון רב במכות רחוב, יש מצב טוב שתקבל בראש ומי יודע על מי תיפול במועדון, לא חסרים כלבים עם ידע באומנות לחימה שישמחו להראות מה הם יודעים
 

IamStalker

New member
מסכים לחולוטין,

אינני יודע מי חושב שג'ודקאי יכול בכלל להסתדר בקרב רחוב, אני לא חושב שקרב רחוב בכלל דומה לזירה זה הרבה יותר גרוע מזירה בה יש שופט ויש מי שיעצור את הקרב, אם מישהו נפצע או לא משנה מה... ברחוב אין את זה לכן אינני בטוח שרוי ג'ונסון אולי אנדרסון סילבה אבל אולי גדול (ואני מת על אנדרסון), יכלו להסתדר ברחוב, מניסיון אישי ראיתי מתאגרפים שהם אלופי לא רוסיה אלה ברית המועצות, נפלו קורבן בכך שהם פשוט נפלו על מקצוענים ברחוב, כאשר אתה ברחוב המכה שאתה מוציא כשאתה בכפפה והמכה שאתה מוציא כשאתה לא בכפפה זה שני דברים שונים לגמרי! לא משנה אם זה ביד או רגל, ברחוב אפילו שיניים זה נשק קטלני . כמו שאומרים הכל הולך ברחוב לכן ספורטאים אמיתיים מנסים להמנע , מקרבות רחוב בכדי לא להפצע לך תדע מה יפול עליך. אני מכיר הרבה הרבה מכרים ויכול לתת הרבה דוגמאות, גם בתור מישהו שהלך בחיים שלו מכות וגם בתור צופה, כשאתה ברחוב לא משנה אם אתה לוחם MMA MT או לא משנה מה, אם נפלת על מישהו מנוסה ברבות רחוב זא מישהו שהלך מכות לא פעם פעמיים אלה הרבה פעמים, אתה תצא מופסד - כי מכה לבייצים או אצבעות לעיניים או לגורגרת יעצרו אותך סילבה ולא משנה מי בשניה - המחשבה שלך היא שונה מלוחם רחוב הוא לא מפחד להפצע אתה כן ואם מקצוען אז עוד יותר גרוע. בקיצור וזה לא יצא בקיצור אם יש שאלות אני אוכל לענות עליהם בשימחה.
 

maaw2

New member
אני שמח לשמוע שאני יכול לעצור את אנדרסון

בקרב רחוב עם אצבעות לעיניים או בעיטות לביצים. כל אדם שחושב שאדם שמנוסה בקרב רחוב יאכל לוחם ברמתו של אנדרסון סילבה,כנראה לא מודע לרמתם של המתאגרפים הנ"ל..
 

isrhammer

New member
בוא נבהיר משהו

אין הרבה אנדרסון סילבה בארץ ובעולם אני גם בטוח שהבנת שאנחנו מדברים על ה Average joe של הלוחמים ובמיוחד כשזה קורה עם אלופים, כמו הדוגמה שנתתי הנקודה היא שאין פה חד משמעי, אומנות לחימה בהחלט נותנת יתרון משמעותי, אבל זה לא מבטיח ב - 100%.
 

maaw2

New member
שום דבר הוא לא 100%

אבל סביר להניח שסילבה יפרק את הבן אדם שיהיה מולו,גם אם הוא יהיה HW עצבני במיוחד. כנ"ל לגבי כל הלוחמים ברמה הזו.
 
בדיוק! שוב, אני לא מדבר על שני עברייני צעצוע

שעושים פוזות. אני מדבר על כאלה שמחפשים מכות וגם מוצאים אותן כל שני וחמישי. מה נראה לך(maaw2), שעם קומבינציה אחת אתה תוריד כזה בנאדם? הרי עפו לו מכות לפנים הרבה לפני שהוא פגש אותך. שגרתי מבחינתו.
 

maaw2

New member
אז תרשה לי להפתיע אותך ידידי

בזמן שירותי הצבאי שירת איתי בחור בעייתי בלשון המעטה,עם מספר תיקים לא מבוטל במשטרה,אדם שבאמת הלך מכות כמעט כל יום. שרתנו באותו גף ונוצרה התחברות טבעית,הוא ידע שאני מתאמן וביקש שאביא איתי כפפות בהזדנות כי הוא רוצה להוכיח לי שהאגרוף שלי לא שווה מול מישהו מנוסה כמוהו ברחוב. יש לציין שהבחור גדול וחזק ממני פיזית,ולא במעט. הבאתי איתי כפפות והתחלנו לעבוד, והבחור הבעייתי חטף הרבה מאוד כולל נוקדאון,וכלל לא הצליח להשחיל מכה. לאחר מכן הוא אמר שאם היינו "רבים" בלי כפפות התוצאה הייתה הפוכה לגמרי. היה ברור לשנינו שאנחנו לא הולכים לריב עם ידיים חשפות,ולאחר שבוע הבאתי 2 זוגות של כפפות שק(כפפות דקות מאוד,אפילו יותר מב-mma) והתוצאה לא השתנתה,אפילו החמירה בצד של הבחור,שחטף מכות קשות יותר. אם אני עשיתי את זה ואני לא מחשיב את עצמי שפיץ על,אז תאר לך מה מתאגרף ברמה עולמית יעשה לכזה בחור(ואני מדגיש שוב,שהוא בחור מאוד חזק וגדול פיזית,מנוסה מאוד ב"קרבות רחוב").
 
תגיד, אתה עוקב אחרי מה שאני כותב ?

אני מדבר על שני אנשים! שניים! 2 אנשים. נגדך. לא אחד עבריין צעצוע. שניים!! ועוד הוא עשה לך טובה, בא לבד ושם כפפות למה יש לי הרגשה לפעמים שלהתווכח פה עם אנשים זה מיותר?
 

maaw2

New member
האמת נראה ל שאתה לא כ"כ עוקב

ונראה לי שאנחנו סתם תוחנים מים, אני נשאר בדעתי שמתאגרף מספיק טוב לוקח 2 אנשים שאין להם נסיון בא"ל לטיול בפארק השכונתי(בידיים חשופות כמובן),ועל אחת כמה וכמה אדם אחד,מנוסה בקרבות רחוב ככל שיהיה. ואם אתה חושב ששני אנשים שאין להם קשר לא"ל יכולים לדגדג למתאגרפים ברמות הגבוהות את הגבה,שיבושם לך.
 

maaw2

New member
ואפשר לחשוב כבר איזה מכות עפו לו לפנים?

מכות של תחנות רוח מערסים עם 0 טכניקה.
 

Indego

New member
מה צריך לעשות במצב כזה?-תשובה פשוטה...

לצאת עם אליסטר. תאמין לי שגם המקררים הרוסים שבכניסה למועדון לא יתעסקו איתך (האחרונים שהתעסקו איתו במועדון, סיימו בביה"ח - 3,4 מאבטחים אם אני לא טועה...). וברצינות: פשוט תתרחק מסיטואציות כאלה, אני לדוגמא לפני שבוע יצאתי עם מישהי לדאנס בר בצפון, וכשעמדתי לי הבר עבר מישהו ודרך לי על הרגל (בלי כוונה), אני הסתכלתי עליו, והוא נדרך במקום (כאילו הוא מצפה לקללה או משהו) ואני אמרתי לו משהו בסגנון של "בקטנה אחי...", לא זוכר. וזה לא בגלל שאין לי אגו, או בגלל שאני מפחד מאותו בחור. אלה בגלל שאני לא מחפש את הריבים, ואני מנסה להתרחק ממנו. מה שכן, אם הוא היה אומר שמאצ'ידה הוא זונה, הייתי מאשפז אותו.
 

IamStalker

New member
עוד מעט הוא יהיה ה-|Slap Bitch של רנדי ../images/Emo8.gif

סתם בצחוק, אני לא אוהב קרבות בפאבים מאחר ובזמנו הייתי מאבטח מקומות כאלה ולא פעם הגעתי למצב של אלימות קשה, לכן תמיד אבל תמיד להמנע ממצבים כאלה - רק אם אין ברירה ואתה רואה שהורגים מישהו אתה תהיה חייב להתערב אחרת איך תחיה עם עצמך אח"כ ותדע שיכולת למנוע רצח, אונס או כד'... בהצלחה בקרב עם רנדי
 

סידיוס

New member
טיפשון.

תשאל את אליסטר אוברים מאיפה יש לו את הצלקת על הלחי השמאלית...
 

deathstar

New member
אתם לא מדברים על אותו דבר

אוברים אמר שהוא קיבל את הצלקת מכוס שנשברה לו על הפנים בגיל 15, אינדגו מדבר על הפעם שאוברים ואחיו הלכו מכות עם איזה 7 מאבטחים במועדון, וזה היה לא מזמן.
 

Indego

New member
נו, ומה אני אמרתי?

אנטון אמר שהצלקת על הפנים היא מהמועדון, ואני אמרתי שלא. מה שכן, אוברים באמת נחתך בקרב, אבל ממשהו בזרוע, ופינו אותו בקטנה. זה לא שאישפזו אותו או משהו כזה. הצלקת שעל הלחי שלו הייתה כל הקרירה, וזה מהילדות.
 
למעלה