מועדון או מועדון קרב?

maaw2

New member
מועדון או מועדון קרב?

אתמול הייתי באחד מהמעדונים בצפון הארץ,מהתבוננות מהצד ראיתי שחלק לא מבוטל מהבליינים במקום מחפשים עם מי לריב. פשוט הולכים חבורות של 3-4 חבר'ה שמחפשים ללכת מכות בכל דרך אפשרית ואלוהים יודע אם הם חמושים. היו כמה נערים ואפילו נערה תמימה שחטפו מכות על שום דבר,שזה אומר רק מהסתכלות על אחד מהחבר'ה שלהם. והדבר הזה קורה בכל הארץ והמאבטחים שמים פס על הבליינים שחוטפים מכות מחוץ למועדון אחרי המסיבה. פשוט תופעה בזוייה שחוזרת על עצמה בכל המועדונים בארץ,גם אצל בני נוער וגם בליינים של מבוגרים. ולשאלה המהותית:מה לדעתכם צריך לעשות מתאגרף/מתאגרף תאילנדי/לוחם mma במקרה ונתקל בדבר הזה במועדון/פאב וכו'?
 

emiyos

New member
השאלה לאו דווקא מיועדת ל

מתאגרף/מתאגרף תאילנדי/לוחם mma. אלא לכל אמן לחימה..
 

elvis18

New member
לדעתי לא צריך ללכת למקומות האלה ,

כל המקומות האלה זה מקומות מועדים לפשיעה ,אונס, סמים ואלימות ולכל דבר רע שיש בתרבות שלנו .המקומות האל מזוהמים ואם תלך לשמה מספיק בסוף הפור יפול גם עלייך וגם אתה תסתבך במשהו על לא עוול בכפך (גם אם לא תרצה לא יעזור),כי המקומות האלה מטונפים בכל חלאות הארץ ,ואנשים שגם ככה אלימים בשיתוף עם אלוכוהול וסמים\סיגריות יביאו רק לדבר אחד . כדי שיהיה מקום בטוח ללכת אליו ,צריך לשנות את הנהלים ואת האבטחה ואת כל מה שהולך שמה ב180 מעלות .אני שנים לא הלכתי למועדונים וגם לא חברים שלי ,בפעם היחידה שהלכו ,לאחד מהם שברו בקבוק זכוכית על הראש והוא חזר באמבולנס ,וכוליי ,זה היה לפניי כמה שנים טובות,מאז הוא לא הלך יותר לשום מקום כזה. ובנוגע לשאלתך ,אם כבר באת ואז ראיתי מישהו מותקף ,תזעיק משטרה ומאבטחים ולך מהמקום ,תתרחק . הדבר הכי גרוע לעשות זה לנסות לפטור את זה בעצמך ולסבך את עצמך בצרות,החיים זה לא סרט של סטיבן סיגל או צ'אק נוריס או ואן דם .. בחיים אם אתה תיכנס למשהו רוב הסיכויים שתיפגע . הדבר היחידי שאולי הייתי חושב להכנס בפנים זה אם יש מישהו שיכור שמרביץ לחברה שלו ,אני לא סובל אלימות נגד נשים ולא יכול לעמוד מהצד ולראות דבר כזה ולא לעצור את זה .במידה ואני רואה שהאיש לבד עם הבחורה ואין שום סכנות מיותרות,ואין אף אחד אחר שמה לצורך העניין שיכול לעזור לה ,זה הפעם היחידה שלי להכנס לכזה מצב וגם זה אחריי הערכת סיכונים .כמובן שאם יש מאבטחים(שזאת עבודתם) ממש ליד אני אקרא להם ולא אסתכן בעצמי מה גם שזה עלול לסבך אותי בפלילים או במצב בריאותי לא סביר שאני לא רוצה לקחת בו חלק . אני לעולם לא אכנס למכות בין חבורות או בין שתי גברים או כמה על אחד,או קרב שמוערבים בו חפצים חדים ולא חדים למיניהם, כל זה אני תמיד אבל תמיד ייקרא למשטרה ולאבטחה במקום.
 
לא יכול לעשות כלום

זה לא שמישהו מבטיח לך שהוא לא ישלוף סכין או שחברים שלו לא יתערבו ויתנפלו עליך. תהיה 100 קילו אלוף אירופה בתאילנדי, שני אנשים רוצים להביא לך מכות אתה תחטוף מכות. אם אתה חושב שלא אז ראית יותר מידי סרטים של ברוס לי.
 

maaw2

New member
אתה טועה ידידי

מתאגרף ברמות האלה שהצגת,יכול לקחת 2 אנשים לסיבוב בעולם החלומות(כל עוד מדובר בקרב שלא מעורבים בו חפצים אלא רק ידיים חשופות).
 

SaBaGMaN

New member
אין דבר כזה שלא יהיו מעורבים בו חפצים

אולי גם יגיעו צוות שופטים ויתנו להם מגני שיניים? ברחוב,מועדון או כל מקום אחר שהוא לא המזרון אין חוקים,אתה יכול לחשוב שעשית כמה שנים מואי טאי ואתה הולך לשלוח את ה2-3 חבר'ה האלה לבית חולים הסמוךבסוף יצא שהם לא רואים בעיניים ואתה תאכל כיסאות,ברזלים,בקבוקים או לא יודע מה לראש שאף אחד לא יהיה בסרט שהוא איזה גיבור על,מה שכן צריך להפעיל שיקול דעת,אני אישית לא יכול לראות מישהי חוטפת מכות מאיזה שיכור או חולה נפש ולא לעזור לה,אני וחבר עשינו את זה פעם והחבר'ה האלה הצטערו על היום הזה אבל לא היינו בסרט של גיבוי על והאירוע הזה יכל להגמר לרעתינו באותה מידה,מה שכן לא הייתי רוצה חס וחלילה שחברה שלי,אחותי או כל אחת אחרת תקלע למצב כזה ושהסובבים לא יסייעו כל אחד ומה שמציק לו אבל בסוף זאת תהיה החלטה שלך. זה ישמע פלצני וחרוש אבל זה מתחיל ואין מצב שאתה יודע איך זה הסתיים אם לא בא לך להשתולל איתם פנה למאבטחים או משהו ובלי קשר תבדוק לאן אתה יוצא כי מה שאתה מתאר פה לא קורה בכל המועדונים והפאבים
 

maaw2

New member
ראיתי,כי חוויתי את זה

אני מתאמן הרבה שנים במואי טאי,ויצא לי להקלע למצבי אלימות שבהם הצלחתי לנטרל שני אנשים בלי להיפצע כלל(כמובן שלא היו מעורבים כלי נשק).
 

SaBaGMaN

New member
אני מרגיש צורך לחזור על עצמי

אף אחד לא מבטיח לך שזה ישאר בידיים חשופות בלבד לא צריך להיות גאון כדי לדעת שמישהו שהתמקצע בתחום האגרוף יגבור על אדם שלא יודע להוציא אגרוף או לחמוק הקטע הוא שכמעט אין סיכוי שאנשים ילכו איתך מכות רק עם הידיים במיוחד אם הם ישימו לב שהם נפלו על מישהו שיודע לעשות משהו על הידיים והרגליים שלו,אל תחיה בסרט
 

maaw2

New member
מתי שתבין בכוונתי,לא תצטרך לחזור על עצמך

תקרא שוב ותבין שאני מדגיש תמיד שרק אם ה"קרב" יתנהל בידיים חשפות למתאגרף יש יתרון עצום. ואני יכול להגיד לך מתוך נסיוני עם אנשים כאלה(לצערי) שאחרי קומבינציה טובה של אגרופים הבחור הממוצע בד"כ ימצא עצמו על הריצפה. אתה מדבר כאילו לבחור הלא מיומן יש אפשרות לחמוק מהמתאגרף שתוקף אותו ברגע שהוא מבין שאין לו סיכוי בידיים. אני מבין שנסיונך בדברים האלה דל(וטוב שכך),אבל אם ייצא לך בעתיד לראות מתאגרף תוקף אדם,אתה תראה שבמכה הראשונה הבחור הלא מיומן כבר יהיה אאוט.
 

SaBaGMaN

New member
אני מבין שאין עם מי לדבר

אני לא אפרט יותר מידי אבל תאמין לי שבכל שנותיי באחת מהשכונות היותר חמימות בב"ש + השירות שלי באחת מזרועות הביטחון נתקלתי במקרים שגם הדימיון הפרוע שלך על ללכת מכות במועדון\שכונה עם אדם בידיים חשופות בלבד לא יכול לדמיין. תחשוב שוב לפני שאתה קובע דברים על אנשים שאתה לא מכיר. אני מקווה שאם באמת יש לך ידע מעבר ללינקים לסירטונים ישנים מהיוטיוב ולכתוב הרבה תשתמש בו בפעם הבאה שאתה רואה מישהי\מישהו במצוקה אמיתית. פה נגמרת ההתייחסות שלי לדברים שלך.
 

maaw2

New member
אנחנו מנהלים שיחה תרבותית

ובהחלט יכול להיות שאני טועה,כמו כל אחד. אני מקבל את דעתך ואני לא נגרר למשחקי אגו של מי ראה אלימות חריפה יותר או משהו בסגנון. הסרטונים היו רק להמחשה קטנה,ואני תמיד עוזר לאנשים במצוקה. שבת שלום
 

באסטר1

New member
באתי בדיוק להגיד ש

זה נראה שכל אחד ממכם מתיימר להיות "מבין יותר" מהשני ומתעצבן שהשני מנסה בכוח לגהיד שהוא מבין יותר
 
שני הסרטונים לא אומרים כלום

בראשון אחד מנסה להרביץ והשניים האחרים מנסים להפריד, והמתאגרף מרביץ להם. בשני המתאגרף מתנפל עליהם עוד לפני שהם היו מוכנים. הוא מוריד אחד והשני לא מגיב בכלל.
 
אולי כי השני ראה שהראשון חתף בומבה ופחד

אם שניהם רוצים להכניס לך מכות, אתה תחתוף מכות, אלא אם כן אתה תמנון עם 8 רגליים.
 

maaw2

New member
אז אתה אומר ששני אנשים מפוצצים במכות

כל מתאגרף?
 
אני אומר ששני אנשים שרוצים לפוצץ מכות יפוצצו

מכות כל אחד, לא כאלה שעושים פוזות ואז מתקפלים, כאלה שלא מעניין אותם אם הם יפצעו, יחטפו פיצוצים בדרך, העיקר להוריד אותך לרצפה ולפוצץ אותך. זה עניין של טמפרמנט. אם הצלחת להוריד אחד בקומבינציה אחת ונשאר רק אחד, מזל שלך.
 
למעלה