מועדון או מועדון קרב?

AmitNHB

New member
איפה, פה ? בארץ ?

כן, זה מוזר גם לי, האמת... נו, מה לעשות
דברים לא הסתדרו לי בדיוק כמו שרציתי. זה לא כזה פשוט להגר לארה"C (באופן חוקי). תן לי עוד כמה שנים. עובד על זה.
 

iAsaf1

New member
../images/Emo45.gif תמסור ד"ש יש לי כמה חברים בקליפורניה...

 

deathstar

New member
אתה אדם שאוהב מספרים

יש לך כאלו שיוכיחו שבארץ אחוז הדקירות בקרב בני נוער גדול יותר מבארצות "מתוקנות"?
 

AmitNHB

New member
לא בדקתי את הנושא ואני גם לא יודע מה יהיה

מקור אמין, אבל בארץ אתה קורא בעיתון\אינטרנט על אלימות כולל נשק קר בערך כל יום ואלו כמובן רק המקרים בהם קראו למשטרה. בואופן אישי כבר שמעתי עשרות סיפורים של אנשים שהיו עדים לזה במועדונים וכו', כולל כאלו שנגררו בעצמם לאלימות. והחברים שלי הולכים למועדונים לעיתים רחוקות ובודאי שלא למטרות אלימות . כמובן שזה קורה גם בחו"ל במדינות "מתוקנות" אבל לא כזה בווליום. אפילו לא קרוב. טיילתי קצת פה ושם ואני מכיר גם אחרים שטיילו (הרבה יותר ממני) ובמדינות מערב אירופה ובארה"ב (למעט מקומות מאוד מסויימים) אף אחד לא ידקור אותך כי הסתכלת עליו בזווית לא נכונה. אם כבר יש מכות, זה לא מובן מאליו שזה נגרר לסכינים כמו בארץ. לא יודע מאיפה להביא לך את הסטטיסטיקות. במילא בארץ כל הסטטיסטיקות שקריות. יש עוד מישהו שמאמין שההכנסה הממוצעת לשכיר כאן היא 8,000 ש"ח
 

maaw2

New member
צודק לגמרי

המדינה הזאת התדרדרה לרמה הנמוכה ביותר. קחו לדוגמא את הסדרה "הבורר",יש אינספור ילדים,נערים ומבוגרים(שאני אומר מבוגרים אני מתכוון מבוגרים) שמושפעים מהסדרה הזאת באופן קיצוני. אנשים במדינה הזאת הולכים מכות בלי חשבון,דוקרים בלי חשבון,רוצחים את הילדים שלהם בלי חשבון והיד עוד נטוייה. הגענו למצב שאם אתה מסתכל על מישהו ולא משנה איפה זה יכול להגרר לאלימות קשה ואפילו רצח. לממשלה זה לא מזיז והמשטרה באה רק אחרי רצח. אם היו נלחמים בפשיעה פה כמו בניו יורק ושוברים את הידיים והרגליים לכל אדם שגנב אפילו מסטיק,מצבנו היה הרבה יותר טוב.
 

deathstar

New member
הלחימה בפשיעה בניו יורק אחראית רק לשבריר

מאחוזי הירידה בפשיעה שם. מה שגרם לירידה הדרסטית בפשיעה בניו יורק בשנות ה90 היה פסק דין רו נגד וייד שניתן כעשרים שנה קודם (לכל הפחות על פי המחקר שתואר בפריקונומיקס, ספר מומלץ בהחלט). ואני חושב שאתם מגזימים בתיאורים שלכם. הלכתי בזמנו לא מעט למועדונים וטפו טפו טפו אף פעם לא הייתי עד לאלימות, חוץ אולי מפעם אחת ששיכור שלא הכניסו למועדון קילל את המאבטחים, ואז ברח כמו טיל כשהוא ראה שהם מתעצבנים. היו מקרים שאנשים התנהגו כמו בהמות (הרבה מקרים) אבל מכאן ועד להרצח בגלל מבט יש מרחק גדול. אני לא קורא עיתונים של מדינות אחרות (מספיקים לי העיתונים שלנו) אבל אני משוכנע שלא הכל ורוד גם אצלם. עדיין לא היה מקרה בארץ של נערים שריססו עם תתי מקלע בית ספר למיטב זכרוני. אם ניתן להאמין לטבלה הזו http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate מצבנו טוב פחות מרוב מדינות אירופה המערבית, אבל טוב בהרבה מהרוב המוחלט של מדינות ארה"ב (למרות שיש יסוד סביר להאמין שהפער בינינו לבין אירופה לא כזה גדול - ברוב מדינות אירופה שבדקתי כתוב שהסטטיסטיקה לא כוללת ניסיונות לרצח, ובישראל אין סימון כזה, כלומר מן הסתם המספר יהיה גדול יותר).
 

AmitNHB

New member
הטבלה שננת מתייחסת לרצח. מה עם "סתם" מכות של

בית חולים ? בקטנה... מה עם פרוטקשיין שקיים בערך בכל מקום בישראל ? בקטנה... אבל אתה יודע מה ? עזוב אותך מהקטנות. מה עם משפחות הפשע האמיתיות של מדינת ישראל ? עופר, דנקר, תשובה, ויסמן, סבן, אריסון... משפחות הפשע אשר התשלטו על המדינה: מן הבנקים, לחברות התקשורת ולמחצבים הטבעיים וכיום אתה משלם להם בשביל הזכות לנשום בארץ ואפילו לא מודע לכך. עזוב... לא ניכנס לזה, אבל על איזה פסק דין שניתן בניו יורק אתה מדבר ? זה מעניין אותי ואשמח להשכיל.
 

deathstar

New member
פסק הדין המדובר הוא פסק הדין שהתיר הפלות

בספר פריקונומיקס מנתח הכלכלן סטיבן לוויט את כל השיטות שבהן השתמשו בניו יורק כדי לצמצם את הפשיעה (החלת עונשי מוות, העלאת מספר השוטרים, עונשים חמורים יותר, השתפרות המצב הסוציו אקונומי וכו' וכו') ומראה איך הן אחראיות לאחוז מסויים, לא גדול, מכלל הירידה הכוללת בפשיעה באותה תקופה (ואלו דברים שניתן לכמת - ניתן להראות איך תוספת של X שוטרים מקטינה את הפשיעה ב Y אחוזים, איך החלת עונשי מוות מורידה את אחוז הרציחות ב Z אחוזים ואיך עליה של W אחוזים במעמד הכלכלי מורידה את הפשיעה ב A אחוזים וכנ"ל לגבי שאר המדדים). סיכום של כל אלו כאמור לא הסביר את הירידה המאוד מאוד גדולה בפשיעה שהייתה בניו יורק בשנות התשעים (ויותר מזה, הירידה הזו הייתה בכלל ארה"ב, לא רק בניו יורק, פשוט בניו יורק היא היתה מאוד מאוד דרסטית). אחרי זה הוא מראה איך האיסור על הפלות גרם להולדה של הרבה מאוד פושעים פוטנציאלים, בעיקר כי אשה בהריון ממעמד סוציו אקונומי גבוה יכולה ללכת לקליניקה פרטית ולבצעה הפלה, דבר שלא אפשרי עבור מישהי ממעמד סוציו אקונומי נמוך. ומעבר לזה שיש מתאם ברור בין מעמד סוציו אקונומי לפשיעה, ילד שגדל כשאמא שלו לא רצתה אותו מלכתחילה (אבל לא יכלה להפיל כי זה היה אסור) סביר להניח שיעבור התעללות וסתם יגדל מאוד מאוד מוזנח וכו', כך שסביר שיגדל להיות מבוגר אלים ופושע בבגרותו. לכן אפשור הפלות (כמה שזה לא פוליטיקלי קורקט להגיד את זה) גרם לאי הולדה של הרבה מאוד פושעים פוטנציאליים, ולכן בפועל הקטין את רמת הפשיעה (גם את זה, כמובן, הוא מכמת ומראה בצורה מספרית, דוגמה אחת מני רבות היא שבמדינות שאפשרו הפלות מספר שנים לפני ניו יורק, חלה ירידה דרסטית בפשיעה בערך באותו מספר שנים לפני ניו יורק. כמובן שהוא נותן עוד דוגמאות).
 

deathstar

New member
ובקשר למה שאמרת קודם

בהיעדר נתונים טובים יותר שמצביעים ישירות על כמות הפשיעות ביחס לגודל האוכלוסיה בישראל ובמערב (גיגלתי קצת, לא מצאתי משהו אמין) אני אניח שיש מתאם בין כמות הרציחות לכמות הפשיעות הכללית (מתאם גס ביותר, אבל אין לי משהו טוב יותר). אני לא אומר שבישראל אין אלימות, אני פשט חושב שאתם לא טורחים לקרוא עיתונים מארצות אחרות (לא שאני טורח) ולכן יש אשליה כלשהי שבישראל כל כך הרבה יותר חרא מבמקומות אחרים (יותר חרא, לדעתי, אבל לא *כל כך* יותר חרא). בארצות הברית אין מאפיה? אין קפיטליזם דורסני? אין ריכוזיות של ההון?
 

AmitNHB

New member
וזו בדיוק הטעות שלך, שאתה חושב שיש מתאם בין

כמות הרציחות למספר הפשעים באופן כללי היות ורצח אלו אחד הפשעים היחידים שעוד משלמים עליהם כאן בישיבה בכלא. לגבי ריכוזיות של הון, לא קרוב אפילו. בארה"ב 80 אחוז מהמשק לא נשלט ע"י 30 משפחות. אתה יודע למה ? כי יש שם דבר מאוד בסיסי שנקרא מס ירושה ואז סתומה כמו שרי אריסון לא יכולה לרשת את כל ההון של אביה (ובפועל גם לא מחצית ממנו). בארה"ב אם אתה מתאם מחירים, אתה יושב בכלא. האם זה אומר שכל מי שאי פעם עשה זאת בא על עונשו ? ברור שלא, אבל זה בטח לא כמו בישראל שאף אחד מעולם כאן לא בא על עונשו... בכל תחום ללא יוצא מהכלל, מן המערכת הפיננסית לחברות התקשורת יש כאן מונופול, דואפול או סוג אחר של אוליגפול בהם אין לך שום אפשרות אחרת מלבד להידפק בתחת. בארה"ב עוד יש משהו שנקרא תרבות צריכה. תשלם על אינטרנט 10 מגה, תקבל אינטרנט 10 מגה. בארץ, תשלם על אינטרנט 10 מגה, תקבל אינטרנט "כפי יכלתנו" מגה והחוצפנים האלו, אם תעיז להתלונן, ישלחו אותך לאתר speedtest.com כאילו לא ברור לי שהם נותנים לו תיעדוף אחו שרמוטה.
לזה אני קורא חוצפה ישראלית ודברים כאלו יש רק בישראל (או במדינות עולם שלישי אחרות) דופקים אותך בתחת, לא מתביישים בזה ואז עוד קוראים לך אידיוט.
זה נכון לחברות הכבלים שמזליגות תכנים לערוצים חדשים בתשלוםמים חדשים, זה נכון לחברות הסלולר שמגניבים לך כל מיני "מבצעים" ו"חבילות" לחשבון ללא ידיעתך, זה נכון לבנקים שגובים ממך עמלות נשימה ועמלות פלוצים, זה נכון לממשלה שגובה ממך מיסים מטורפים. אתה בכלל מבין כמה מס אתה משלם כאן ? לא, לא רק מה שכתוב לך בתלוש, תוסיף לזה את 120 אחוז מס על רכב, אגרות מכאן ועוד להודעה חדשה, מע"מ, מחירים מופקעים על דירות, דלק... אין דברים כאלה בארה"ב, גם לא בשכונות הכי אלימות, ועל איזה מאפיה אתה מדבר בארה"ב ? נכון, עדין יש שם פשע מאורגן ברמה השכונתית, מן הסתם... אבל אתה משווה את זה לארץ ? כאן משפחות הפשע הן פאקינג סלבריטאים
המדינה הזו מחולקת ל 2: המשק ל 30 משפחות, והרחוב לעוד 20-30. באמצע נמצאים כל שאר 7 מיליון האנשים פחות 50-60 משפחות שצריכים לשלם פרוטקשיין כזה או אחר בשביל הזכות לנשום כאן.
 

maaw2

New member
אתה מסתמך על סטטיסטיקות ותאוריות של פסקי דין

בתכלס ישראל היא אחת המדינות האלימות בעולם. ואני לא יודע באיזה מועדונים היית,אבל זה לא משנה את העובדה שכל יום אנשים פה דוקרים ורוצחים. אמנם פה נערים לא ריססו בית ספר,הם עובדים בשיטה שנקראת חיסול ממוקד בה הם דוקרים אחד אחד.
 

deathstar

New member
דמגוגיה זולה לא מועילה לאף אחד

קודם כל יש הרבה מדינות בעולם, וודאי שישראל היא לא מהאלימות שבהן. אם היית אומר שישראל היא מהמדינות האלימות במערב זה היה נשמע יותר סביר (גם אם עדיין דורש הוכחה). שנית גם אם כל יום דוקרים ורוצחים, זה לא אומר שישראל היא מדינה אלימה או מהאלימות במערב. אין ספק שיש פה אלימות, דקירות ורציחות, אני פשוט לא חושב שבמקומות אחרים המצב עד כדי יותר טוב. אין לי ספק שהסיכוי שתהיה קורבן לפשיעה במערב אירופה נמוך יותר מבישראל, אבל העולם כולו הוא לא מערב אירופה.
 

maaw2

New member
עזוב אותי מהסטטיסטיקות

שלחלקן אין בכלל אחיזה במציאות. בשורה התחתונה ישראל היא מדינה אלימה זה מתחיל מהילדים בגן(שכבר דיברו על זה שהם למדו להרים סכינים ומעניין ממי),עובר לבתי ספר,למבוגרים ואפילו לזקנים. עד שמחזיקי המפתחות לא ירימו את הכפפה ויעשו משהו,עדיין נהייה מקום שמסוכן לחיות בו.
 
למעלה