מוסקבה: רכבת תחתית ירדה מהפסים, 100 נפצעו

מצב
הנושא נעול.
לא אמור לקרות

למה הפעלת בלמי החירום גורמת לירידת קרונות
מהפסים?
לא אמור לקרות
אבל כל עוד הרכבת נוסעת החוגונים ממרכזים את עצמם על הפסים
&nbsp
אבל בזמן נעילת הגלגלים כל קרון ממשיך לנסוע ישר, ואז מספיק הבדלים בכוח הבלימה או פגם במסילה גורמת לירידה מהפסים.
&nbsp
תופעה דומה קורית בבלימת חירום בסמיטריילר
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackknifing
 

davidfainshtein

Member
מנהל
התאונה לא קרתה בשל בלימת חרום.

למה הפעלת בלמי החירום גורמת לירידת קרונות
מהפסים?
התאונה לא קרתה בשל בלימת חרום.
ככל הנראה מדובר בפריצת מסוט.
במקום התאונה נערכות עבודות תשתית לקראת חיבור הקו הקיים עם קו מטרו חדש. מסוט חדש שהותקן במקום לא חוזק ככל הנראה כנדרש ובעת מעבר הרכבת עליו, שינה את כיוונו והוביל את הרכבת לעבר אוטם מסילה זמני. הרכבת פרצה את האוטם והתנגשה בקיר המפריד בין המנהרה הקיימת למנהרה החדשה.
&nbsp
נבדקת גם אפשרות להתפרקות החוגון.
&nbsp
מה שכן, ברור מעבר לכל ספק שאם מדובר היה בקרונות הוותיקים מסדרה E או 81-717 האסון לא היה גדול כ"כ שכן מדובר בקרונות פלדה בודדים קלאסיים. הרכבת שניזוקה היא מהדגם המודרני Rusich 81-740 - קרונות אלומיניום מפרקיים בדומה ל- IC3 שלנו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה